Stond het scherm niet toevallig aan? Of stond er een applicatie te draaien toen je het scherm blokkeerde? Ik heb het ook wel eens gehad, niks om je zorgen over te maken.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:58 schreef Rainesz het volgende:
Iets apart met me iPad,gisternacht voor de eerste keer aan de lader gegooid. Haal ik hem vamorgen eruit is hij maar voor 35% geladen. Dit toch even goed in de gaten houden!
Nopequote:Op zondag 25 juli 2010 17:58 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Jij hebt geen iphone?
Houd je vinger op de tekst en je krijgt een vergrootglasje waarmee je de cursor kan verplaatsen.
Volgens mij zegt Apple nooit iets over komende releases.quote:Op zondag 25 juli 2010 16:58 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
'Mark these words'?
Zoveel kennis hoef je daarvoor niet te hebben, is algemeen bekend dat dat apparaat er tegen die tijd komt met die opties.
1st generation appelsquote:Op zondag 25 juli 2010 17:58 schreef Rainesz het volgende:
Iets apart met me iPad,gisternacht voor de eerste keer aan de lader gegooid. Haal ik hem vamorgen eruit is hij maar voor 35% geladen. Dit toch even goed in de gaten houden!
ja, 3 weken de tijd.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:25 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Iemand nog een idee om het scherm schoon te houden, wat voor soort doekje?
Dat betekent niet dat het niet bekend is. Ik durf nu mijn hand in het vuur de steken dat Apple volgend jaar rond juni/juli weer een nieuwe iPhone uit brengt, al is daar niks over naar buiten gebracht.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:27 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Volgens mij zegt Apple nooit iets over komende releases.
Oké thanks!quote:Op zondag 25 juli 2010 18:26 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Een microvezeldoek in combinatie met een schoonmaakmiddel. Ik gebruik een officieel schoonmaakmiddel van een APR. Die is wel erg duur, goedkopere durf ik niet aan te raden.
quote:Op zondag 25 juli 2010 18:28 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
ja, 3 weken de tijd.
Dan boeit dat je geen ene fuk meer namelijk!
Het is om de 2 jaar.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:31 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat het niet bekend is. Ik durf nu mijn hand in het vuur de steken dat Apple volgend jaar rond juni/juli weer een nieuwe iPhone uit brengt, al is daar niks over naar buiten gebracht.
quote:Op zondag 25 juli 2010 19:32 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
iPhone 1 : 2007
iPhone 3G: 2008
iPhone 3Gs: 2009
iPhone 4 : 2010
quote:
Je hoeft toch ook helemaal geen Apple fan te zijn om er 1 te kopen?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:03 schreef Spike1506 het volgende:
Ik ben totaal geen Apple fan maar het product iPad vind ik zo fijn dat ik er sinds vrijdag ook eentje heb!
Meteen een boek erop gezet en moet toegeven dat het best fijn leest, al is het geen vervanging van een echt boek.
Bedoelde dus dat ik soms een hekel heb aan Apple.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:04 schreef Svubeqak het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook helemaal geen Apple fan te zijn om er 1 te kopen?
Dank! Handbrake werkt inderdaad prima.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:11 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Als je je video's grotendeels thuis wilt bekijken zou je Air Video kunnen overwegen. Die legt een connectie met je desktop en streamt video's naar je iPad. Converteren is niet nodig, dat doet ie 'on the fly'.
Anders is Handbrake een handig programma, zet het eenvoudig naar een geschikt formaat om (Preset: Apple Tv gebruiken)
Beide? We hebben er inmiddels 3 en de Saturn. ...quote:Op zondag 25 juli 2010 15:28 schreef Jeeh het volgende:
Iemand enig idee waar ze ze in Rotterdam nog hebben? Ik zoek 16 of 32.
Machouse zegt ze alleen nog 64 gig te hebben aan de telefoon en de Mediamarkts nemen beide niet op..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |