quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:42 schreef Flammie het volgende:
Ik vond het echt een waardeloze film. Zeer onrealistisch... deze onzin.. dat kan toch helemaal nooit man??![]()
Gister liepen er mensen weg tijdens de film en ze kwamen niet meer terug. Ze begrepen het niet waarschijnlijk.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
Mensen die dit niet waarderenTe moeilijk voor hun zeker.
Dat is echt triestquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Gister liepen er mensen weg tijdens de film en ze kwamen niet meer terug. Ze begrepen het niet wsl.![]()
Dat had ik ook toen ik de film keek ja. Een stel dat er geen zak aan vond ofzo.quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Gister liepen er mensen weg tijdens de film en ze kwamen niet meer terug. Ze begrepen het niet waarschijnlijk.![]()
Ja zo'n stel zat er ook, maar die bleven wel alleen liepen tussendoor steeds weg. Voor de rest zaten ze de heel tijd te friemelen, te zoenen en te smsen. ( Hun ouders zaten er naastquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen ik de film keek ja. Een stel dat er geen zak aan vond ofzo.
Zonde van de film + ouders ernaast?quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja zo'n stel zat er ook, maar die bleven wel alleen liepen tussendoor steeds weg. Voor de rest zaten ze de heel tijd te friemelen, te zoenen en te smsen. ( Hun ouders zaten er naast)
waarom zijn films die niet kunnen direct kut?quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:59 schreef Flammie het volgende:
Mensen die denken dat ze slim zijn als ze een simpel conceptje als "inception" kunnen begrijpen en daar online stoer over willen doenDe hele film was gebaseerd op een losse flodder, iets dat in de werkelijkheid helemaal nooit mogelijk zal zijn. Een onwaarschijnlijk verhaal met een slappe uitwerking. Het kan gewoon helemaal nooit en is te onrealistisch voor woorden.. kutfilm!
Ik kan er ook niets aan doen dat er blijkbaar wel mensen waren die het te moeilijk vonden.quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:59 schreef Flammie het volgende:
Mensen die denken dat ze slim zijn als ze een simpel conceptje als "inception" kunnen begrijpen en daar online stoer over willen doenDe hele film was gebaseerd op een losse flodder, iets dat in de werkelijkheid helemaal nooit mogelijk zal zijn. Een onwaarschijnlijk verhaal met een slappe uitwerking. Het kan gewoon helemaal nooit en is te onrealistisch voor woorden.. kutfilm!
En jij, bikkel als je bent, bleef natuurlijk zitten! Stoer hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat er blijkbaar wel mensen waren die het te moeilijk vonden.Dat was juist kut, want dan is er zoveel geloop onder de film.
Stoer man, dat jouw filmstandaarden zo hoog zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:02 schreef Flammie het volgende:
[..]
En jij, bikkel als je bent, bleef natuurlijk zitten! Stoer hoorIk bleef ook zitten maar op het einde voelde het als een waste of time + money
Mooi kut voor jequote:Op zondag 1 augustus 2010 11:02 schreef Flammie het volgende:
[..]
En jij, bikkel als je bent, bleef natuurlijk zitten! Stoer hoorIk bleef ook zitten maar op het einde voelde het als een waste of time + money
ik ben ook blijven zitten vroeg me af wanneer he spannend ging wordenquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:02 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik ook.. viel zo ongeveer in slaap en moest eens hartelijk lachen om al die dingen die gewoon nooit in het echt kunnen gebeuren... te flauw voor woordenquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:07 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik ben ook blijven zitten vroeg me af wanneer he spannend ging worden
ik viel ook bijna in slaap , gelukkig verkocht men red bull in de pauze , dat was wel het meest opwindende van de hele filmquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:10 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik ook.. viel zo ongeveer in slaap en moest eens hartelijk lachen om al die dingen die gewoon nooit in het echt kunnen gebeuren... te flauw voor woorden
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:10 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik ook.. viel zo ongeveer in slaap en moest eens hartelijk lachen om al die dingen die gewoon nooit in het echt kunnen gebeuren... te flauw voor woorden
Don't feed.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij bent ook te achterlijk voor woorden, als je naar een film zoals Inception gaat, weet je dat heel veel, zo niet alles, niet kan in werkelijkheid.
Of ben jij zo'n autist die naar Shrek 4 gaat en vervolgens gaat krijsen dat het niet realistisch is want katten kunnen helemaal niet praten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |