Laterquote:Op zondag 25 juli 2010 10:46 schreef Kally het volgende:
Goed ik loop het te rekken, maar ik moet nu echt mijn knullen wegbrengen![]()
Tot straks
Ik heb geen problemen met quotes uit gesloten topicsquote:Op zondag 25 juli 2010 10:49 schreef Pheno het volgende:
heerlijk, niet kunnen quoten uit een topic dat dicht is
En dat kan niet omdat?quote:Op zondag 25 juli 2010 10:49 schreef Pheno het volgende:
heerlijk, niet kunnen quoten uit een topic dat dicht is
Laters voor de mensen die gaanquote:Op zondag 25 juli 2010 10:50 schreef crv het volgende:
Nou gaat mijn spullen pakken en de Elzass in.
Weer eens kijken of we wat nieuwe lekkere wijntjes [ afbeelding ] en cremants [ afbeelding ] kunnen ontdekken
Ciao en sterkte iedereen
Ik wel. Maar ik ben geen mod en TAL is (per ongeluk) zo in elkaar gezet dat ik daar weinig rechten heb schijnbaarquote:Op zondag 25 juli 2010 10:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met quotes uit gesloten topics.
TSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:
Ja, haar broer is in ieder geval thuis gekomenquote:Op zondag 25 juli 2010 10:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Is miauw er nog? Of weet iemand of er al iets bekend is over de broer?
Goedemorgenquote:Op zondag 25 juli 2010 10:53 schreef iBenny het volgende:
Zeg dan dat er al een slijt op zit
Goedemorgen
Die is levend terug.quote:Op zondag 25 juli 2010 10:53 schreef Tha_Erik het volgende:
goedemorgenquote:Op zondag 25 juli 2010 10:53 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen
quote:Op zondag 25 juli 2010 10:53 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen
quote:
Ja, die is terug hoorde ik netquote:Op zondag 25 juli 2010 10:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedemorgen Bennyquote:Op zondag 25 juli 2010 10:53 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen
dan dat er al een slijt op zitquote:Op zondag 25 juli 2010 10:53 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen
Er zat geen slijt op, alleen een slotquote:Op zondag 25 juli 2010 10:53 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen
Oh gelukkigquote:
Hihi een topic met slijtagequote:Op zondag 25 juli 2010 10:53 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen
quote:Op zondag 25 juli 2010 10:54 schreef Symphonic het volgende:
En nu ga ik echt
weer genoeg ge c_a't voor vandaag
quote:Op zondag 25 juli 2010 10:54 schreef Symphonic het volgende:
En nu ga ik echt
weer genoeg ge c_a't voor vandaag
Jaloers isquote:Op zondag 25 juli 2010 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi een topic met slijtageIk ga verder slapen
Op het topic met slijtage? Want slapen kun je zelf ook nog welquote:
Ik heb vandaag helemaal geen tijd om te slapenquote:Op zondag 25 juli 2010 10:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op het topic met slijtage? Want slapen kun je zelf ook nog wel
huppel bed uittrapt.quote:Op zondag 25 juli 2010 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi een topic met slijtageIk ga verder slapen
ff een c_a tje danquote:Op zondag 25 juli 2010 10:51 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Laters voor de mensen die gaan![]()
Ik zal me zo eens storten op het witten van een muurtje
quote:Op zondag 25 juli 2010 10:59 schreef crv het volgende:
[..]
ff een c_a tje dan![]()
Lijkt hier wel een forum voor klusvrouwen af en toe![]()
Succes, gaat vast goedkomen![]()
nu echt weg
vla of vis, wat bedoel je nou?quote:
Wat is nou weer via!quote:
Ik heb een half uur geleden gedouched, dus ik ben het nietquote:
Paniekquote:Op zondag 25 juli 2010 11:01 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ff proberen bij te lezen hoor, jeetje wat een drama. Internet is erg kangzaam, maar wat was de oorzaakvan het drama?
Ik hoop niet dat die dit doet als hij met een meid in bed ligt: "oh ja, doorgaan, Panielle!"quote:
Stinkt dat?quote:
Ow dan ben ik het, ik lig nog op bedquote:Op zondag 25 juli 2010 11:01 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik heb een half uur geleden gedouched, dus ik ben het niet
In bed roepen dat er iets naar vis ruikt is sowieso geen succes lijkt mequote:Op zondag 25 juli 2010 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat die dit doet als hij met een meid in bed ligt: "oh ja, doorgaan, Panielle!"
Geen idee om eerlijk te zijn, mijn lief is nog niet op de leeftijd dat we dat nodig hebbenquote:
En bedankt, daar ging mijn koffiequote:Op zondag 25 juli 2010 11:03 schreef D. het volgende:
[..]
In bed roepen dat er iets naar vis ruikt is sowieso geen succes lijkt me
paniek uitgebroken. Daardoor mensen in verdrukkingquote:Op zondag 25 juli 2010 11:01 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ff proberen bij te lezen hoor, jeetje wat een drama. Internet is erg kangzaam, maar wat was de oorzaakvan het drama?
Ligt eraan wat de man in kwestie de dag ervoor op had.quote:
Owquote:Op zondag 25 juli 2010 11:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
paniek uitgebroken. Daardoor mensen in verdrukking
quote:Op zondag 25 juli 2010 11:03 schreef D. het volgende:
[..]
In bed roepen dat er iets naar vis ruikt is sowieso geen succes lijkt me
Het hoeft ook niet nodig te zijnquote:Op zondag 25 juli 2010 11:03 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Geen idee om eerlijk te zijn, mijn lief is nog niet op de leeftijd dat we dat nodig hebben
quote:
Ja al begon hij meteen over wanneer ik ze terug krijgquote:
Vandaag niet schat, ik heb hoofdpijnquote:
Eerder dan gepland zeker?quote:Op zondag 25 juli 2010 11:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja al begon hij meteen over wanneer ik ze terug krijg
Dat helpt juistquote:Op zondag 25 juli 2010 11:09 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Vandaag niet schat, ik heb hoofdpijn
Dat riep Pheno ofzo ook alquote:
Vrijdagavond, had ik al wel ingeschat, dan zondag weer terug, tja leer mij hem kennenquote:
Ja schat ik ookquote:Op zondag 25 juli 2010 11:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat riep Pheno ofzo ook al
Ik lig alleen in bed
het helpt juist tegen de hoofdpijnquote:Op zondag 25 juli 2010 11:09 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Vandaag niet schat, ik heb hoofdpijn
quote:Op zondag 25 juli 2010 11:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Vrijdagavond, had ik al wel ingeschat, dan zondag weer terug, tja leer mij hem kennen
Ik keek hem alleen even aan met een bepaalde blik, hij kromp ineenquote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 11:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik keek hem alleen even aan met een bepaalde blik, hij kromp ineen
Ja nou ja ze zitten mij dan ook niet in de weg, maar hem blijkbaar welquote:
Ik moet ook nog zoveel doen hier, maar vandaag doe ik niksquote:Op zondag 25 juli 2010 11:17 schreef MissBitchy het volgende:
Nou, ik zal maar eens in de benen, dat witsel komt (helaas) niet uit zichzelf op de muur
Ze zitten nu in zijn huis met haar kat en de belangrijkste spullenquote:Op zondag 25 juli 2010 11:16 schreef Kally het volgende:
Trouwens Tombo hoe is het met Ll en zijn vriendin, dat huis
Pfff klote, en waterschade is echt kut, mijn vriendin heeft het gehad na een brand bij de bovenburen, nou ja dat was roetwater alles was verrotquote:Op zondag 25 juli 2010 11:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze zitten nu in zijn huis met haar kat en de belangrijkste spullen
De buurman moet zorgen dat haar huis er weer bewoonbaar uit gaat zien. Ze zou misschien tijdelijke woonruimte krijgen ofzo, maar ze kan ook bij hem wonen zo lang, en ze wilde misschien sowieso wat anders zoeken na haar studie, dus afwachten denk ik.
Ja, nu in Duisburg ipv Berlijnquote:Op zondag 25 juli 2010 11:19 schreef charmed_angel het volgende:
Maar is de loveparade tegenwoordig op en terrein. Ik kan me herinneren dat wij door de stad liepen
wat is er gebeurd?quote:Op zondag 25 juli 2010 11:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze zitten nu in zijn huis met haar kat en de belangrijkste spullen
De buurman moet zorgen dat haar huis er weer bewoonbaar uit gaat zien. Ze zou misschien tijdelijke woonruimte krijgen ofzo, maar ze kan ook bij hem wonen zo lang, en ze wilde misschien sowieso wat anders zoeken na haar studie, dus afwachten denk ik.
Nou idd... En die kastjes die van de muur lazerdenquote:Op zondag 25 juli 2010 11:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Pfff klote, en waterschade is echt kut, mijn vriendin heeft het gehad na een brand bij de bovenburen, nou ja dat was roetwater alles was verrot
Haar bovenbuurman had de douchekop in een prullenbak gedaan (terwijl hij liep) en is weggegaan... overstroomd natuurlijkquote:
Tot laterquote:Op zondag 25 juli 2010 11:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou idd... En die kastjes die van de muur lazerden![]()
Maar goed, ik stel het al veel te lang uit, ik ga off
Heb veel te doen dus tot vanavond denk ik
ja en maar 1 toegangs weg. 1 nederlander dood.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:19 schreef charmed_angel het volgende:
Maar is de loveparade tegenwoordig op en terrein. Ik kan me herinneren dat wij door de stad liepen
Ja ik hoorde het net, van 22quote:Op zondag 25 juli 2010 11:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja en maar 1 toegangs weg. 1 nederlander dood.
quote:Op zondag 25 juli 2010 11:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Haar bovenbuurman had de douchekop in een prullenbak gedaan (terwijl hij liep) en is weggegaan... overstroomd natuurlijk
Mijn was draait al, en verder vind ik het best, mijn laatste dag vakantie, ik doe niksquote:Op zondag 25 juli 2010 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
22? Damn....
Ik ga trouwens even douchen en een was erin gooien, daarna plafond witten
quote:Op zondag 25 juli 2010 11:25 schreef Crazy-M het volgende:
ik moet eigenlijk ook maar is uit bed komen
klopt jaquote:
anders lig ik dadelijk nogquote:
Het is zondag, dan mag datquote:
Dat bedoel ikquote:
ook nog eten enzoquote:
Jaquote:Op zondag 25 juli 2010 11:57 schreef D. het volgende:
[..]
Scheelt dat er niets meer op de agenda staat dan
Ik lig in bedquote:Op zondag 25 juli 2010 12:02 schreef iBenny het volgende:
Waarom ga je dan niet lekker op bed of bank hangen, Kally?
quote:
Vond ik ook welquote:Op zondag 25 juli 2010 12:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
'
Dan heb je mij niks horen zeggen
Goed idee trouwens
Weet ikquote:
quote:
Ik heb er net over getweet. Waarom wil je, als respectabel acteur/actrice, in een film over die kwal spelen en hem daardoor nog meer aandacht geven. Daar voedt hij op.quote:
Diep decollete danquote:Op zondag 25 juli 2010 12:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb er net over getweet. Waarom wil je, als respectabel acteur/actrice, in een film over die kwal spelen en hem daardoor nog meer aandacht geven. Daar voedt hij op.
Maar, kop op, 't is zondag, het regent, plantjes krijgen weer lekker water, ik ben net terug van het sporten, ik ben vies (da's echt viieeeeessss jongeh!) en ga zo douchen en dan beslissen wat ik aantrek, want ik ga naar de stad om cameraspul te halen en wil natuurlijk proberen wat korting te krijgen.
Regenquote:Op zondag 25 juli 2010 12:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb er net over getweet. Waarom wil je, als respectabel acteur/actrice, in een film over die kwal spelen en hem daardoor nog meer aandacht geven. Daar voedt hij op.
Maar, kop op, 't is zondag, het regent, plantjes krijgen weer lekker water, ik ben net terug van het sporten, ik ben vies (da's echt viieeeeessss jongeh!) en ga zo douchen en dan beslissen wat ik aantrek, want ik ga naar de stad om cameraspul te halen en wil natuurlijk proberen wat korting te krijgen.
Vind het wel moeilijk, nooit eerder gedaan eigenlijk. Ik denk dat ik een van deze opties wil uitproberen:quote:Op zondag 25 juli 2010 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Gewoon lekker afdingen Cee, er is weinig leuker!
Zo ben ik ook.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben een ramp met afdingen. Als de verkoper leuk is en hij glimlacht geef ik er ¤100,- bij.
quote:Op zondag 25 juli 2010 12:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben een ramp met afdingen. Als de verkoper leuk is en hij glimlacht geef ik er ¤100,- bij.
quote:Op zondag 25 juli 2010 12:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Duurt een week voordat je hem kan lezen he. Ik was wel nieuwsgierig naar mn nieuwste notequote:
Ik was niet geheel serieus over het feit dat er een correlatie bestaat tussen afdingen en geaardheidquote:Op zondag 25 juli 2010 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Denk je? Ik ding ook bij mooie vrouwen af.
Ik heb ook even gekeken.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Duurt een week voordat je hem kan lezen he. Ik was wel nieuwsgierig naar mn nieuwste note
k nog steeds nietquote:
Ik las net dat hij tegenvielquote:Op zondag 25 juli 2010 12:22 schreef D. het volgende:
Kaartjes gereserveerd voor Inception in de IMAX dinsdag
Als ik hem kan lezen dan jij zeker.quote:
Ik hoor van veel mensen juist dat ie erg tof isquote:
Mijn muurtje is al witquote:Op zondag 25 juli 2010 11:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
22? Damn....
Ik ga trouwens even douchen en een was erin gooien, daarna plafond witten
Dat 'op meerdere plaatsen gekeken' pas gebruiken als je al gevraagd hebt of er nog wat speelruimte in de prijs zit. Dat paaien moet de verkoper verdienen. Heeft de verkoper korting voor je, je zit dus al in de Hiep-hoi-geluk!-stemming dan ben je er nog niet! Zo'n toestel heeft accessoires waar ze teveel op verdienen. Zeg dat als je dat mooie beschermtasje + dat geheugenkaartje er voor die prijs bijkrijgt er een deal is. Onderwijl ben je dan met een verhaal bezig over je ambities, dat deze camera slechts het begin is en je snel over wilt stappen op die duurdere daar in het schap. Ik neem aan dat de verkoper dan denkt van: kijk, een nieuwe vaste klant. De korting die ik nu geeft betaalt later uit. Zwicht de verkoper dan nog niet, vind hij het teveel, dan alleen dat beschermtasje maar, want niets erbij is ook niet de bedoeling.quote:
Nou ja ik weet wat erin stondquote:Op zondag 25 juli 2010 12:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik hem kan lezen dan jij zeker.
Of heb je geen abo?
Eens.. ik vermijd ze ook zoveel mogelijkquote:Op zondag 25 juli 2010 12:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Mensenmassa's. Echt een van mijn nachtmerries, om in zoiets verzeild te raken.
Ik ook, gewoon niet mijn kamer uitkomen.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eens.. ik vermijd ze ook zoveel mogelijk
zo erg is het bij mij nog nietquote:Op zondag 25 juli 2010 12:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook, gewoon niet mijn kamer uitkomen.
quote:
alloquote:
grootte evenementen ga ik ook vaak hen.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Mensenmassa's. Echt een van mijn nachtmerries, om in zoiets verzeild te raken.
Heb je al maandenquote:
Ik lees juist veel positiefsquote:
Fijne racequote:Op zondag 25 juli 2010 12:50 schreef Kally het volgende:
Ik ga even op de bank liggen (lees suffen) tot straks
Tot later Kallyquote:Op zondag 25 juli 2010 12:50 schreef Kally het volgende:
Gelijk heb jw. Laterrrrrquote:Op zondag 25 juli 2010 12:50 schreef Kally het volgende:
Regen? Hier schijnt volop het zonnetjequote:Op zondag 25 juli 2010 12:52 schreef Cee het volgende:
Het regent keihard buiten nu.Ja hee ik wil naar de stad.
Je bent toch niet van suiker!quote:Op zondag 25 juli 2010 12:52 schreef Cee het volgende:
Knetterhard. Toch, Crazy-M?quote:Op zondag 25 juli 2010 12:53 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Regen? Hier schijnt volop het zonnetje
Het is hier vooral bewolktquote:Op zondag 25 juli 2010 12:52 schreef Cee het volgende:
Nou ben ik nieuwsgierigquote:
via internetquote:Op zondag 25 juli 2010 12:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
gewoon de afstandsbediening in je hand houden en veel spoelen
idd, veel te hard die regenquote:
Kan 'm op de site niet terugvindenquote:Op zondag 25 juli 2010 13:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Daar heb ik meer over gehoord , ff kijken zo
Ik heb nog geen een aflevering gezien.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:02 schreef PatriQue89 het volgende:
OH MAI KOT
die jongen met ADHD die sneller is dan ADSL
quote:Op zondag 25 juli 2010 13:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Van mij hadden ze de jury wel alleen uit Marc-Marie mogen laten bestaan. Die kwal van een HJ vind ik stom, Simone heeft een stom hoofd en voegt niks toe, Frankenstein is ondertussen ook wel op z'n retour.
Nee dat snap ikquote:Op zondag 25 juli 2010 13:10 schreef D. het volgende:
[..]
Een jury van 1 persoon schiet niet op natuurlijk, maar ben het met je eens dat dit geen goede jury is
Hahaquote:Op zondag 25 juli 2010 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze trekt zo'n gekke mondjes elke keer. En is echt heul lillik opgemaakt.
Het gaat er natuurlijk om of ze goed kan jurerenquote:Op zondag 25 juli 2010 13:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze trekt zo'n gekke mondjes elke keer. En is echt heul lillik opgemaakt.
zoiets inderdaad, van bauke, wie kent m nietquote:Op zondag 25 juli 2010 13:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe heet dat nummer wat ie zingt ookalweer? Mijn leven is BOEM?
Dat was te erg echtquote:Op zondag 25 juli 2010 13:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe heet dat nummer wat ie zingt ookalweer? Mijn leven is BOEM?
Dé Baukequote:Op zondag 25 juli 2010 13:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
zoiets inderdaad, van bauke, wie kent m niet
En Dé Bauke, die heeft een keer op een personeelsfeest van mn werk opgetreden , bedenk ik me netquote:
Echt?quote:Op zondag 25 juli 2010 13:21 schreef PatriQue89 het volgende:![]()
[..]
En Dé Bauke, die heeft een keer op een personeelsfeest van mn werk opgetreden , bedenk ik me net
Ben jij nog met Dé Bauke op de foto geweest?quote:Op zondag 25 juli 2010 13:21 schreef PatriQue89 het volgende:![]()
[..]
En Dé Bauke, die heeft een keer op een personeelsfeest van mn werk opgetreden , bedenk ik me net
quote:Op zondag 25 juli 2010 13:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ben jij nog met Dé Bauke op de foto geweest?
Echt jou vallen de zelfde dingen op die mij ook opvielenquote:Op zondag 25 juli 2010 13:28 schreef PatriQue89 het volgende:
haha, dat meisje met die g sleutel, zowaar onder de oksel![]()
Ik zeg weleens: opgelost, slotjequote:Op zondag 25 juli 2010 13:27 schreef Kally het volgende:
fok buiten FOK! gebruiken
Ik heb dat met siewosie met dank aan Bella
maar, die hoer heeft dus gewoon dezelfde tattoo als mij... alleen die van mij is groter, en duidelijk zichtbaar..quote:Op zondag 25 juli 2010 13:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt jou vallen de zelfde dingen op die mij ook opvielen
quote:
Jaquote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 13:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik verwacht dat alles wat ik zeg groen wordt gehighlight.
En ik wil soms in e-mailtjes sterretje-O-sterretje typen, ervan uitgaande dat mensen het snappen.
Owja, in mail smileys typen betrap ik me ook nog weleens opquote:Op zondag 25 juli 2010 13:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik verwacht dat alles wat ik zeg groen wordt gehighlight.
En ik wil soms in e-mailtjes sterretje-O-sterretje typen, ervan uitgaande dat mensen het snappen.
Ja en het erge ik wilde er niet aan denkenquote:
Ik ook gisteren nog, dacht ik echt wat een pauper buurt toen ik ergens reedquote:
Het is ook 'gewoon' Nederlands, niet Foksquote:Op zondag 25 juli 2010 13:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn omgeving zegt nu ook pauper.Geniaal.
quote:Op zondag 25 juli 2010 13:35 schreef Myraela het volgende:
"Open er een topic over" En dan kijkt iedereen mij zo aan van, WTF?
Ik had gehoopt iets langerquote:
Duh, had je anders verwachtquote:
ik zeg wel eens: opgelost, slotjequote:Op zondag 25 juli 2010 13:27 schreef Kally het volgende:
fok buiten FOK! gebruiken
Ik heb dat met siewosie met dank aan Bella
ja die was zeker goedquote:Op zondag 25 juli 2010 13:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg ik kijk HGT terug en die diabolojongen is goed!
Dan is het jouw schuldquote:Op zondag 25 juli 2010 13:40 schreef Cee het volgende:
Ik zei al pauper voordat er hier pauper werd gezegd!![]()
Zie mijn volgende postquote:
Ja wijquote:
Nee de volgende na die Pheno quotequote:
Pauper Patjequote:Op zondag 25 juli 2010 13:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mijn artiestennaam word dan maar pauper!
Doe eens niet zo moeilijkquote:
je zegt ook via tegen een visboer.quote:
Ik ook nietquote:
Eens.quote:
Bewust of onbewust, het ziet en klinkt dom als je het fout doet.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:53 schreef Myraela het volgende:
Dankzij FOK! erger ik me wel dood aan mensen die sowieso onbewust fout schrijven.
Dat mensen het fout schrijven kan altijd natuurlijk, maar een beetje Fokker zou inmiddels moeten weten hoe je het schrijftquote:Op zondag 25 juli 2010 13:53 schreef Myraela het volgende:
Dankzij FOK! erger ik me wel dood aan mensen die sowieso onbewust fout schrijven.
Maar die maak ik zelf nog teveel.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Sowiesofouten vind ik minder storend dan dt-fouten.
Die heb ik net gehadquote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 13:55 schreef iBenny het volgende:
Mijn telefoon kent sowieso niet eens, doet als suggestie chorizo
Ow, daar was ik al ff niet geweest om te lachenquote:Op zondag 25 juli 2010 13:57 schreef Kally het volgende:
Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's? #31 - W@aR B!tCh@z 0wn3N
Daaromquote:Op zondag 25 juli 2010 13:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat heb je vanochtend al gedaan met mijn paard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |