Tja en nu staat die op 12, zoveel zal die niet dalen denk.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:12 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Die gaat nog wel dalen. Dark Knight stond bij release ook op 4 ofzo.
Het concept was simpel.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:21 schreef Zodie het volgende:
Gister gezien ook. Toffe film met goed uitgewerkt en origineel concept. Als je denkt dat het verhaal simpel is zou ik er nog maar eens over nadenken want zo simpel ligt alles niet.
En ts is een troll ja.
Dat was ook een kutfilm.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:23 schreef Zodie het volgende:
[..]
Tja en nu staat die op 12, zoveel zal die niet dalen denk.
Heb je zelf geen mening dan?:)quote:
Hee ik ook, ook ik vond het een leuke film, niet zo goed als Shutter Island, maar wel kewl.quote:
Cloverfield?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:49 schreef xyzyx het volgende:
Beetje zoals die film met dat monster enzo.. Waar de hele film gefilmt was door een hand camera..![]()
Die was ook overhyped en bleek bagger te zijn
Geweldig niet. Wel erg cool gedaan en toch wel een 7.5.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Cloverfield?
Die was geweldig, lul niet.
Het enige wat ik ervan gehoord heb is dat het een heel moeilijke film is en dat je 'm wel 5 keer moet bekijken voordat je alles begrijpt. Weet niet of het klopt verder, heb de film niet gezien.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:54 schreef Chowi het volgende:
Valt 'ie echt zo tegen? Waarom dan?
Ik was echt nieuwsgierig naar deze film geworden door de trailer, maar als hij echt zo zuigt, haal ik 'm over een tijdje wel op bij een zekere piratenbaai.
Staat nog altijd hoog.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:12 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Die gaat nog wel dalen. Dark Knight stond bij release ook op 4 ofzo.
Het verhaal op zich is niet moeilijk.. De film verloopt alleen chaotisch.. irritant kijken soms..quote:Op zondag 25 juli 2010 13:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het enige wat ik ervan gehoord heb is dat het een heel moeilijke film is en dat je 'm wel 5 keer moet bekijken voordat je alles begrijpt. Weet niet of het klopt verder, heb de film niet gezien.
Het idee deed me een beetje denken aan de matrix.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |