Wat een leedvermaak weer, APquote:
Het lijkt inderdaad wel of iedereen AP haat. Hoe zou dat nu toch komen... Ik wijt het aan de verpaupering van de maatschappij, Geert Wilders met zijn intolerante uitspraken en de immigratie van vele Marokkanen en Turken. En natuurlijk is 30% de schuld van de aan ons allen bekende Penisbaard.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:59 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Hou je bek hij zegt gewoon wat andere ook zeggen, kotsjong.
Tja of je reageerdt gelijk op een kamer als je ziet dat hij aangeboden word, of je moet gewoon niet zeuren als een ander dat wel doet.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:49 schreef Woman1 het volgende:
Het topic zegt het al op willekeurige kamersites plaatst men een kamer en na een dag of
soms op dezelfde dag is de kamer verwijderd !
Pf ben het gewoon zat.........
Heb jij er 1 vrij dan?quote:Op zondag 25 juli 2010 15:03 schreef Adelante het volgende:
Waar zoek je een kamer TS en hoe oud ben je?
Ach de meeste hebben niet eens een reden om te haten.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad wel of iedereen AP haat. Hoe zou dat nu toch komen... Ik wijt het aan de verpaupering van de maatschappij, Geert Wilders met zijn intolerante uitspraken en de immigratie van vele Marokkanen en Turken. En natuurlijk is 30% de schuld van de aan ons allen bekende Penisbaard.
Wij gaan verhuizen en hebben straks een zolder (en kelderquote:Op zondag 25 juli 2010 15:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Heb jij er 1 vrij dan?
In natura betalen zeker?
Met die kelder ga je wel heel erg ver hequote:Op zondag 25 juli 2010 15:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wij gaan verhuizen en hebben straks een zolder (en kelder) over.
Slechte kutgrap zegquote:Op zondag 25 juli 2010 15:22 schreef Doutzen het volgende:
Nog leuker is het plaatsen van een valse advertentie voor het huis tegenover je. Al die wanhopige kamernetters uitnodigen voor een hospiteeravond en dan vanaf het dakterras toekijken hoe de gefrustreerde buurman al die mensen gaat afwimpelen.
Dit blijkt leuker te zijn dan lui zelf uit te nodigen in de hoop dat ze drank meenemen.
goede grapquote:Op zondag 25 juli 2010 15:22 schreef Doutzen het volgende:
Nog leuker is het plaatsen van een valse advertentie voor het huis tegenover je. Al die wanhopige kamernetters uitnodigen voor een hospiteeravond en dan vanaf het dakterras toekijken hoe de gefrustreerde buurman al die mensen gaat afwimpelen.
Dit blijkt leuker te zijn dan lui zelf uit te nodigen in de hoop dat ze drank meenemen.
Wanneer kan ik intrekkenquote:Op zondag 25 juli 2010 16:09 schreef daray het volgende:
Rijke seniorenman met mooi grachtenpand in amsterdam zoekt jonge mannelijke goed-uitziende huisgenoot.
Hoeft geen huur te betalen, ik zoek alleen een leuk gezelschap om m'n huis mee te delen. Ik verwacht geen seks van je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |