SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begrijp me niet verkeerd, deze film was zeker beter dan The Son of Mask, maar #3 in de IMDB is even begrijpelijk als een wil om je voort te planten met je eigen moeder.
Subklacht: Ik heb me laten beïnvloeden door reclames en IMDB
Antiklacht: ik had wel pilsExtremistisch gematigd.
quote:Op zondag 25 juli 2010 01:20 schreef SpecialK het volgende:
Hey. Niet grappig man. Mijn moeder is overleden aan incest.
Gevaarlijke uitspraak voor een modje...quote:Op zondag 25 juli 2010 01:21 schreef o.us het volgende:
Heb 'm nog niet gezien. Is het het binnenhalen waard?
Nee, ik vraag alleen of het een goede film is. Toch bedankt.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Gevaarlijke uitspraak voor een modje...
Maar ik PM je de link wel als je het wil.
Oneens, wat jij zegt in die spoiler is wel waar. Maar dan nog is het 1 van de beste films van de afgelopen tijd. Op IMDB gaat hij toch nog wel zakken net zoals the Dark Knight.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:27 schreef P8 het volgende:
Het is geen slechte film, en er zitten ook best wel leuke ideeën in. Maar er is onnodig veel actie in deze film, wat het verhaal saaier maakt.
Al met al leuk voor een avondje bankhangen. Ik zou wachten met binnenhalen tot er dvd-kwaliteit te vinden is.
Omdat?quote:Op zondag 25 juli 2010 02:40 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Oneens, wat jij zegt in die spoiler is wel waar. Maar dan nog is het 1 van de beste films van de afgelopen tijd.
Wat evenzo een imho zwaar overgewaardeerde film is.quote:Op IMDB gaat hij toch nog wel zakken net zoals the Dark Knight.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 juli 2010 02:53 schreef gevaarlijke-man het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 juli 2010 02:55 schreef Fortitude het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De film is niet zo moeilijk om te snappen, hoor.quote:Op zondag 25 juli 2010 02:57 schreef opgebaarde het volgende:
Je snapt hem gewoon niet hè
Ik ook niet btw maar dat zal wel komen omdat ik hem nog niet gezien heb
quote:Op zondag 25 juli 2010 03:04 schreef Costarican het volgende:
Is het niet inception ipv incestion ????
De eerste keer was de grap al matig. Ga ergens anders falen.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:44 schreef Costarican het volgende:
Bedoel je misschien inception? kan niks vinden over incestion als film
quote:Op zondag 25 juli 2010 01:19 schreef P8 het volgende:
Mijn god, wat een overgehypte film is dat. #3 in de IMDB top 250 (dat wil dus zeggen dat op moment van schrijven deze film door pakembeet 65000 mensen als één van de beste films aller tijden wordt beschouwd)
En dat voor een film van 2,5 uur dat makkelijk in 1,5 uur verteld had kunnen worden. Het acteerwerk van Sneuo DiCaprio laat nogmaals zien waarom hij ongeschikt is voor een rol in een daadwerkelijk goede film (Blood Diamond uitgezonderd).
En nu wellicht een paar lichte spoilers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begrijp me niet verkeerd, deze film was zeker beter dan The Son of Mask, maar #3 in de IMDB is even begrijpelijk als een wil om je voort te planten met je eigen moeder.
Subklacht: Ik heb me laten beïnvloeden door reclames en IMDB
Antiklacht: ik had wel pils
Op woensdag 8 september 2010 13.23 schreef Houniet het volgende: Guus is de beste hier
Op donderdag 5 augustus 2010 01:45 schreef Fenomeno het volgende:
als ik later groot ben wil ik net zo worden als guus
quote:Op zondag 25 juli 2010 12:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Er als een klein kind problemen mee hebben als je zelf het verhaal aan elkaar mag knopen (wat de film nou net meer maakt dan een standaard Hollywoodfilm)
dit dus. Helaas lukt het de TS niet.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:47 schreef Orbeatle het volgende:
Het is gewoon absoluut geen film waar je heel oppervlakkig naar moet kijken, maar pas echt tof wordt als je er (al dan niet naderhand) verder over gaat nadenken en discussiëren.
Ah, okee, het is een vage Art House film in een actiefilmjasje.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:37 schreef Deckard het volgende:
Ik denk niet dat je de film snapt. Ten eerste is die eerste scene expres er in gezet omdat het juist een verwijzing is naar de film zelf en het onderwerp. Ten tweede gaat het niet om om uit te vinden wat echt of wat niet echt is, de droomwereld is slechts een macGuffin . Dat shot bij het einde heeft weinig te maken of iets 'goed of slecht' af loopt of 'hoe' het afloopt.
Kan hij ook niks aan doen.quote:
Er is serieus weinig vaags aan. Dat het je pet te boven kan gaan heeft weinig met vaagheid te maken. Het wordt rechtoe rechtaan verteld.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ah, okee, het is een vage Art House film in een actiefilmjasje..
Klopt.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:43 schreef Deckard het volgende:
[..]
Er is serieus weinig vaags aan. Dat het je pet te boven kan gaan heeft weinig met vaagheid te maken. Het wordt rechtoe rechtaan verteld.
Foei, Elmo!quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:18 schreef Skylark. het volgende:
Hij is fucking baas. Iedereen die deze film niet leuk vindt is inferieur en kan ik niet serieus nemen.
Mensen die alleen maar films downloadenquote:Op zondag 25 juli 2010 17:22 schreef Ontlastingreguleerder het volgende:
Mensen die betalen voor het zien van een film
Zoals?quote:Op zondag 25 juli 2010 17:34 schreef griekjeee het volgende:
En daarnaast zijn er inderdaad wat nalatige details door heel de film heen...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
Dus als de meerderheid ergens van overtuigd is, moet je jezelf gaan afvragen of je eigen mening nog klopt?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:41 schreef CasselerRIP het volgende:
Dit zijn toch van die kansloze topics he Als duizenden mensen een film nou geniaal vinden wat heeft het dan voor zin om een topic te openen dat het niet zo is. Hoe kan een film overgewaardeerd of overhypt zijn als ZOveel mensen het vet vinden? Ik zeg overigens niet dat iedereen het dan leuk moet vinden, maar vanwaar die verontwaardiging? Sowieso lijsten als de top 250 van IMDB lekker gebruiken om ideeën op te doen voor goede films en verder niet te veel waarde aan hechten.
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 juli 2010 00:43 schreef Deckard het volgende:
[..]ze dacht dat ze heul slim was en een fout in het script had gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 juli 2010 01:20 schreef SpecialK het volgende:
Hey. Niet grappig man. Mijn moeder is overleden aan incest.
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]Wat een plothole inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is de slechtste film..OOIT.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hé TS wat lul je nou over The Son Of Mask? Dat is een briljante film
quote:Op zondag 25 juli 2010 01:21 schreef o.us het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
Binnehalenquote:Op zondag 25 juli 2010 01:21 schreef o.us het volgende:
quote:Op maandag 26 juli 2010 02:12 schreef TC03 het volgende:
Deze film is geniaal, daar is geen discussie over mogelijk. Dit hele topic dus bullshit.
sommige mensen doen er gewoon alles aan zich te onttrekken aan de massa, want als je het eens bent met iedereen ben je niet koelquote:Op maandag 26 juli 2010 20:43 schreef Orbeatle het volgende:
Wat een gelul hier toch allemaal joh.
Waarom is het voor sommige mensen zo lastig om toe te geven dat het, ook al is het een big budget film, een goed gemaakte film is met een origineel verhaal en goede acteurs?
Alleen al dat een film zoveel discussie oplevert geeft aan hoe goed 'ie is.
Voor mij zit-ie idd ook in die 6,8-7,3 range. Ik zal hem nog wel een keer zien. Zitten ook veel onduidelijkheden (op detail niveau) in het plot nog, geloof ik, die ik in de eerste keer niet zag. Maar verder niet iets bijzonders, en veel dodelijk slaapverwekkende actie.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:29 schreef P8 het volgende:
Een film die zo quasi-ingewikkeld is en zo weinig verhaal heeft gezien de 2,5 uur dat de film duurt, is het niet waard om de derde-beste film aller tijden te zijn.
Deze film krijgt daarom van mij een 7,3 op een schaal van 1 tot 10.
En als ik de film niet had begrepen had ik niet het einde al halverwege kunnen voorspellen. Deze film is alleen "zo goed" omdat hij waarschijnlijk op het randje ligt van het voorstellingsvermogen van de gemiddelde bioscoopbezoeker, die daaruit meteen de conclusie trekken dat de film ontzettend ingewikkeld is.
juist.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:29 schreef P8 het volgende:
Een film die zo quasi-ingewikkeld is en zo weinig verhaal heeft gezien de 2,5 uur dat de film duurt, is het niet waard om de derde-beste film aller tijden te zijn.
Deze film krijgt daarom van mij een 7,3 op een schaal van 1 tot 10.
En als ik de film niet had begrepen had ik niet het einde al halverwege kunnen voorspellen. Deze film is alleen "zo goed" omdat hij waarschijnlijk op het randje ligt van het voorstellingsvermogen van de gemiddelde bioscoopbezoeker, die daaruit meteen de conclusie trekken dat de film ontzettend ingewikkeld is.
Dat is precies wat ik dus niet zeg, mongool.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:02 schreef gevaarlijke-man het volgende:
[..]
Dus als de meerderheid ergens van overtuigd is, moet je jezelf gaan afvragen of je eigen mening nog klopt?
Gelukkig mag je volgende week naar The Expendablesquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:21 schreef RickoKun het volgende:
Dit is een zeer terechte klacht!!!!
Fokking lame, beetje met special effects in het rond knallen terwijl de sfeer echt lame is omdat het zo langdradig is
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gelukkig mag je volgende week naar The Expendables
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:43 schreef Smart_ass het volgende:
Oh je bedoelt de film inception maar je dacht dat het grappig was om er incestion van te maken? Want dat lijkt op incest?! HAHAHA GOEIEEEEEEEEEE![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |