Daar komt het wel op neer. Ik heb al maanden niet normaal geslapen. We kunnen niet meer spontaan ff uit eten, een leuke klimvakantie doen ofzo.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, want carriere maken met kinderen kan natuurlijk niet en genieten als je kinderen hebt is helemaal over.
Ik ben er dit jaar ook geweest en het was kankertof mattie. Verder... terechte klacht, het is hier een autistennest en toch blijf ik terugkomen.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:28 schreef Juicyhil het volgende:
TS is een breezah en gaat naar Sunny Beach
Gelukkig is mijn ervaring heel anders.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:34 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer. Ik heb al maanden niet normaal geslapen. We kunnen niet meer spontaan ff uit eten, een leuke klimvakantie doen ofzo.
Alleen dat carriere maken kan dan weer wel. In het weekend kun je niet meer stappen en je bent dus veroordeeld tot werken, af en toe sporten ofzo en familieverplichtingen. Kut hoor!
Overigens gaat 99% van al die kneuzen die nu roept dat nooit te doen dit zeker ook doen
Kinderen krijgen is een hel, maar ze zijn wel liev !
Jij bent echt een faler. Wat dacht je van de mensen die nu al op vakantie zijn of uberhaubt weinig posten in de zomer?quote:Op zondag 25 juli 2010 18:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, FOK! is een forum waar 40 % autistisch is. Dat moet omlaag naar 1 % ofzo.
Je kunt nog vakantie nemen toch? De zomer is nog bezig.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:44 schreef Hyundai het volgende:
Overigens. Moet ik mij aangesproken voelen omdat ik:
- de hele vakantie heb gewerkt en blijf werken
- niet zo heel veel écht leuke dingen heb gedaan
Zo nee, Ritmotopic![]()
Zo ja, VIEZE GORE AUTIST![]()
![]()
Je ziet de reacties hier toch ook van mensen die het goed praten?quote:Op maandag 26 juli 2010 00:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jij bent echt een faler. Wat dacht je van de mensen die nu al op vakantie zijn of uberhaubt weinig posten in de zomer?
Die reageren sowieso niet op deze poll, dus niet representatief imo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Hosselcopter*
quote:Op maandag 26 juli 2010 08:03 schreef Dibble het volgende:
Ritmo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Impliceren dat als je niet op vakantie gaat, je zwaar autistisch bent...quote:Op zondag 25 juli 2010 18:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dit is toch te erg voor woorden dit? Meer mensen die niet gaan dan wel...
Klacht: Ruim 40 % van FOK! blijkt dus zwaar autistisch te zijn.
Echt he, alsof alleen drugsgebruikende randdebielen op zo'n vakantie gaan.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:36 schreef 5688 het volgende:
Het leuke is dat 90% van de 16-20 jarigen op de zogenaamde 'zuipvakantie' gaat. Die 10% durft dan hier op FOK! ook nog stellig te beweren dat wij 90% het uitschot van de maatschappij zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So true!quote:Op maandag 26 juli 2010 14:36 schreef 5688 het volgende:
Het leuke is dat 90% van de 16-20 jarigen op de zogenaamde 'zuipvakantie' gaat. Die 10% durft dan hier op FOK! ook nog stellig te beweren dat wij 90% het uitschot van de maatschappij zijn.
Ja ik neem volgende week 2 weken vrijquote:Op maandag 26 juli 2010 00:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je kunt nog vakantie nemen toch? De zomer is nog bezig.
Ik ga ook pas 17 augustus.
Waar moet je het dan aan uitgeven?quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:05 schreef SuperwormJim het volgende:
Mensen die op vakantie gaan
Zonde van je geld
Aan het pimpen van m'n zolderkamertje, de nieuwste games, upgraden/verlengen van m'n WoW-account, online sexdating en poker, bier en peuken.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |