Wat denken jullie zit TS onder de plak of niet?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:04 schreef brian911 het volgende:
wat denken jullie, moet ik er aan toe geven om haar te plezieren met t risico dat ik haar miss wel kwijtraak?? vind dit moeilijk.. grtzzz
Trollhunterquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:11 schreef Ijscodude het volgende:
Je bent toch een troll![]()
(ik denk dat ik mezelf maar de trollhunter ga noemen, ik ben goed in deze shit)
Jeezz....quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:15 schreef brian911 het volgende:
je noemt jezelf maar wat je wilt ijscomannetje maar met deze reacties hier schiet ik niks op
ze zweert bij hoog en laag van niet...maar als hij ons toevallig voorbijloopt op de gallerij dan zie ik dr blik behoorlijk glazig worden.. weet niet wat ik er van moet denkenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:18 schreef PP. het volgende:
Waarschijnlijk neukt ze de bovenbuurman al een paar weken, en wil t nu niet meer alleen stiekem doen.
Als ik de OP zo lees kan hij beter op zoek gaan naar een nieuwe vriendquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:08 schreef superbad het volgende:
Als dit echt waar is kan je beter een nieuwe vriendin zoeken op parship.nl
ja dus?? hoop gewoon op begrip hier van medenkende forumbezoeklers..kreeg dit als tip om eens te proberen maar het niveau valt mij zwaar tehen tot nu toe!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
TS heeft volgens mij een frustratie, vandaag een account geopend, 25 posts op een dag,waarvan de meeste in een SEX topic......
De bovenbuurman op je eigen galerij is nooit goed.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:19 schreef brian911 het volgende:
[..]
ze zweert bij hoog en laag van niet...maar als hij ons toevallig voorbijloopt op de gallerij dan zie ik dr blik behoorlijk glazig worden.. weet niet wat ik er van moet denken
medenkende forumbezoeklers die tehen vallenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:22 schreef brian911 het volgende:
[..]
ja dus?? hoop gewoon op begrip hier van medenkende forumbezoeklers..kreeg dit als tip om eens te proberen maar het niveau valt mij zwaar tehen tot nu toe!
mee eens.. had t ook liever niet gehad maar de lift stopt helaas maar elke 2 etagesquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:22 schreef Dven het volgende:
[..]
De bovenbuurman op je eigen galerij is nooit goed.
+1 Scherpquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:22 schreef Dven het volgende:
[..]
De bovenbuurman op je eigen galerij is nooit goed.
jajaaa..dikke vingers.. ;-)quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:24 schreef chroestjov het volgende:
[..]
medenkende forumbezoeklers die tehen vallen
Niet zo dik als die van je bovenbuurman schijnt het.quote:
Deze dus:quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:33 schreef brian911 het volgende:
weet niet hoe ik t moet plaatsen dus maar even zo..
http://www.hyves.nl/index(...)t=qPOl&stripped=1
aub geen onzin sturen he!
Heb je nou serieus d'r hyves hier gepost?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:33 schreef brian911 het volgende:
CONSEQUENCES WILL NEVER BE THE SAME!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:33 schreef brian911 het volgende:
Net zo'n slecht idee om voor te stellen een triootje met je bovenbuurman te gaan doen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:41 schreef brian911 het volgende:
weet nu idd even niet zeker of dit wel zo`n goed idee was....
samenwonen is een groot woord.. we zijn altijd samen laat ik t zo zeggen en dat is bij mij thuis..quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:45 schreef NekoKoneko het volgende:
Wat, je kent haar 3 maand en je woont al samen? FAIL
10 hele letters.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:47 schreef brian911 het volgende:
[..]
samenwonen is een groot woord.. we zijn altijd samen laat ik t zo zeggen en dat is bij mij thuis..
Ok da's minder fail.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:47 schreef brian911 het volgende:
[..]
samenwonen is een groot woord.. we zijn altijd samen laat ik t zo zeggen en dat is bij mij thuis..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |