abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85711395
Gisteren iemand nog in Abcoude gelopen? Was mijn derde wedstrijdje ooit, en mijn eerste 10k. Was snotverkouden, had veel te kort geslapen en daarna gewerkt, maar het ging erg goed met 46.15 :D

En ik ben gewoonlijk zo stom om pijn in mijn knieeen (met loopproblemen de volgende paar dagen) voor lief te nemen, maar nu had ik nergens last van. Genoten dus gister :)
pi_85723355
Is er iemand die al heeft hardgelopen met dit weer? Ik denk dat ik vanavond maar ga.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 16:37:55 #283
593 sjak
Juffie Bloem
pi_85735509
Ja ik! Ben net klaar met les 9 van Evy, pittige les hoor. Het was buiten niet heel vervelend, minder wind dan afgelopen week. Wel wat regen maar het was niet koud. Enige probleem waren de plassen, vooral het stukje onverharde weg waar ik liep.
Lekker douchen!
pi_85738749
Ik heb net gelopen met mijn nieuwe podozooltjes. Ze zei al dat ik terug moest komen als ik blaren kreeg. En nu heb ik langs de binnenkant van mijn voet in de lengte 3 centimeter blaar (en iets van 1 cm hoog). Ik las dat je grote blaren moet doorprikken en kleine moet laten zitten. Moet ik ze prikken of laten uitdrogen?
  donderdag 26 augustus 2010 @ 18:38:55 #285
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_85739511
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:38 schreef Cudles het volgende:
Is er iemand die al heeft hardgelopen met dit weer? Ik denk dat ik vanavond maar ga.
Ik heb vanochtend in de stromende regen les 12 gelopen. Niet half zo vervelend als dat het klinkt eigenlijk. Ik vond het zalig!
Thuisgekomen mijn druipende kleren uitgedaan en onder de warme douche gekropen.
*O*
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_85741729
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:12 schreef Cudles het volgende:
Ik heb net gelopen met mijn nieuwe podozooltjes. Ze zei al dat ik terug moest komen als ik blaren kreeg. En nu heb ik langs de binnenkant van mijn voet in de lengte 3 centimeter blaar (en iets van 1 cm hoog). Ik las dat je grote blaren moet doorprikken en kleine moet laten zitten. Moet ik ze prikken of laten uitdrogen?
Ik zou er gewoon een compeed pleister op plakken. Die dingen zijn echt geweldig, is de pijn weg, heelt het goed en je kunt gewoon normaal blijven lopen (nouja, hardlopen is misschien wat overdreven)
pi_85741827
Net even heerlijk gelopen. Eigenlijk nog een beetje last van mijn wreef, maar ik was toch een beetje onrustig en wilde hardlopen, dus ik heb les van van Evy 5-10km gedaan.

Speciaal voor Ach3ron ook even de tijd opgenomen en kwam op 5.35km in 29 minuten, ofwel 11km/uur.
pi_85743867
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 19:36 schreef Neelix het volgende:

[..]

Ik zou er gewoon een compeed pleister op plakken. Die dingen zijn echt geweldig, is de pijn weg, heelt het goed en je kunt gewoon normaal blijven lopen (nouja, hardlopen is misschien wat overdreven)
Thanks voor de tip. Ga ze morgen gelijk kopen.

@ Mazaru: Goed dat jij wel bent gegaan. Was je wel een beetje warm aangekleed? Alleen in een t-shirtje vat ik denk ik kou
  donderdag 26 augustus 2010 @ 21:26:26 #289
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_85746784
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:26 schreef Cudles het volgende:

[..]

Thanks voor de tip. Ga ze morgen gelijk kopen.

@ Mazaru: Goed dat jij wel bent gegaan. Was je wel een beetje warm aangekleed? Alleen in een t-shirtje vat ik denk ik kou
Het was vanmorgen niet koud. Ik had een trainingsbroek en een t-shirt aan. Als je eenmaal aan het lopen bent, dan wordt je vanzelf warm. Ik had wel een droog trainingsjasje in de auto gelegd. En in de auto heb ik gelijk mijn natte t-shirt uitgetrokken en dat droge jasje aangetrokken.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_85757276
In de stromende regen zou ik niet zo snel gaan lopen in een T-shirtje. Trek dan in ieder geval een goed waterafstotend hardloopwindjack aan.
Tevens lijkt het me niet aan te raden om in de regen te lopen omdat je sokken en schoenen dan zeiknat worden. Dat is vragen om meer geschuur en blaren..
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:43:48 #291
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_85774442
Als het weer zoals gisteren was blijf ik liever binnen. Je zal niet snel verkouden worden als je in de regen loopt, maar je hebt inderdaad meer kans op blaren/uitglijden.

Overigens hoef ik echt niet alle details te weten over eventuele kotspartijen :{w

@Neelix, jij loopt ongeveer op hetzelfde tempo als mij. Erg knap dat je al zoveel kilometers maakt!
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:43:35 #292
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_85776506
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:43 schreef Ach3r0n het volgende:
Als het weer zoals gisteren was blijf ik liever binnen. Je zal niet snel verkouden worden als je in de regen loopt, maar je hebt inderdaad meer kans op blaren/uitglijden.

Overigens hoef ik echt niet alle details te weten over eventuele kotspartijen :{w

@Neelix, jij loopt ongeveer op hetzelfde tempo als mij. Erg knap dat je al zoveel kilometers maakt!
Zo gek is dat toch niet? Ik ben redelijk lang (1m93), dus ik liep altijd al ongeveer rond de 10,5km/uur of meer, ook tijdens het opbouwen van 0-5km.

Nu ben ik dus net twee weekjes met Evy 5-10km bezig...

[edit]ja, het is natuurlijk zo dat 5km hardlopen best een prestatie is. Maar gister kwam ik iemand tegen die de Dam-tot-Damloop gaat doen, en die loopt dus 10 engelse mijlen....

En in principe moet iedereen na 10 weken 5km kunnen lopen, als je Evy maar gewoon netjes volgt :)
[/edit]
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:54:23 #293
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_85776896
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:43 schreef Ach3r0n het volgende:
ik neem aan dat dat over mij ging :') ik vermeldde slecht dat ik moest stoppen met renne ivm hevige buikkrampen, meer heb je mij niet horen zeggen :)

mocht dit niet op mij slaan, dan praat ik voor mn beurt

ONtopic: eigenlijk vandaag weer rennen, eens kijken hoe het weer vanavond is
pi_85776983
Maandag ga ik beginnen met de 5 km onderhoud (4 weken) via je mp3 van Dutch runners... ik heb nog geen zin om door te gaan naar de 10 km maar wil wel gestimuleerd blijven en met deze trainingen (zitten langere stukken bij en intervaltraining) doe ik iig nog iets opbouwends :) Na die 4 weken kijk ik wel verder.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:58:10 #295
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_85777049
ik zit in een enorme twijfel, de laatste lessen evy nog gewoon lopen (moet nog 5 lessen ofzo) of gewoon lekker op mn eigen muziek gaan (ik moet ook weer de ren duur langzaam wat gaan opbouwen ivm mn enkel blessure..)
pi_85777176
ik zou het gewoon afmaken (maar dat is mijn gevoel)... tis nog maar 5 keer? daarna kun je toch gewoon 'los' gaan lopen?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 17:04:31 #297
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_85777288
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 17:01 schreef DarkElf het volgende:
ik zou het gewoon afmaken (maar dat is mijn gevoel)... tis nog maar 5 keer? daarna kun je toch gewoon 'los' gaan lopen?
true.. al ben ik evy zo zat :')
pi_85777445
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 17:04 schreef sproetjes het volgende:

[..]

true.. al ben ik evy zo zat :')
ach nog anderhalve week!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 18:13:44 #299
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_85779192
compromis gedaan 10-12-1 met evy, t laatste stuk (+/-12/13 min) met mn eigen muziek
ik raak echt niet meer gemotiveerd van steeds dezelfde slappe deuntjes, in het begin was het nog wel motiverende muziek de laatste minuten, maar de laatste lessen beginnen (in mijn ogen) met redelijke muziek en daarna gaat het berg af.. ik heb juist op/tot het einde muziek nodig die me blijft motiveren en waardoor ik de tijd/afstand vergeet (en the prodigy/linkin park/disturbed rent dan net iets lekkerder)
pi_85782285
Ik heb vandaag goed gelopen vind ik zelf! Eergisteren kroop er een slak door 't bos -tja, tempo is niet belangrijk, maar toen ik 't op afstandmeten nakeek en op de 8.6KM/uur zat, was ik toch niet zo blij. Was een nieuwe route aan 't uitproberen in een stukje van 't bos waar ik niet vaak kom, liep een beetje onzeker/zoekend, paar keer een verkeerd paadje in, enzovoort, kon niet lekker doorlopen. Maar vandaag 't weer goed gemaakt door 7.8KM te lopen in 45 minuten! Was wel doorzetten, maar 't viel me op dat ik ondanks 't flinke tempo toch snel weer op adem was, eventjes wat strekken en ik adem weer helemaal rustig. Maar ja dat had ik met Evy ook, zo'n minuutje wandelen was genoeg om weer bij te komen.

Ik vond Evy's muziek trouwens wel leuk, maar als ik me goed herinner van een aantal maanden geleden toen we eens leeftijden postten, ben ik ook een halve generatie ouder dan de meesten hier (42). Nu loop ik zonder MP3 en dat vind ik toch wel het fijnste!
pi_85862229
Ik zit heel erg te twijfelen of ik nu weer ga beginnen met hardlopen. Ik wil wel, maar zit nog aan de antibiotica van een bijholteontsteking. Al is het wel lekker....Hmm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')