Ja.quote:
Dat is dan niks voor mij. Tenenkrommend vind ik dat altijd. Zit ik met plaatsvervangende schaamte te kijken.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, maar je moet er wel tegen kunnen dat ze constant liedjes zingen
Ik heb er geen verstand van, maar ik vind het wel tof klinken altijdquote:Op zondag 25 juli 2010 20:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is dan niks voor mij. Tenenkrommend vind ik dat altijd. Zit ik met plaatsvervangende schaamte te kijken.
Wel de moeite waard om dan te gaan kijken?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:18 schreef Soempie het volgende:
flash forward heb ik alles van gekeken. Echt zonde dat het gestopt is.
Ik vond het wel de moeite waard, maar de serie is niet af. Volgens mij is het gebaseerd op een boek, dus die ga ik denk ik maar lezen.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wel de moeite waard om dan te gaan kijken?
De aflevering staat vaak binnen ongeveer 45 minuten wel als torrent op het internet, maar dan heb je ook gelijk in een keer duizenden downloaders waardoor het in het begin niet erg opschietquote:Op zondag 25 juli 2010 19:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hm, dat is stom. Zijn ze daar een beetje snel mee?
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik vond het wel de moeite waard, maar de serie is niet af. Volgens mij is het gebaseerd op een boek, dus die ga ik denk ik maar lezen.
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:25 schreef Soempie het volgende:
"In success, [the show] can go seven years. In less success, it would need to go three years to work. The end game of the show, to be properly done, really requires two full seasons focusing on the end game.”
http://www.spoilersguide.com/flash-forward/how-ends/
Zonde dus.
Ben je niet zo blij met die white men from across the sea?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:24 schreef Etcetera het volgende:
RUUUN TO THE HIIIILS RUN FOR YOU LIIIIIIFE
Die wie de wat de huh?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ben je niet zo blij met die white men from across the sea?
Love Parade??quote:Op zondag 25 juli 2010 20:24 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:31 schreef Etcetera het volgende:
Het is gewoon Iron Maiden en een lekker nummer hoor
quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:31 schreef Etcetera het volgende:
Het is gewoon Iron Maiden en een lekker nummer hoor
quote:
White man came across the sea
He brought us pain and misery
He killed our tribes, he killed our creed
He took our game for his own need
We fought him hard we fought him well
Out on the plains we gave him hell
But many came too much for Cree
Oh will we ever be set free?
Riding through dustclouds and barren wastes
Galloping hard on the plains
Chasing the redskins back to their holes
Fighting them at their own game
Murder for freedom a stab in the back
Women and children the cowards attack
Run to the hills,
run for your lives.
Run to the hills,
run for your lives.
Er komen geen 1.4 miljoen mensen bij onsquote:Op zondag 25 juli 2010 20:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zijn er geen ongelukken zoals de Love parade gebeurd op de LAN?
Ik had niks moeten zeggen.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
![]()
ik geloof dat Peace hem toch wil gaan kijken... eerst maar seizoen 2 van Jericho.
Dommiequote:
Is de uitzending al begonnen?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:24 schreef Etcetera het volgende:
Giechelquote:
Nopequote:Op zondag 25 juli 2010 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is de uitzending al begonnen?
[ afbeelding ]
Gaan we doen op vakantie...als de kinderen in bed liggen en wij voor de caravan zitten... drankje erbij, laptop aan!!quote:Op zondag 25 juli 2010 20:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had niks moeten zeggen.Maargoed, gewoon lekker kijken, want de afleveringen zijn goed en ontzettend spannend.
quote:
Net geen gele trui, jammer...quote:Op zondag 25 juli 2010 20:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben op ongeveer plaats 4000 van de 6000 geeindigd in de tour de kans, matig hoor
Geen doden gevallen daar?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Over Love Parade-achtige taferelen gesproken:
Staan allemaal stijf van de coke natuurlijk...
Flipperquote:Op zondag 25 juli 2010 20:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Als je nieuwe series ontdekt die je goed vindt mag je me wel pm-en.
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Flipper
Swiebertje
Pollie het paard
Vloek van de Woestenwolf
Kunt U Mij De Weg Naar Hamelen Vertellen Meneer
Q & Q
Oebele
Rikki en Slingertje
De Kijkdoos
Daar moet je de vakantie wel mee door kunnen komen...
Neem aan van niet, komt uit een film over Iron Maiden.quote:
Ja, dat heb ik gehoord. Ze hebben daardoor ook heel lang niet opgetreden. Was erg traumatisch voor de band. Wij zijn in 2006 naar ze geweest toen ze volgens mij voor het eerst weer in Nederland optraden. Was in Arnhem.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem aan van niet, komt uit een film over Iron Maiden.
Maar bij Pearl Jam in Roskilde liep het 10 jaar geleden wel dramatisch af...
Sommige ken ik ook niet, trouwens.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor Soempie de meeste wel, denk ik...
De Zevensprong.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Flipper
Swiebertje
Pollie het paard
Vloek van de Woestenwolf
Kunt U Mij De Weg Naar Hamelen Vertellen Meneer
Q & Q
Oebele
Rikki en Slingertje
De Kijkdoos
Daar moet je de vakantie wel mee door kunnen komen...
Toen hebben ze nog aan dat ongeluk gememoreerd, omdat er ook een Nederlander bij omgekomen was...quote:Op zondag 25 juli 2010 21:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gehoord. Ze hebben daardoor ook heel lang niet opgetreden. Was erg traumatisch voor de band. Wij zijn in 2006 naar ze geweest toen ze volgens mij voor het eerst weer in Nederland optraden. Was in Arnhem.
Nu je het zegt.. inderdaad!!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen hebben ze nog aan dat ongeluk gememoreerd, omdat er ook een Nederlander bij omgekomen was...
Daar hoor ik wel vaker mensen over, maar ik denk dat dat net na mijn tijd is geweest.quote:
Pollie het paardquote:
Uitgezonden in 1982.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar hoor ik wel vaker mensen over, maar ik denk dat dat net na mijn tijd is geweest.
Het zegt me niets...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |