abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87179597
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 16:43 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

IK ben inderdaad een perfectionist wat copyeren betreft. Kijk maar eens naar dit schildereij, nagamaakt met olieverf op canvas op ware grootte precies zoals het orginele Mondriaan doek..Heb ik ruim 6 maanden over gedaan. Olieverf kun je NIET nat in nat schilderen.
Ik schilder ook en olieverf nat in nat gaat prima, maar dan meng je wel de kleuren. Ik kan me voorstellen dat je daar hierbij geen zin in had.

Hoe dan ook, FusionFreak, zo als het klinkt zouden jullie 2 ofwel het perfecte stel ofwel perfecte vijanden kunnen worden met die vrouw want zoals jij het hier beschrijft zijn jullie 2 allebei fijn gestoord en op een vergelijkbare manier. Dus m.a.w., vraag haar uit op een date, zegt zij nee, houd op met stalken en ga fijn wat anders doen. Verder, ik zou zeggen:

Google "shirt men" in geel
Google "shirt men" in blauw
Google "shirt men" in rood
Google "t-shirt men" in lichtblauw
Google "t-shirt men" in blauw
Google "t-shirt men" in rood
Google "t-shirt men" in geel
  maandag 4 oktober 2010 @ 20:38:34 #252
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_87183004
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:23 schreef Sessy het volgende:
Hoe dan ook, FusionFreak, zo als het klinkt zouden jullie 2 ofwel het perfecte stel ofwel perfecte vijanden kunnen worden met die vrouw want zoals jij het hier beschrijft zijn jullie 2 allebei fijn gestoord en op een vergelijkbare manier. Dus m.a.w., vraag haar uit op een date, zegt zij nee, houd op met stalken en ga fijn wat anders doen.
Ik zei al eens eerder dat 't net lijkt of FF de perfecte partner heeft gevonden. O+ Verder niks tegen die vrouw want die valt niemand lastig bij (Fusion)Freak is dat toch een ander verhaal. :')

...maar ergens heel stiekem ben ik jaloers op 'm: werkelijk alle kritiek gaat aan 'm voorbij...
Hallon!
pi_87183248
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:23 schreef Sessy het volgende:

[..]

Ik schilder ook en olieverf nat in nat gaat prima, maar dan meng je wel de kleuren. Ik kan me voorstellen dat je daar hierbij geen zin in had.

Hoe dan ook, FusionFreak, zo als het klinkt zouden jullie 2 ofwel het perfecte stel ofwel perfecte vijanden kunnen worden met die vrouw want zoals jij het hier beschrijft zijn jullie 2 allebei fijn gestoord en op een vergelijkbare manier. Dus m.a.w., vraag haar uit op een date, zegt zij nee, houd op met stalken en ga fijn wat anders doen. Verder, ik zou zeggen:

Links naar T shirts

Bedankt voor de links naar de T shirts, maar dit is toch niet wat ik zocht (heb ik al zelf veel onderzoek naar gedaan) Ik hou gewoon van eenvoudige wijde ''vrouwelijk uitziende'' T shirts daar ik die niet snel in de winkels vind maak (naai) ik ze zelf. Wel vind ik op marktplaats vaak leuke effe kleurige T shirts onder de grote maten rubriek .Vandaag wel twee pakken (twee persoons) hoeslakens gekocht in de kleur pistache groen bij V&D voor het maken van die legging en een wijde broek

Ben nu een felrood topje aan het naaien, wil ik morgen aantdoen over een felgeel T shirt met een pistache groene legging en felblauwe beenwarmers. Mocht ik die legging morgen niet afkrijgen dan draag ik een wijde felblauwe tricotbroek.

Over dat stalken gesproken, de laatste keer dat ik haar in het echt ben tegengekomen in dat bos was op 21 juli jl, sindsdien heb ik haar twee keer op een afstandf gezien waarbij ik dan duidelijk naar haar kleding gekeken heb.
  maandag 4 oktober 2010 @ 21:13:04 #254
236046 NotYou
tigerblood
pi_87184715
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:43 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Bedankt voor de links naar de T shirts, maar dit is toch niet wat ik zocht (heb ik al zelf veel onderzoek naar gedaan) Ik hou gewoon van eenvoudige wijde ''vrouwelijk uitziende'' T shirts daar ik die niet snel in de winkels vind maak (naai) ik ze zelf. Wel vind ik op marktplaats vaak leuke effe kleurige T shirts onder de grote maten rubriek .Vandaag wel twee pakken (twee persoons) hoeslakens gekocht in de kleur pistache groen bij V&D voor het maken van die legging en een wijde broek

Ben nu een felrood topje aan het naaien, wil ik morgen aantdoen over een felgeel T shirt met een pistache groene legging en felblauwe beenwarmers. Mocht ik die legging morgen niet afkrijgen dan draag ik een wijde felblauwe tricotbroek.

Over dat stalken gesproken, de laatste keer dat ik haar in het echt ben tegengekomen in dat bos was op 21 juli jl, sindsdien heb ik haar twee keer op een afstandf gezien waarbij ik dan duidelijk naar haar kleding gekeken heb.
Heb jij nou nooit dat mensen je staande houden en willen laten opnemen in een of andere inrichting? :o
Je suis Charlie Sheen
pi_87185493
Vroeg me al af waarom dit topic nog steeds bovenaan stond, toch maar eens klikken.. Wat een psychopaat.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_87186750
omg...

Ik loop zelf weleens alleen in het bos (niet in zo'n t-shirt hoor) maar als ik iemand in deze outfit tegen zou komen die met me mee ging lopen, zou ik me toch behoorlijk ongemakkelijk voelen, op zijn minst.

Het lijkt me een dispuut tussen 2 mensen met allebei een steekje los, anders draag je dit toch niet, of ligt dat aan mij?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  maandag 4 oktober 2010 @ 23:02:48 #257
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_87190735
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 10:54 schreef Mirjam het volgende:

[..]

dat heeft alleen maar wat met stalken te maken.
je weet precies waar ze op welk tijdstip is, en wat ze draagt, tot in detail!
jij hebt echt een probleem, sick fuck.
Het zal je moeder of zus of vriendin maar zijn die door zo'n gestoorde idioot wordt gestalkt en lastig gevallen wordt en verkapt wordt bedreigd :r

Mocht onverhoopt ooit zo'n idioot als TS een dierbare van mij lastig vallen dan zou hij de mijne zijn. Ongeacht de consequenties. Ik laat mijn dierbaren niet fucken. Door niemand.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_87191079
Jank toch niet man idioot, je ziet toch dat TS geen vlieg kwaad doet. Het is een autist, die graag vage kleding van rare kleuren maakt.
Facts don't care about your feelings
pi_87191176
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:43 schreef Fusionfreak het volgende:
Vandaag wel twee pakken (twee persoons) hoeslakens gekocht in de kleur pistache groen bij V&D voor het maken van die legging en een wijde broek
Waar woon je? Anders is de dinsdag- en zaterdagmarkt in centrum Rotterdam zeker het checken waard voor stoffen. :) Over het algemeen kan je daar enorm goedkoop heeeeel veel stof inslaan en heb je enorm veel keuze.

Verder zou ik als ik jou was het overwegen om goedkope stoffen te nemen van katoen in beige of wit (van de markt voor een euro per meter bijvoorbeeld) en dylon wasmachinetextielverf in te slaan en daarmee aan de slag te gaan...

Edit: oh, Heerlen... Hmm, check de Textielhallen in Helmond en Weert eens.
pi_87222329
Effe een update, was tegen 18 uur gaan wandelen in het bos, en liep haar route, uiteraard geen dame te zien. Nu sprak ik met een voorbijganger met hond die zei tegen mij dat ze de zelfde route loppt, maar dan omgekeerd. Ik heb hem bedankt voor de tip en via een ''geheime'' kortere sluiproute (die ik zelf gemaakt hebt in een ondoordringbaar stuk bos) kwam ik haar vanuit het niets tegen aan de andere kant van het bos, ik groette haar en vroeg waarom zij vorige keer (21 juli jl) weggelopen want ik bijt niet. Zij liep zonder wat te zeggen door en ik zei dat het maar eens afgelopen moest zijn met jou kapsones van ''mijn bos'' en ''mijn kleuren'' en ik was toevallig in vol ornaat gekleed in ''haar kleuren'' ik heb meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om 3 foto's te maken (nu zei zij er niets van dat ik foto's maakte) en heb meteen afscheid genomen en elders gaan lopen via ''mijn sluiproute"'

Zit nu achter de computer, de foto's zijn net zo heel scherp geworden maar alles is toch goed te zien, maar ze draagt kleding die ik als had nagemaakt en ze droeg een geel tasje met een discman.

Wordt zeker nog vervolgt, ook in vervolg topics. :)
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:29:53 #261
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_87222531
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 18:22 schreef Isdatzo het volgende:
Nooooohhh hoe kon ik dit ooit gemist hebben :o ..

Waarom kan je dat mens niet gewoon met rust laten? Afgezien of 't nou wel of niet juridisch correct is wat je doet, het is toch duidelijk dat ze niet gediend is van jouw gestalk (want dat is het). Doe niet zo kinderachtig.

Mooiste is nog dat je eerst zegt dat je foto's van haar maakt ter inspiratie (maw: om 't daarna na te apen) en daarna zeg je dat je een "fotografisch geheugen hebt wat dat betreft" (haar kleding). Dus. :') .

Tevens groetjes aan r_one.
Hoi. Ga je dat nog uitleggen?
Huilen dan.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:31:43 #262
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_87222628
:D
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_87222664
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:25 schreef Fusionfreak het volgende:
Effe een update, was tegen 18 uur gaan wandelen in het bos, en liep haar route, uiteraard geen dame te zien. Nu sprak ik met een voorbijganger met hond die zei tegen mij dat ze de zelfde route loppt, maar dan omgekeerd. Ik heb hem bedankt voor de tip en via een ''geheime'' kortere sluiproute (die ik zelf gemaakt hebt in een ondoordringbaar stuk bos) kwam ik haar vanuit het niets tegen aan de andere kant van het bos, ik groette haar en vroeg waarom zij vorige keer (21 juli jl) weggelopen want ik bijt niet. Zij liep zonder wat te zeggen door en ik zei dat het maar eens afgelopen moest zijn met jou kapsones van ''mijn bos'' en ''mijn kleuren'' en ik was toevallig in vol ornaat gekleed in ''haar kleuren'' ik heb meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om 3 foto's te maken (nu zei zij er niets van dat ik foto's maakte) en heb meteen afscheid genomen en elders gaan lopen via ''mijn sluiproute"'

Zit nu achter de computer, de foto's zijn net zo heel scherp geworden maar alles is toch goed te zien, maar ze draagt kleding die ik als had nagemaakt en ze droeg een geel tasje met een discman.

|:(
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:35:15 #264
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_87222824
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:25 schreef Fusionfreak het volgende:

sick fuck.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_87222943
* Nem vraagt zich af of deze comment ook in de rechtzaal zal worden voorgelezen of dat ze gaan schrappen voor ze dit topic afdrukken

Je zou die maar vrouw maar zijn, leuk, zo'n creep achter je aan die vanuit het niets uit de bosjes komt springen. Hopelijk schaft die vrouw snel een herdershond of pepperspray aan ^O^

als het niet een enorm troll-topic is
pi_87223131
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Hoi. Ga je dat nog uitleggen?
Ja idd TS ~O>
En dan inclusief de laatste volzin :P
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_87224053
Five_Horizons _O_

[ Bericht 88% gewijzigd door klipper op 05-10-2010 21:43:26 ]
pi_87224168
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 20:40 schreef r_one het volgende:

[..]

Ja idd TS ~O>
En dan inclusief de laatste volzin :P
Was deze vraag voor mij bedoeld. Ik heb die foto's hoofdzakelijk nodig om te vergellijken (bij namaken van haar kleding) of om bepaalde (kleinere) details beter te kunnen zien. Maar volgens mij is ze de afgelopen maanden iets flinker geworden. Op de foto's van 2007 was ze mooi slank en had ze blond (geverft) haar. De foto's van haar uit 2009 had ze opgestoken haar in een roodachtige kleur.,maar ze had een hier nog een goed figuur. Op de foto's die ik in mei van dit jaar (met toestemming) gemaakt had had ze haar haren los en zag ze er nog heel goed uit. Nu (foto's van vandaag 5 oktober 2010) lijkt het wel alsof haar gezicht voller (lees dikker) is geworden,maar afgezien daarvan is die kleding die ze draagt wijd genoeg of ze nu dun of iets flinker is.
  Boks-Chick dinsdag 5 oktober 2010 @ 21:02:51 #269
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_87224222
@Fusionfreak, je bent een sick, sick fuck :r :r :r
lolwut
pi_87226002
Het trolletje heeft wel weer lang genoeg geduurd....
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')