Hele topic verneukt met je plaatjequote:Op zondag 25 juli 2010 17:33 schreef ukga het volgende:
Ik verwachtte dikke desert eagles en shit
[ afbeelding ]
Wat hij zegt!quote:
Mooie gun postte je.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:13 schreef ukga het volgende:
Ik heb 2 honden die ook katten adoreren
vooral de gene die éen van hun 8 levens in mijn achteruin achterlaat
Heeft ze wel de kattenbak al eens gevonden?quote:Op maandag 26 juli 2010 09:12 schreef Viking84 het volgende:
Zo, Pippa heeft de eerste nacht overleefd. Alleen heeft ze vanochtend op m'n bed geplast, dat vind ik iets minder tof... Meteen het beddengoed maar in de was gedaan en dadelijk de vlek uit het matras schrobben.
Vanmiddag even bij de dierenarts langs.
Nee, ik was degene die filmde en ze speelt met de veters van m'n huisgenootquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:22 schreef Oognip het volgende:
Haha Pippa is echt leuk, ook in dat filmpjeWIlde ze nou als laatste jou aanvallen?
uhu maar op het laatst rent ze op de schoot van je huisgenootquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik was degene die filmde en ze speelt met de veters van m'n huisgenoot.
Neequote:Op woensdag 28 juli 2010 21:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Is de krabpaal inmiddels gearriveerd?
*keeps fingers crossed*quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee. Pakket staat nog steeds op 'parcel has been pre-alerted'. Hopelijk is de status vanavond veranderd, dan kunnen we hem morgen verwachten.
En anders máááák je maar wat nieuwe foto's!quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:22 schreef Viking84 het volgende:
Nee de krabpaal is er nog niet. Vrijdag gemaild, vandaag krijgen ze de kans om ons te antwoorden en anders bellen we morgen
. En als we dan niet het antwoord krijgen dat we willen, dan bestellen we elders een nieuwe
. Ik moet en zal deze week een krabpaal hebben
.
Ik zal even kijken of ik nog pics heb van Pippa!. Wel een filmpje!
Die bovenste fotoquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:10 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ].
[ afbeelding ]
Loeren naar de lensdop van de camera.
[ afbeelding ]
Tsjonge, wat ben jij slaapverwekkend.
[ afbeelding ]
Kattenbakken zijn bedoeld om bovenóp te zitten, niet om in te zitten.
[ afbeelding ]
Gotcha!.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |