Thanks voor de tip!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Als je wat boeken wilt lezen en downloaden, legaal, dan adviseer ik je Stanza te installeren.
en hoe zit het bij de data 11 en 13 augustus?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:42 schreef Redux het volgende:
De verwachte verzenddatum en afleverdatum (10 en 12 augustus respectievelijk) kloppen niet, je kunt ingeval je die datum bij je order hebt staan ervanuit gaan dat je bestelde ipad vrijdag of uiterlijk volgende week maandag bij je wordt afgeleverd
WIRED is inderdaad een heel mooi voorbeeld hoe een magazine echt nog veel meer uit de iPad kan halen, met video, audio, animatie. Hopelijk volgen andere magazines het goede voorbeeld. (en boeken wellicht, voorzetje is al gegeven met Alice in Wonderland)quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:42 schreef Jeeh het volgende:
[..]
Thanks voor de tip!
Inmiddels geniet ik erg van WIRED en Sketchbook, prachtige apps
Dan is het op zeker de routerquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:17 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Het is best mogelijk dat de router oorzaak van je probleem is. Onze router is ook vrij oud en lijkt er ook last van te hebben. De antenne is de iPad is van zichzelf niet zo sterk namelijk.
Airplane mode lijkt me niet zo slimquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:00 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik ga iig niet meedoen aan al die belbundels voor zoiets wat goedkoper wordt.
Ben maandag langs de T-Mobile Shop gegaan, een duo micro sim aangevraagd, kerel voerde wat in zn PC in, ging met een envelop even naar achter, 3 minuten later zaten daar 2 geactiveerde (micro) simkaarten in.
Gewone sim eruit gedrukt voor m'n iPhone (je oude functioneert dan niet meer), een microsim eruitgedrukt en m'n iPad gedaan.
Als het nodig is kan ik nu gewoon op hetzelfde abo ook via 3G online met de iPad. Wel voor de zekerheid ff iPhone op airplane mode zetten, schijnt dat je anders gesprekken/smsjes kunt mislopen.
Werkt prima voor nu...
Probeer eens een andere draadloze verbindingquote:Op woensdag 28 juli 2010 15:11 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb het probleem dat sommige sites wel heel traag laden op mjn Ipad?
Misschien ben ik ook wel toe aan een nieuwe router,want degeen die ik heb is inmiddels ruim acht jaar oud!
Alles is beveiligd in mijn omgevingquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Probeer eens een andere draadloze verbinding
Loop je toch wel... Er kan maar 1 sim actief zijn in het netwerk! Dat is degene die als laatste aangemeld is.quote:Op woensdag 28 juli 2010 16:06 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Airplane mode lijkt me niet zo slimDan loop je sowieso gesprekken mis
Je moet op je iPhone bij netwerk de instelling '3G' en 'Mobiele data' uitschakelen als je met je iPad wilt internetten.
Ja en via Zinio kan je die abonnementen wel nemenquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
M'n eerste posting @ iPadPlanet: http://www.ipadplanet.nl/(...)-abonnementen-tegen/
ah toch wel he... ik dacht al dat het niet veel uitmaakte, maar airplane mode gaat wat sneller.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:36 schreef nils7 het volgende:
[..]
Loop je toch wel... Er kan maar 1 sim actief zijn in het netwerk! Dat is degene die als laatste aangemeld is.
Dus zoals hij het deed hoort het wel.
Ja, da's een mogelijkheid, maar daar gaat 't bij de genoemde uitgevers niet om. Die willen een app (waarbij de app ook wat meer te bieden heeft dan pdf-like) met abonnementsmogelijkheid. En dat lukt dus blijkbaar niet...quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:39 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Ja en via Zinio kan je die abonnementen wel nemen
Ikke niet snappen
Zelfs bij de T-Mobile winkel zeggen ze dat je het tegelijk kan gebruiken, als je internet maar is uitgeschakeld op je telefoon.quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:36 schreef nils7 het volgende:
[..]
Loop je toch wel... Er kan maar 1 sim actief zijn in het netwerk! Dat is degene die als laatste aangemeld is.
Dus zoals hij het deed hoort het wel.
Yup, je ziet duidelijk dat uitgevers steeds meer dingen toevoegen/proberenquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:22 schreef Maravilla het volgende:
De SI.com app is wel heersend.De nieuwste editie (van vandaag of gisteren denk ik) is weer een stuk interactiever dan eerdere versies. En een uitgebreid extra iPad gedeelte, met iPad exclusives. En nu zelfs met een reclame waarin je een spelletje kan spelen, van Gatorade.
Nou, als je gisteren een ipad hebt besteld, dan is de kans groot dat je 'm uiterlijk maandag hebt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 14:52 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
en hoe zit het bij de data 11 en 13 augustus?
Bij Algemeen-Toetsenbord in instellingen autocorrectie afvinken? Heb je in ieder geval geen last meer van verkeerde woorden.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:40 schreef PierreTT het volgende:
Kan iemand mij misschien helpen: Safari doet bij mij de hele tijd woordsuggesties als ik een woord typ in een tekstveld, zoals deze bijvoorbeeld. Alleen zijn die suggesties altijd Engelse woorden die ik totaal niet wil hebbenIk heb al geprobeerd de taal te veranderen naar het Nederlands, en dat hielp niet, wat kan ik nog meer doen?
In instellingen een extra toetsenbord aangeven voor nl. En dan kan je op de wereldbol van de toetsenbord tikken om van taal te switchen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:40 schreef PierreTT het volgende:
Kan iemand mij misschien helpen: Safari doet bij mij de hele tijd woordsuggesties als ik een woord typ in een tekstveld, zoals deze bijvoorbeeld. Alleen zijn die suggesties altijd Engelse woorden die ik totaal niet wil hebbenIk heb al geprobeerd de taal te veranderen naar het Nederlands, en dat hielp niet, wat kan ik nog meer doen?
Dat is een stuk beter, icm met autocorrectie uitzettenquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:39 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
In instellingen een extra toetsenbord aangeven voor nl. En dan kan je op de wereldbol van de toetsenbord tikken om van taal te switchen.
Maak er de volgende keer gewoon meteen genoeg.quote:Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?
Verzending: 11 Aug, 2010.
Verwachte leverdatum: 13 Aug, 2010.
Welke maandag? De tweede of de elfde?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:22 schreef Redux het volgende:
[..]
Nou, als je gisteren een ipad hebt besteld, dan is de kans groot dat je 'm uiterlijk maandag hebt.
Aankomende maandag.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Maak er de volgende keer gewoon meteen genoeg.
Edit:
[..]
Welke maandag? De tweede of de elfde?
TV Gids gedeelte is netjes. Magazine laden gaat mis en leidt tot melding dat m'n iPad vol is (terwijl ik nog 1,1 GB vrij had). Reden: dat magazine is dik 800 MB groot!quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veronica gids app is uit: http://itunes.apple.com/n(...)ids/id381316937?mt=8
Ja, dat weet ik ook welquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:17 schreef Tonio-mcdo het volgende:
@ Gordon, als je liever hebt dat Apple lanceringen uitstelt? Ze zitten aan de maximale capaciteit van hun productie, gaan geruchten dat lanceringen in andere landen uitgesteld worden.
Ik vind het een beetje een faalapplicatie. Ten eerste veel te groot, en inmiddels heeft de tv-gidssectie ook de geest gegeven.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
TV Gids gedeelte is netjes. Magazine laden gaat mis en leidt tot melding dat m'n iPad vol is (terwijl ik nog 1,1 GB vrij had). Reden: dat magazine is dik 800 MB groot!
Heb de app niet geprobeerd maar 800 mb voor een magazinequote:Op woensdag 28 juli 2010 23:37 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een faalapplicatie. Ten eerste veel te groot, en inmiddels heeft de tv-gidssectie ook de geest gegeven.
Bij mij gaf m'n iPad bijna de geestquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:37 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een faalapplicatie. Ten eerste veel te groot, en inmiddels heeft de tv-gidssectie ook de geest gegeven.
Heb een serie omgezet naar de iPad, een aflevering die van origine 720p is en omgezet is naar Apple tv formaat weegt niet meer dan 650 mb per aflevering van 45 minuten.....en dan durven zij met een PDF slideshow te komen van 800 mbquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:53 schreef __Saviour__ het volgende:
800 MB voor een magazine? Dat is wel gruwelijk inefficiënt geprogrammeerd zeg.
Das echt gewoon op highres ingescand zekerquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:53 schreef __Saviour__ het volgende:
800 MB voor een magazine? Dat is wel gruwelijk inefficiënt geprogrammeerd zeg.
Op A0-formaatquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das echt gewoon op highres ingescand zeker.
Echt niet, want ik heb de online bestelling weer geannuleerd..quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:22 schreef Redux het volgende:
[..]
Nou, als je gisteren een ipad hebt besteld, dan is de kans groot dat je 'm uiterlijk maandag hebt.
Waarom zou je? Leer eerst het apparaat es kennen zonder jailbreak. Benieuwd of je dan iets niet kan....quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:59 schreef Berend. het volgende:
Ik krijg vandaag me iPad binnen, zegt UPS. Ik heb hem eergister besteld > gister verzonden. Zou ik hem wel vandaag binnen hebben?[/quote[
Waarom niet?
[quote]En is het aan te raden om hem te jailbreaken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |