Wat speel je?quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 00:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oh, ik las termen als 'kriebelt', 'tegen aan te hikken' en 'jeukt'.
Dat zijn niet de zaken die je in je normale doen hebt, mag ik hopen...
Ik zou Apple aanklagen.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:27 schreef Etcetera het volgende:
Hoe Apple zijn gebruikers verneuktDit schijnt Apples oplossing te zijn voor het ontvangst-probleem. De SIMkaart is op deze afbeeldingen niet aanwezig in de telefoon
Meestal iets als Panzer General oid. Of Leisure Suite Larry.quote:
quote:
Dan weet ik het niet, je zit een beetje ver weg om je een dodelijke blik te geven
okidokiquote:Op zondag 25 juli 2010 00:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezien jouw en mijn omvang ben ik wel Kokkie...
[ afbeelding ]
Hé Ofy, ga jij wel eens lekker gezellig met een paar maten en/of leuke mokkels een biertje pakken op het Rembrandtsplein of zo? Of, indien het Rembrandtsplein te commercieel voor je zou zijn, ergens in één of andere duistere steeg waar een biertje nog 2 gulden kost en waar een jukebox de tonen van Roy Orbison de ruimte in spuugt?quote:Op zondag 25 juli 2010 00:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou Apple aanklagen.
Alleen is de kans levensgroot dat ik geen medestanders vind onder de Apple-fanboys, want die houden het niet meer als ze de naam Apple, Steve Jobs, iPhone of iPad horen...
* Ofyles2nog navraagt of we nu in de Watershed Hours zitten...
Da's snel!quote:
Och ik was al een paar uur aan het spelenquote:
Even voordat je vertrekt, wanneer zijn je uitzendtijden vanaf Campzone?quote:Op zondag 25 juli 2010 00:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Och ik was al een paar uur aan het spelen
quote:Op zondag 25 juli 2010 00:39 schreef MadMaster het volgende:
En die negert in het midden moet ook maar mee, vind ik...
[ afbeelding ]
Ons programma is van 15:00 tot 18:00 zo uit m'n hoofd. Weet alleen nog niet of ik bij elke show erbij benquote:Op zondag 25 juli 2010 00:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even voordat je vertrekt, wanneer zijn je uitzendtijden vanaf Campzone?
Ik/we krijgen nog wel bericht daarover?quote:Op zondag 25 juli 2010 00:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ons programma is van 15:00 tot 18:00 zo uit m'n hoofd. Weet alleen nog niet of ik bij elke show erbij ben
Als ik er aan denk welquote:Op zondag 25 juli 2010 00:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik/we krijgen nog wel bericht daarover?
Heeft DJ Etcie dan geen P.A. die daar aan kan denken?quote:
Ik vind het al heel wat dat ik er aan denk...quote:Op zondag 25 juli 2010 00:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heeft DJ Etcie dan geen P.A. die daar aan kan denken?
Ik ookquote:Op zondag 25 juli 2010 00:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat ik er aan denk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |