leer je die dan online ergens kennen, zo ja waar?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ze niet besteld... gewoon aardig doen en ze komen vanzelf
deze ken ik via een gayforum... daar gaat het er net wat subtieler aan toe dan op een cam-sitequote:Op zondag 25 juli 2010 20:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
leer je die dan online ergens kennen, zo ja waar?
Ik ben doorgaans erg aardig tegen iedereen, maar een trio overkomt mij maar erg zelden
Mooi, ik weet waar ik aankomen weekend eet.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:59 schreef Vlarp het volgende:
Net bij zo'n leuk burger tentje gegeten op de Meent: Beat Burger. Zit bij een galerie. Lekker alternatief en arty-farty gedoe. Leuke grote Lamp. En lekkere burgers
Beat Burger op de Meent?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mooi, ik weet waar ik aankomen weekend eet.
Ik geef mijn bronnen verder niet prijs... ze zijn wel lekker jong in ieder geval... begin 20quote:Op zondag 25 juli 2010 20:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
volgens mij ontstaan er van hier uit nooit triodates, ik ken alleen expreszo als ander homoforum
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
volgens mij ontstaan er van hier uit nooit triodates, ik ken alleen expreszo als ander homoforum
Eindelijk iemand die het snaptquote:Op zondag 25 juli 2010 21:29 schreef creno het volgende:
[..]
TV en twee andere jongens, wat vind je vriend hiervan ?
Oeh daar had ik zelf nog niet eens aan gedachtquote:
Ik ken wel roddels over H-fokkers en trio's.. Maar ik ben niet meer zeker om welke namen het nou precies ging, dus ik zeg verder maar nietsquote:Op zondag 25 juli 2010 20:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik snap het nog steeds niet...quote:
Ik heb Entourage opstaan op DVDquote:Op zondag 25 juli 2010 22:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
is er nog iemand naar zomergasten aan het kijken, wat vinden we er van?
Ik ga geen trio doen uiteraard!quote:
Daar speelt adrien grenier toch in mee?quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar speelt adrien grenier toch in mee?!
wisten jullie dat Stroekie ook alles post vanuit zijn werk of telefoon?quote:
Vergelijk jij Erik nu met Stroekie?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wisten jullie dat Stroekie ook alles post vanuit zijn werk of telefoon?
Zijn PC thuis is nooit aangesloten
niet?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Print ie alles uit en leert ie het thuis uit zijn hoofd?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
proest wijn over het schermquote:Op zondag 25 juli 2010 21:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik ken wel roddels over H-fokkers en trio's.. Maar ik ben niet meer zeker om welke namen het nou precies ging, dus ik zeg verder maar niets.
in vind Margriet beter als interviewerquote:Op zondag 25 juli 2010 22:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
is er nog iemand naar zomergasten aan het kijken, wat vinden we er van?
al weer weken wel hoorquote:Op zondag 25 juli 2010 22:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja op dat punt eventjes, so what, vind jij dat een belediging dan?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vergelijk jij Erik nu met Stroekie?
wie print die wintquote:Op zondag 25 juli 2010 22:53 schreef Peter het volgende:
[..]
Print ie alles uit en leert ie het thuis uit zijn hoofd?
Nou het is meer dat die twee totaal verschillend zijnquote:Op zondag 25 juli 2010 23:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja op dat punt eventjes, so what, vind jij dat een belediging dan?
wie wil er nu met een lelijke oude eenzame bejaarde vergeleken wordenquote:Op zondag 25 juli 2010 23:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja op dat punt eventjes, so what, vind jij dat een belediging dan?
iedereen heeft ook overeenkomsten, ook Erik en Stroekquote:Op zondag 25 juli 2010 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou het is meer dat die twee totaal verschillend zijn
Beiden negatief over zichzelf: Checkquote:Op zondag 25 juli 2010 23:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wie wil er nu met een lelijke oude eenzame bejaarde vergeleken worden
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:11 schreef wonderer het volgende:
Stroekie is helemaal niet zo negatief over zichzelf, toch?
Of lees jij iets anders als ik?quote:lelijke oude eenzame bejaarde
Laster!quote:Op zondag 25 juli 2010 23:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
iedereen heeft ook overeenkomsten, ook Erik en Stroek
Da's niet negatief, da's realistischquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |