Hoi Diaanquote:
Mietje.quote:
Dus maar wat vaker "even" bij je ouders langs.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:24 schreef Diaan73 het volgende:
Wij waren gisteren "even" bij mn ouders maar zijn blijven hangen tot een uur of 12... Lennon is zelfs blijven slapen. Was zielig om nog uit bed te halen. Dus tot vanmorgen lekker uitgeslapen tot 9 uuren hem om 10 uur opgehaald.
Jij hebt geen buurman(nen)?quote:Op zondag 25 juli 2010 13:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik heb al een kindje gemaakt
lijkt me dus stug
De vader van een klasgenootje van me was ook homo. Je kan ook gewoon al jaren een leugen levenquote:Op zondag 25 juli 2010 13:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik heb al een kindje gemaakt
lijkt me dus stug
Nodig hebt, maar wat bedoel je?quote:
Wij gaan wel vaker even langs, maar normaal wordt niet aangeboden dat Lennon mag/kan blijven slapen. Ze wonen op nog geen 5 minuten afstand trouwensquote:Op zondag 25 juli 2010 13:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus maar wat vaker "even" bij je ouders langs.
quote:
Dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vast wel. Maar je hebt Jair gezien, en geef eerlijk toe: dat kind kan alleen van mij zijn
Wat wil je nu horenquote:Op zondag 25 juli 2010 13:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vast wel. Maar je hebt Jair gezien, en geef eerlijk toe: dat kind kan alleen van mij zijn
quote:
Niet dat het een lief kind is maar de waarheid.quote:
Succes!quote:Op zondag 25 juli 2010 13:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
![]()
En om jullie gerust te stellen: ik ga nu wel even door de druppels heen wandelen om de vuilnis weg te brengen
Wens jij dat watje even succes!quote:
Ik ben jaloers op je.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:53 schreef Soempie het volgende:
Goedemiddag mensen. Ik heb tot half 2 geslapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |