precies, er zijn meetings genoegquote:Op zondag 25 juli 2010 13:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Een meeting speciaal voor vriendlozen? Als vriendloos iemand is het juist zo makkelijk om bij een slowchat aan te kloppen, mee te posten en als er dan een normale () meeting is ook gewoon eens op te dagen.
Ben je bang voor fokkers in real lifequote:Op zondag 25 juli 2010 14:34 schreef BrandX het volgende:
Meetings zijn eng. Dan moet ik naar buiten. Buiten is ook eng
Organiseer er eentje bij je thuis, en laat iedereen wat meenemen zodat je geen boodschappen hoeft te doenquote:Op zondag 25 juli 2010 14:34 schreef BrandX het volgende:
Meetings zijn eng. Dan moet ik naar buiten. Buiten is ook eng
Egwel!quote:Op zondag 25 juli 2010 14:38 schreef superbad het volgende:
[..]
Ben je bang voor fokkers in real life?
dan moet ik mijn deur open doen en buitenlucht naar binnen latenquote:Op zondag 25 juli 2010 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Organiseer er eentje bij je thuis, en laat iedereen wat meenemen zodat je geen boodschappen hoeft te doen.
Je kunt jezelf altijd nog opsluiten in een bubble.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
Egwel!
Enge lui
[..]
dan moet ik mijn deur open doen en buitenlucht naar binnen laten
Oke is goed. Hoe oud ben je? Kun je een foto PM'en?quote:Op zondag 25 juli 2010 15:02 schreef Bellatrix het volgende:
TS wij kunne el sooow lekkah gaan secksen.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 juli 2010 15:00 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Je kunt jezelf altijd nog opsluiten in een bubble.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |