NoiZe is papa, KiD heeft vriendin geloof ik, Mistig is nog steeds mistig en die anderen wat ouder en nog net zo dwaas.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe is het tegenwoordig met N!oZe en KiD en de rest?
Mijn electrische?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:40 schreef Symphonic het volgende:
Zijn er nog mensen die een gitaar meenemen?
Neem je keyboard meequote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:40 schreef Symphonic het volgende:
Zijn er nog mensen die een gitaar meenemen?
Mijn laptop gaat harder.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan heb je in ieder geval wel geluid
Ja getver. Alleen een Flying V is mooi.quote:
Heb je al toestemming? Tot 20:00u zal ik op je letten.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:12 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee, dus helaas mag je niet komen.
Ik vroeg 't me af omdat er mensen zijn die weleens hun hond meenemen.quote:
Denk niet dat het de bedoeling is dat honden meegaan... Er staan schapen van de de buurman. Iets met stressige schapen en ziektekiemen, kan ik me zo voorstellen. Q-koorts, blauwtong (via het knut-mugje), MKZ, om maar eens wat veeziekten te noemen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik vroeg 't me af omdat er mensen zijn die weleens hun hond meenemen.
Mijn paarden laat ik gewoon thuis, Wierden is te ver.
Nee nog nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb je al toestemming? Tot 20:00u zal ik op je letten.
Heb nog geen idee hoe het allemaal gaat lopen en hoe laat we arriveren, uiteraard helpen we mee het vlees om te draaien op de BBQ.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:30 schreef Sally het volgende:
Kan je nog meehelpen, sig000, als je met voss meerijdt? Je had het al vroeg ergens aangeboden, en ik heb dat uiteraard genoteerd![]()
Je bent dus 15 en woont in de buurt als ik het goed begrepen heb?quote:
Juicyhil, heb ik begrepen. Als 'ie al komtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:42 schreef zquing het volgende:
is er iemand die uit amsterdam/omstreken gaat met de auto?
Hier een misschiener, als ik mijn pa zover kan krijgen. Ik kom wel voor zeker though.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:42 schreef zquing het volgende:
en anders kan ik langs Amsterdam rijdenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:42 schreef zquing het volgende:
Niets mooier dan 2 nachten doorhalen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:52 schreef sig000 het volgende:
Is het nog een idee om de meet al op vrijdagavond te beginnen?
Jij quote jezelf om te benadrukken hoe tof het is om door te halen (lees; verk*nkerd te zijn de volgende dag)quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niets mooier dan 2 nachten doorhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |