whahahahahahahahahahaha !!!quote:Op zondag 25 juli 2010 00:31 schreef flexoo het volgende:
homo = onzin? Whahaha ze hebben nog gelijk ook
Net als hetero. Iedereen is biquote:Op zondag 25 juli 2010 00:31 schreef flexoo het volgende:
Hahaha!!!!!11!!!einz!!quote:Op zondag 25 juli 2010 00:31 schreef flexoo het volgende:
hoe veilig is BBQ dan wel nietquote:
Volgens mij is het gewoon een woord...quote:
komt vast wel goedquote:Op zondag 25 juli 2010 04:11 schreef Ang3l het volgende:
Godfuckingdammit ik word echt ZO ziek van mij en David. De ober van laatst. En de desastreuze date. Als ik hem zie en ik heb gedronken dan wordt t gewoon huilen.
En nu wil uw een rematch van de date.
Niet alle homo's willen puur sex. That ain't the solition to everything.quote:Op zondag 25 juli 2010 04:16 schreef wonderer het volgende:
Gewoon goed doorpalen, dan leert ie het wel af.
Ik verslikte me al in mijn koffie.quote:Op zondag 25 juli 2010 09:36 schreef Stroekie het volgende:
Zodirect komt er een hele horde van wel 12 stroekjes richting Eindhoven, maar weer gerust we blijven daar braaf in de trein zitten en reizen verder naar Maastricht om koffie met vlaai te gaan eten
quote:Op zondag 25 juli 2010 10:04 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemorgen
Inception was echt briljantMet stip in mijn top 10 allertijden
Efteling was ook gezellig en leuk.... Joris en de Draak is echt een heerlijke achtbaan qua snelheid... was alleen wel de halve dag dicht vanwege een storing dus alleen de "water"-kant gedaan...
Erikquote:
Ja, helemaal mee eens!quote:Op zondag 25 juli 2010 10:04 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemorgen
Inception was echt briljantMet stip in mijn top 10 allertijden
Nee gewoon een ontzettend goeie filmquote:
Kut!quote:Op zondag 25 juli 2010 10:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee gewoon een ontzettend goeie film
Zet thee en koffie klaar voor een ieder en elkander nu de twaalfling uit Oss nu taart zit te eten in Maastricht.quote:
Quelle horreur!quote:Op zondag 25 juli 2010 10:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zet thee en koffie klaar voor een ieder en elkander nu de twaalfling uit Oss nu taart zit te eten in Maastricht.
trage flikkerquote:Op zondag 25 juli 2010 10:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kut!Ik dacht die is tennissen ik wijzig het snel.
Ik zie al zo'n stil Vrijthof voor me, met wat duiven en hier en daar wat getsjilp, een lekker ochtendzonnetje met ergens in de verte misschien een kerkklok, een ober staat tevreden even van het mooie weer te genieten, het is nog lekker kalm en rustig, en dan is er een geluid vanuit de verte dat steeds luider begint te klinken.... "Jabbajabbajabbajabbajabbajabbajabba..."quote:
Ik ga wassen draaien, eten, wassen, douchen, en naar een vriend vanmiddag/avondquote:Op zondag 25 juli 2010 10:57 schreef TheVulture het volgende:
Iemand nog spannende plannen vandaag... ik moet naar een saaie verjaardag
Op dat eerste stuk ben ik niet jaloers... dat tweede heeft potentie...quote:Op zondag 25 juli 2010 10:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga wassen draaien, eten, wassen, douchen, en naar een vriend vanmiddag/avond
Echt een beetje een zondagdag dus. En dan hoef je ook niet eens zelf te koken.quote:Op zondag 25 juli 2010 10:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga wassen draaien, eten, wassen, douchen, en naar een vriend vanmiddag/avond
Heb je al wel een cadeautje gekocht..?quote:Op zondag 25 juli 2010 11:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op dat eerste stuk ben ik niet jaloers... dat tweede heeft potentie...
quote:Op zondag 25 juli 2010 10:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zie al zo'n stil Vrijthof voor me, met wat duiven en hier en daar wat getsjilp, een lekker ochtendzonnetje met ergens in de verte misschien een kerkklok, een ober staat tevreden even van het mooie weer te genieten, het is nog lekker kalm en rustig, en dan is er een geluid vanuit de verte dat steeds luider begint te klinken.... "Jabbajabbajabbajabbajabbajabbajabba..."
Gewoon geld in een envelop will doquote:
Hahaha, ja precies!quote:Op zondag 25 juli 2010 11:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]veeg me op....
En dan na een uur zijn er alleen restanten over van het restaurant en terras alsof de Apocalyps heeft plaatsgevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |