ja kan ik er wat aan doen dat ik geen muleculaire nogwattes studie doequote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:28 schreef VASND het volgende:
[..]
Ja.
Patsboem tegen een boom.
Moooooi vooruitzicht.
Ook wel, ware het niet dat ik alleen thuis ben en geen zin heb in een katerquote:
Mensen die een kater krijgen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:32 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ook wel, ware het niet dat ik alleen thuis ben en geen zin heb in een kater
Wat doe je dan?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 @ 23:31 schreef Aapvis het volgende:
[..]
ja kan ik er wat aan doen dat ik geen muleculaire nogwattes studie doe
Mensen die nog nooit een kater hebben gehadquote:
Klas 3?quote:
mensen die 14 jarige jongutjes pestenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:33 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Mensen die nog nooit een kater hebben gehad
Mensen die niet tegen plagen kunnenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:35 schreef Aapvis het volgende:
[..]
mensen die 14 jarige jongutjes pesten
Niet van bier.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:33 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Mensen die nog nooit een kater hebben gehad
Mensen die slechte grappen niet snappenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:36 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Mensen die niet tegen plagen kunnen
Nee.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:37 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Je hebt de beste vriendin van K. geneukt?
Ligt eraan welk bier natuurlijk, van pils krijg je niet snel een kater neequote:
K. Meel?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:37 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Je hebt de beste vriendin van K. geneukt?
Do is lief.quote:
BaCo kan ik niet drinken, maar de rest aan mixdrankjes ben ik de volgende ochtend fitter dan na een avondje bier.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:38 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Baco's.Dan ben ik de volgende morgen gewoon fit.
Van bier sowieso niet.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:37 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ligt eraan welk bier natuurlijk, van pils krijg je niet snel een kater nee
Oldbie insiders jwt.quote:
Klopt, en de kans op meer heb ik vorige week al gehad en die heb ik niet benut.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:39 schreef VASND het volgende:
Maar Do, dat is niet zo heel netjes nee.
Pas fout als het ergens toe leidt. Tot dan prima verantwoord.
Die ziet haar stapvriendin nu voor zich met een gozer schuren en verveeld zich.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 @ 23:40 schreef xyzyx het volgende:
Kreeg net smsje van mn "scharrel" dat ze in disco is en dat t wel gezellig is enzo..
Smsen in een disco.. zal wel retesaai zijn
Maar nu heb ik ook zin om uit te gaan.. alleen ik ben moe.. kut.
Wat moet je dan met haar nummer?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 @ 23:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt, en de kans op meer heb ik vorige week al gehad en die heb ik niet benut.
Dus ik voorzie geen problemen de komende tijd.
Drink jij maar eens 5 kasteeltjesquote:
Als je veel bier drinkt welquote:
Voor in de toekomst?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:41 schreef VASND het volgende:
[..]
Wat moet je dan met haar nummer?
En dan is het natuurlijk niet meer echt scoren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |