Dat scheelt weerquote:Op zondag 25 juli 2010 17:44 schreef xyzyx het volgende:
TS moet zich maar eens speciaal gaan voelen, ik zal je verjaardag niet vergeten hoor morgen
Luie!quote:Op zondag 25 juli 2010 17:44 schreef killerbee911 het volgende:
Speciaal voor jou verjaardag slaap ik morgen heeeeel erg uit
Shit nu moet ik t nog onthouden ookquote:
Hihiquote:Op zondag 25 juli 2010 17:45 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Shit nu moet ik t nog onthouden ookff in mobiel zetten
Brabant yeahquote:Op zondag 25 juli 2010 17:46 schreef Skylark. het volgende:
Hallo, ik ben nieuw hier [ afbeelding ].
Ik ben Sky, 19 jaar, omgeving Tilburg, ik studeer en ben part-time eigenaar van FOK!. M'n hobby's zijn voetbal, computeren, skieën, op vakantie gaan en uitgaan. Hoop hier een leuke tijd te hebben. [ afbeelding ]
Onthouden ben ik niet goed inquote:
Geen foto in foboquote:Op zondag 25 juli 2010 17:46 schreef Skylark. het volgende:
Hallo, ik ben nieuw hier [ afbeelding ].
Ik ben Sky, 19 jaar, omgeving Tilburg, ik studeer en ben part-time eigenaar van FOK!. M'n hobby's zijn voetbal, computeren, skieën, op vakantie gaan en uitgaan. Hoop hier een leuke tijd te hebben. [ afbeelding ]
Drivers licenseeee.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:47 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Onthouden ben ik niet goed in![]()
Weet je al wat je gaat krijgen voor je verjaardag?
Soms maar meestal sta ik gewoon om 8 uur op om tot 11 uur s'avonds op het strand te werkenquote:
Jij welquote:
Respectquote:Op zondag 25 juli 2010 17:48 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Soms maar meestal sta ik gewoon om 8 uur op om tot 11 uur s'avonds op het strand te werken
Ik wil niet dat IRL mensen me herkennenquote:
Ik krijg altijd van die mailtjes van van die sletjes; NIEUWE PROFIELFOTO, R&Rquote:Op zondag 25 juli 2010 17:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij welHeb je ook hyves, dan geef ik je R&R
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |