abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84483420
gewoon niet publiceren dan, maar wel maken als je dat wilt. Om eerst te vragen of je een foto mag maken krijg je toch een onnatuurlijke houding omdat ze weten dat er een foto wordt gemaakt. Ze heeft er recht op, als mensen dat niet 'fatsoenlijk' vinden, dan moeten ze maar iets aan de wetten doen.
pi_84483653
quote:
Op zondag 25 juli 2010 21:40 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

welke medicijnen/drugs slik jij?
Geen enkel. :)

No drugs
No alcohol
No mediijin

Ik draag al vanaf mijn 18e zelfmaak kleding in kleuren, maar de laatste jaren zat ik een beetje op dood spoor over wat ik wilde dragen, totdat ik haar ontmoette, zij gaf mij weer de motivatie om weer kleurtjes te dragaen, en deze keuren dragen geeft mij een heel wat beter gevoel dan al die losers die denken met drugs of alcohol beter te voelen. .
pi_84483807
Wat toevallig dat je haar zo vaak tegenkomt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 25 juli 2010 @ 22:34:40 #54
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_84485747
Ik vind TS een beetje eng. Zou me ook geen raad weten als ik hem in een bos tegenkwam na een dergelijke geschiedenis en hij mijn kleding namaakt en foto's van mij maakt terwijl ik dat niet wil :X
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_84486857
quote:
Op zondag 25 juli 2010 21:50 schreef heiden6 het volgende:
Wat toevallig dat je haar zo vaak tegenkomt.
Ze woont dan ook slechts 3 km van mij vandaan, ze fietst zels regelmatig door mijn straat (gezien door de buurvrouw) en ze doet vaak boodschappen bij het winkelcentrum bij mij in de buurt, terwijl bij haar nog geen 300 meter ver 2 supers liggen (AH en Aldi)
Ze weet waar ik woon, ik ook van haar. Maar ik heb haar nog nooit uit eigen beweging opgezocht, zij heeft mij zelf ooit eens savonds laat bij haar thuis uitgenodigd om zowel foto's van kledinstukken, borduurwerkjes alsook prive foto's te maken waar ze een beetje ''uitdagend'' met los haar opstaat en op haar bed lag.
pi_84487220
quote:
Op zondag 25 juli 2010 23:01 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Ze woont dan ook slechts 3 km van mij vandaan, ze fietst zels regelmatig door mijn straat (gezien door de buurvrouw) en ze doet vaak boodschappen bij het winkelcentrum bij mij in de buurt, terwijl bij haar nog geen 300 meter ver 2 supers liggen (AH en Aldi)
Ze weet waar ik woon, ik ook van haar. Maar ik heb haar nog nooit uit eigen beweging opgezocht, zij heeft mij zelf ooit eens savonds laat bij haar thuis uitgenodigd om zowel foto's van kledinstukken, borduurwerkjes alsook prive foto's te maken waar ze een beetje ''uitdagend'' met los haar opstaat en op haar bed lag.
Je weet waar ze woont, nog nooit uit eigen beweging opgezocht maar wel dat er op 300 meter afstanmd buurtsupers liggen :? :? :?

mmmm ik ben vrouw maar geloof toch he, als ik jou zou tegen komen op straat ik je even haarfijn een enkeltje hemelpoorten zou geven!

Viespeuk!

Ben zelf fotografe maar zou het niet in me hersens halen om "zomaar" mensen te fotograferen!!!
Tenzij evenementen e.d. uitgezonderd O-)
  zondag 25 juli 2010 @ 23:52:36 #57
182871 Telates
Heer van Thebe
pi_84488864
quote:
Op zondag 25 juli 2010 23:01 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

TS, ze wil je gewoon. Dat zeggen van "geen foto's maken" is gewoon hard to get spelen van haar. Stiekem verlangt ze naar je.
~O>
pi_84489105
Als TS in het openbaar foto's mag maken, waar maakt iedereen dan een probleem van? Hij doet toch niks strafbaars of onrechtmatigs?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_84489866
quote:
Op maandag 26 juli 2010 00:00 schreef Argento het volgende:
Als TS in het openbaar foto's mag maken, waar maakt iedereen dan een probleem van? Hij doet toch niks strafbaars of onrechtmatigs?
Wat een autistische kijk, amorele op het leven.
pi_84490689
quote:
Op maandag 26 juli 2010 00:20 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wat een autistische kijk, amorele op het leven.
Dr klopt iets niet aan je woordvolgorde.

Maar goed, het is toch fantastisch dat je met je telefoon foto's kunt maken van meisjes op het treinperron die zeker in deze tijd van het jaar kortgerokt en laaggedecolleteerd zijn. En niemand die er wat van kan zeggen, zolang de foto's uitsluitend tot het harde schijfje in mijn telefoon beperkt blijven.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_84492163
quote:
Op maandag 26 juli 2010 00:40 schreef Argento het volgende:

[..]

Dr klopt iets niet aan je woordvolgorde.

Maar goed, het is toch fantastisch dat je met je telefoon foto's kunt maken van meisjes op het treinperron die zeker in deze tijd van het jaar kortgerokt en laaggedecolleteerd zijn. En niemand die er wat van kan zeggen, zolang de foto's uitsluitend tot het harde schijfje in mijn telefoon beperkt blijven.
Je hebt geen enkel benul van beschaving en moraal als je er niets op tegen ziet om iemand op beeld vast te leggen die daar expliciet bezwaar tegen maakt, alleen omdat het wettelijk toegestaan is. 8)7
pi_84495210
en er is niemand die jou opsluit? brrrr
  Licht Ontvlambaar maandag 26 juli 2010 @ 10:17:51 #63
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_84495849
Zo... foto's mogen wegblijven.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 26 juli 2010 @ 13:50:07 #64
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_84502850
quote:
Op maandag 26 juli 2010 10:17 schreef Sjeen het volgende:
Euh ...vormen de foto's geen essentieel onderdeel van dit topic?
Een goede beeldvorming kan het alleen maar duidelijker maken.
  Licht Ontvlambaar maandag 26 juli 2010 @ 14:00:14 #65
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_84503230
quote:
Op maandag 26 juli 2010 13:50 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

nee
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 26 juli 2010 @ 14:07:09 #66
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_84503523
quote:
Op maandag 26 juli 2010 13:50 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Ik zou beter moeten weten blijkbaar......
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_84535229
pi_84535241
quote:
Op zondag 25 juli 2010 13:28 schreef oinkoink12 het volgende:
Je mag ze wel maken, maar je mag niet publiceren zonder toestemming.
Celebs mag je wel ongevraagd fotograferen (nieuwswaarde) maar onbekende mensen niet idd.
pi_84535256
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 04:04 schreef herbert64 het volgende:

[..]

Celebs mag je wel ongevraagd fotograferen (nieuwswaarde) maar onbekende mensen niet idd.
'Nieuwswaarde' is nogal een rekbaar begrip. Dat honderdduizenden mensen het spannend vinden om foto's van een of ander shoppend soapsterretje te zien, betekent voor mij nog niet dat het nieuwswaarde heeft. Maar ja, wie ben ik dan, als zo veel mensen vinden van wel? :P
pi_84535375
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 04:06 schreef heiden6 het volgende:

[..]

'Nieuwswaarde' is nogal een rekbaar begrip. Dat honderdduizenden mensen het spannend vinden om foto's van een of ander shoppend soapsterretje te zien, betekent voor mij nog niet dat het nieuwswaarde heeft. Maar ja, wie ben ik dan, als zo veel mensen vinden van wel? :P
Ik vind het ook schandalig dat het mag en zou het liefst zien dat het vandaag nog wordt verboden. Als je ziet hoe beroemdheden als Spears, Lohan en Hilton moeten leven... dat is diep tragisch. Gewoon verbieden al die idiote paparazzi's.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 04:23:43 #71
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_84535396
quote:
Op zondag 25 juli 2010 13:34 schreef Mirjam het volgende:
even afgezien van of het mag of niet, vind je het xzelf nou niet rete-onbeschoft om zomaar iemand op de foto te zetten, terwijl die persoon dat niet wil..?
het is maar een foto. Als je daarom al gaat huilen :')
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_84535430
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 04:23 schreef Drinky het volgende:

[..]

het is maar een foto. Als je daarom al gaat huilen :')
Je snapt niet dat er, omdat het mag, celebs 24 uur per dag worden achtervolgd om een leuk plaatje te krijgen voor in een roddelblad? Want je moet dus eventjes iets verder denken dan je neus lang is.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 04:31:50 #73
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_84535461
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 04:27 schreef herbert64 het volgende:

[..]

Je snapt niet dat er, omdat het mag, celebs 24 uur per dag worden achtervolgd om een leuk plaatje te krijgen voor in een roddelblad? Want je moet dus eventjes iets verder denken dan je neus lang is.
ja dus? Het mag niet gepubliceerd wordenalshet je belangen schaadt. Dat ze het maken maakt me geen drol uit. Als je je in het openbaar bevindt weet je dat alles wat men ziet dat je doet ook op foto/film kan komen.

Jij bent zeker een van die lui die opeens boos wordt of de camera gelijk weg drukt als die op hem gericht wordt :')
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_84544216
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 04:31 schreef Drinky het volgende:

[..]

ja dus? Het mag niet gepubliceerd wordenalshet je belangen schaadt. Dat ze het maken maakt me geen drol uit. Als je je in het openbaar bevindt weet je dat alles wat men ziet dat je doet ook op foto/film kan komen.

Jij bent zeker een van die lui die opeens boos wordt of de camera gelijk weg drukt als die op hem gericht wordt :')
Ben ik een celeb dan? 8)7
pi_84566141
quote:
Op maandag 26 juli 2010 00:00 schreef Argento het volgende:
Hinderlijk volgen en/of belagen. "Stalking" dus. Althans, als de dame in kwestie TS overduidelijk (liefst per brief) heeft laten weten dat het ongewenst is (maar goed, dat heeft TS zelf bij deze al zwart op wit verklaard), en TS haar maar genoeg "toevallig" tegenkomt (en dat ook gedocumenteerd wordt. Normaal zou het 'slachtoffer' dat moeten doen, maar nu is TS zo vriendelijk dat zelf te doen voor haar! :) ) .

Met het maken van foto's zoals enkel in de OP staat is niets mis. MAar het latere (onzin?) verhaal wel.

quote:
Op maandag 26 juli 2010 10:17 schreef Sjeen het volgende:
TS had die foto's zelf elders op Fok! gezet :)
La derecha oprime, la izquierda libera
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')