Ik ookquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 10:36 schreef Terpentin07 het volgende:
Kan iemand vertellen of deze verschilt van de preair? Anders ga ik hem nog een keer bekijken.
Dit ja, het had een beter effect dan die ene overgebleven cop op het bureau. Toffe seriequote:Op maandag 1 november 2010 13:59 schreef egeltje1985 het volgende:
Die halve zombiechick op het gras vond ik zelfs een beetje zielig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 november 2010 16:23 schreef SeanFerdi het volgende:
dat trappenhuis was ook mooi.Hier hetzelfde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 november 2010 16:23 schreef SeanFerdi het volgende:
dat trappenhuis was ook mooi.Idd, als ze alle horrorcliché's gaan afwerken dan blijft het niet lang leuk. Bij één shot was de camera ook redelijk lang op een lijk gericht, maar gelukkig stond die niet opeens op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het raar dat je chick zegt en niet gewoon vrouw of wijf. Omdat het geen chick isquote:Op maandag 1 november 2010 13:59 schreef egeltje1985 het volgende:
Was erg top! Geen onnodige schrikeffecten (al kunnen die ook wel leuk zijn hoor) maar gewoon een wereld bevolkt met zombies. Mooie menselijke verhalen er omheen. Die halve zombiechick op het gras vond ik zelfs een beetje zielig...
Als je als zombieliefhebber dit krijgt voorgeschoteld zijn die woorden niet vreemd hoor.quote:Op maandag 1 november 2010 20:52 schreef Merkie het volgende:
Briljant, waanzinnig, fantastisch. Het was best een leuke pilot, maar het is niet de nieuwe Lost ofzo qua pilots.
De pilot van Lost deed me dan weer totaal niets. Ik ben ook niet verder gegaan met de serie, vanaf het moment 1 kon het me weinig schelen. De personages zeiden me niets. In The Walking Dead echter, voelen de personages nu al drie-dimensionaler.quote:Op maandag 1 november 2010 20:52 schreef Merkie het volgende:
Briljant, waanzinnig, fantastisch. Het was best een leuke pilot, maar het is niet de nieuwe Lost ofzo qua pilots.
True that. Iemand zei laatst dat zombies zijn als bacon: waar je het ook bij doet, het wordt er beter op!quote:Op maandag 1 november 2010 20:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je als zombieliefhebber dit krijgt voorgeschoteld zijn die woorden niet vreemd hoor.
De neger van Jericho, die zou ik in elk postapocalyptisch scenario meteen vertrouwenquote:Op maandag 1 november 2010 20:54 schreef Silv het volgende:
Erg toffe pilot inderdaad. En die ene neger waarvan ik de naam steeds vergeet speelt mee.
Het was niet zomaar een aflevering he. Het is de pilot.quote:Op maandag 1 november 2010 20:55 schreef Silv het volgende:
[..]
65 minuten is heel redelijk voor 1 aflevering.
Seizoen 2 zit in de pocketquote:Op maandag 1 november 2010 21:10 schreef jeroen1976 het volgende:
Het aantal kijkers van de pilot is best wel aardig... 5.3 miljoen.Ik heb hem zelfs 2 keer gekeken, AMC HD heeft de aflevering 3 maal achterelkaar uitgezonden.
Zijn die altijd langer? Kijk niet zo vaak series namelijk.quote:Op maandag 1 november 2010 21:35 schreef Mandal het volgende:
[..]
Het was niet zomaar een aflevering he. Het is de pilot.
Meestal wel, ja. Soms is het een dubbele aflevering, soms komt er een kwartier bij. Breaking Bad bijvoorbeeld, ook van aMC had een pilot van ik meen anderhalf uur. Maar normale afleveringen zijn drie kwartier (overigens écht drie kwartier, niet de 40 minuten van andere zenders).quote:Op maandag 1 november 2010 21:47 schreef Silv het volgende:
[..]
Zijn die altijd langer? Kijk niet zo vaak series namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |