Ja, maar wel terwijl je wakker was hoop ik?quote:
En ik had gehoopt al te slapen.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, maar wel terwijl je wakker was hoop ik?
Ja, straks smelt hij nog...quote:Op zondag 25 juli 2010 13:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat hij heelhuids weer terugkomt...
Wat houdt je wakker?quote:
Mijn ritme.quote:
Zoveel water? Het is hier droog en beetje zonnig.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:06 schreef iamredleader het volgende:
Zo, ik ben er weer. Het duurde wat langer, m'n voeten zijn van al dat water helemaal weggesmolten![]()
Maar het is hier heerlijk opgeruimd
Hoop dat het lukt. Slaap lekker.quote:
/ sarcasmequote:Op zondag 25 juli 2010 14:07 schreef Diaan73 het volgende:
Zoveel water? Het is hier droog en beetje zonnig.
quote:Op zondag 25 juli 2010 14:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jij kent me ook inmiddels een beetje
je arme burenquote:Op zondag 25 juli 2010 15:17 schreef MadMaster het volgende:
Druk dagje al achter de rug.
Om 8.30 uur ging ik de heg al te lijf met de heggeschaar, was hoognodig.
Gelukkig kwam de electriciteitskabel pas vlak voor het eind tussen de zaagbladen (), dus het meeste hebben we electrisch kunnen doen...
Toen maar weer douchen, want veel droogs had ik niet meer aan na het hakken en zagen...
Daarna 3 uur zitten kloten aan de website van onze whiskyvereniging, waar ik een achterstand ha d van zo'n 4 maanden...![]()
Tig foto's doorgenomen, verkleind, webpagina's aangemaakt en de website is nu weer helemaal in orde.
Daarna de tuin deels leeggehaald, want morgen komt er een nieuwe schuifpui in de muur naar de tuin en moet men daar dus bij kunnen.
En nu ga ik even helemaal niks meer doen...
Arme buren zijn allemaal op vakantie, dus don't worry.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
je arme burenhalf negen... Ik had een koffiekop naar je hoofd gesmeten.
Ik zit met de waterpijp die ik van mn broer gejat heb, een zelfgemaakte apple crumble en een kop thee te chillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |