Als als als. Als als als! Als als als? Als? Als? Als? Als! Als! Als als! Als? Als.. als!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:13 schreef Stefan het volgende:
Maar goed, zestien jaar en ouder dus. En als die zelf een fles bacardi meenemen dan en leegzuipen?
Dan wensen we ze veel succes lijkt me zoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:13 schreef Stefan het volgende:
Maar goed, zestien jaar en ouder dus. En als die zelf een fles bacardi meenemen dan en leegzuipen?
FOK!meets zonder bezopen pubers of Heatwave zijn geen FOK!meetsquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Ja, sinds wanneer maken we ons meer druk om een bezopen puber dan "wat een leuk entertainment" op FOK!?
zet maar vast een wit vierkant van 4 bij 4 recht voor die barbecue.quote:
Maar dat kan ook met een grote houten plank en bierkratten of wat dan ook.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:22 schreef HeatWave het volgende:
Nou, op zijn minst 2 grote tafels lijkt me wel een vereiste hoor, of wil je alles als sauzen, bestek etc ook op de grond leggen?.
dat en dat ie dan onder jouw verantwoording valtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:54 schreef Oksel het volgende:
Klopt..Maar het is wel mijn achtertuin. Het brengt gewoon meer risico met zich mee.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:14 schreef Oksel het volgende:
Ja, mannen pissen sowieso buiten..![]()
Ik heb in de stal nog een gedeelte met van die lange gaten in de vloer, gierkelder dus..Misschien moeten we daar gewoon wat hokjes op timmeren..?
Ik dacht dat we gingen BBQ-en?quote:
nee, eigen verantwoording, ook voor kinderen die komen comazuipen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
dat en dat ie dan onder jouw verantwoording valt
Nou nee hoor, het is op het terrein van iemand die het organiseert, met bankrekening en topics, hij is wel degelijk verantwoordelijk. Maar goed, iedereen heeft een WA verzekering toch.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee, eigen verantwoording, ook voor kinderen die komen comazuipen.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:47 schreef Oksel het volgende:
Enige nadeel van 1 toilet is dattie erg ranzig wordt..En ik ga hem niet schoonmaken.
Kan wel toiletmeisje inhuren.
Ja, dat denk ik ook. Megagangbangquote:
en ik wil ook wel wat alcohol drinken maar dat mag niet en ik wil graag ook roken maar dit mag ook neit van mijn ouders, dus kan een aardige oude persoon dit voor mij regelen met mijn ouders??? dan kan ik komen en de hele avond alcohol drinken en de hele avond roken.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:30 schreef Nectar het volgende:
Ik ben 15 en ik mag van mijn ouders maar er moet wel op mij gepast worden door 1 van de oudere
Speciaal voor jou hebben we deze user die op je zal letten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:30 schreef Nectar het volgende:
Ik ben 15 en ik mag van mijn ouders maar er moet wel op mij gepast worden door 1 van de oudere
En ik wil graag ook wat extra verboden dingen doen (wiet/hasj enz roken, en graag een vrouw van 18+ ''penetreren'' ik zal dan zeggen dat tegen wie het vraagt dat ze geen pedofiel is)quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:32 schreef Nectar het volgende:
[..]
en ik wil ook wel wat alcohol drinken maar dat mag niet en ik wil graag ook roken maar dit mag ook neit van mijn ouders, dus kan een aardige oude persoon dit voor mij regelen met mijn ouders??? dan kan ik komen en de hele avond alcohol drinken en de hele avond roken.
Yvonne?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:39 schreef Nectar het volgende:
[..]
En ik wil graag ook wat extra verboden dingen doen (wiet/hasj enz roken, en graag een vrouw van 18+ ''penetreren'' ik zal dan zeggen dat tegen wie het vraagt dat ze geen pedofiel is)
Ik weet niet of dt allemaal wel mag van de orginisatie, amar regel het ff met me ouders, ff een aardige, goed uitziende oudere.
dit is echt dikke bullshitquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:44 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nou nee hoor, het is op het terrein van iemand die het organiseert, met bankrekening en topics, hij is wel degelijk verantwoordelijk. Maar goed, iedereen heeft een WA verzekering toch.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik dacht dat we gingen BBQ-en?
Dat is geen BBQ
Jamaar dat is zo een gare gas buiten keukenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:49 schreef sig000 het volgende:
BBQ bouwen ben ik erg goed in, hout is er genoeg.
Tsja dat gaat goed tot een uur of 8 's avonds, daarna verlies ik je waarschijnlijk uit het oog.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:39 schreef Nectar het volgende:
ff een aardige, goed uitziende oudere.
Vast wel wat bakstenen en een rooster te vinden daar.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Jamaar dat is zo een gare gas buiten keuken
Ik zou als ik oksel was het maar even navragen bij de verzekering wie aansprakelijk is als er wat gebeurd. Dat soort vragen stelden wij onszelf ook tijdens de organisatie van diverse meets. In de meeste gevallen gebeurt er niks maar je kunt je maar beter indekken. Dit is een georganiseerd feest waar mensen entree betalen, geen privé BBQ.quote:
Een stuk of 12, hoezo?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hoeveel meets heb je eigenlijk meegeorganiseerd?
11quote:
Jij denkt dat ik elke FOK!meet die ik bezocht ook organiseerde?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Allemaal Fok! meetings? Dat zijn er toch niet zoveel.
Nee de meeste zijn gewoon in de kroeg of op een afgesproken plek , daar valt weinig aan te organiseren.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik elke FOK!meet die ik bezocht ook organiseerde?
Haha alleen vosss en ik zijn al 80+ bijelkaar.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:22 schreef smegmanus het volgende:
Damn, ben ik niet te oud? Ik bedoel, ik ben al 30 ... het einde is gvd al in zicht man
Nee niet dat er alleen maar 16 jarigen zijn en ik als enige bejaarde zegmaar?
Ow, okquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Haha alleen vosss en ik zijn al 80+ bijelkaar.
Ik ben ook al over de helft van m´n 20´s hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:22 schreef smegmanus het volgende:
Damn, ben ik niet te oud? Ik bedoel, ik ben al 30 ... het einde is gvd al in zicht man
Nee niet dat er alleen maar 16 jarigen zijn en ik als enige bejaarde zegmaar?
Dus jij bent echt oud?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn dochter is niet zoveel jonger dan vosss.
Al mijn eerdere meets waren via ander forum en later via DC hub.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:37 schreef smegmanus het volgende:
Nog nooit op een FOK! meet geweest, lijkt me wel tof! Hopelijk pakt het qua vakantie allemaal goed uit...
Ik ben beste maatjes met mijn schoonzoon en vosss is tof.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:29 schreef Daywalk3r het volgende:
Kom lekker langs sig000.
Voel je je weer jong
En die komt ookquote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben beste maatjes met mijn schoonzoon en vosss is tof.
Hij heeft ook account op Fok! Zal 'm in iedergeval ff op de hoogte brengen dat ik er ben.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En die komt ook. Tot ziens in wierden
.
Dan binden we de piloot vast. Naakt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:05 schreef remlof het volgende:
En als er een F-16 op je erf neerstort?
Dan openen we topic op Fok!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:05 schreef remlof het volgende:
Mega - BBQ?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:05 schreef remlof het volgende:
Dan hebben we in één klap lauw bier.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:05 schreef remlof het volgende:
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:38 schreef smegmanus het volgende:
BTW, ik kan via mijn werk wel aan wat WLAN apparatuur komen zodat de hele meute voorzien kan worden van draadloos internet. Ik bedoel, FOK! meet zonder FOK! is als neuken zonder orgasme jeweetz.
Sja, leuk idee, maar als hij een 2mbit lijntje heeft liggen zit het snel vol denk ik zoquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:38 schreef smegmanus het volgende:
BTW, ik kan via mijn werk wel aan wat WLAN apparatuur komen zodat de hele meute voorzien kan worden van draadloos internet. Ik bedoel, FOK! meet zonder FOK! is als neuken zonder orgasme jeweetz.
Een FOK!er met een 2Mbit lijn, sjah ik weet niet hoever hij buitenaf woont?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, leuk idee, maar als hij een 2mbit lijntje heeft liggen zit het snel vol denk ik zo.
3g, het is er met een reden.
Nou het ziet er niet heel erg stads uit he?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:45 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Een FOK!er met een 2Mbit lijn, sjah ik weet niet hoever hij buitenaf woont?
En niet iedereen heeft 3G neem ik aan?
Was maar een idee.
Hehe nee heb je ook gelijk in, maar het is een kleine moeite en ik doe het graag.. vandaarquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou het ziet er niet heel erg stads uit he?.
Tuurlijk, het idee is wel leuk, en vriendelijk bedacht, maar ik ben al op veel meets geweest, maar erg veel fokken doe je toch niet.
Voor jou is er ARPANET.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:55 schreef Robinhoo het volgende:
Als er geen internet is kom ik niet.
Ik blaas het ook niet af hoor, het is mijn meeting nietquote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:56 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hehe nee heb je ook gelijk in, maar het is een kleine moeite en ik doe het graag.. vandaar
Nee ik wil internet.quote:
Prima, doei.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 14:55 schreef Robinhoo het volgende:
Als er geen internet is kom ik niet.
Voor de SC natuurlijk, jij denkt dat er mensen zijn die met elkaar gaan praten?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom is er in vredesnaam internet nodig op een feest?
ja, of je gaat gewoon hier uit dit topic, das een betere optie.quote:
Ik kan er geeneens antwoord op geven, zo onzinnig is het.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom is er in vredesnaam internet nodig op een feest?
Wat zij zegt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik kan er geeneens antwoord op geven, zo onzinnig is het.
Het is een feest/ meet.
Als je internet wil doe je dat maar met je telefoon, Ipad, Ipod, BB of weet ik veel hoe die dingen allemaal heten.![]()
Of je blijft lekker thuis in je huis![]()
Is ze lekker?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn dochter is niet zoveel jonger dan vosss.
Hoe is het tegenwoordig met N!oZe en KiD en de rest?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Al mijn eerdere meets waren via ander forum en later via DC hub.
Alleen als je een achttienjarige zus meeneemt.quote:
17 is ook gewoon legaal in Nederland hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Alleen als je een achttienjarige zus meeneemt.
Ik denk niet dat ze haar Friesche paardenboer zo snel zal inruilen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Is ze lekker?
Dit biedt perspectieven Schuumert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |