haha, schraal voor jequote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:39 schreef Skv het volgende:
Net 11,6 km gedaan.. Vergeten mijntepel
af te plakken.
Ik heb vanochtend in de stromende regen les 12 gelopen. Niet half zo vervelend als dat het klinkt eigenlijk. Ik vond het zalig!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:38 schreef Cudles het volgende:
Is er iemand die al heeft hardgelopen met dit weer? Ik denk dat ik vanavond maar ga.
Ik zou er gewoon een compeed pleister op plakken. Die dingen zijn echt geweldig, is de pijn weg, heelt het goed en je kunt gewoon normaal blijven lopen (nouja, hardlopen is misschien wat overdreven)quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:12 schreef Cudles het volgende:
Ik heb net gelopen met mijn nieuwe podozooltjes. Ze zei al dat ik terug moest komen als ik blaren kreeg. En nu heb ik langs de binnenkant van mijn voet in de lengte 3 centimeter blaar (en iets van 1 cm hoog). Ik las dat je grote blaren moet doorprikken en kleine moet laten zitten. Moet ik ze prikken of laten uitdrogen?
Thanks voor de tip. Ga ze morgen gelijk kopen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:36 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik zou er gewoon een compeed pleister op plakken. Die dingen zijn echt geweldig, is de pijn weg, heelt het goed en je kunt gewoon normaal blijven lopen (nouja, hardlopen is misschien wat overdreven)
Het was vanmorgen niet koud. Ik had een trainingsbroek en een t-shirt aan. Als je eenmaal aan het lopen bent, dan wordt je vanzelf warm. Ik had wel een droog trainingsjasje in de auto gelegd. En in de auto heb ik gelijk mijn natte t-shirt uitgetrokken en dat droge jasje aangetrokken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:26 schreef Cudles het volgende:
[..]
Thanks voor de tip. Ga ze morgen gelijk kopen.
@ Mazaru: Goed dat jij wel bent gegaan. Was je wel een beetje warm aangekleed? Alleen in een t-shirtje vat ik denk ik kou
Zo gek is dat toch niet? Ik ben redelijk lang (1m93), dus ik liep altijd al ongeveer rond de 10,5km/uur of meer, ook tijdens het opbouwen van 0-5km.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:43 schreef Ach3r0n het volgende:
Als het weer zoals gisteren was blijf ik liever binnen. Je zal niet snel verkouden worden als je in de regen loopt, maar je hebt inderdaad meer kans op blaren/uitglijden.
Overigens hoef ik echt niet alle details te weten over eventuele kotspartijen
@Neelix, jij loopt ongeveer op hetzelfde tempo als mij. Erg knap dat je al zoveel kilometers maakt!
ik neem aan dat dat over mij gingquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:43 schreef Ach3r0n het volgende:
Overigens hoef ik echt niet alle details te weten over eventuele kotspartijen
true.. al ben ik evy zo zatquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:01 schreef DarkElf het volgende:
ik zou het gewoon afmaken (maar dat is mijn gevoel)... tis nog maar 5 keer? daarna kun je toch gewoon 'los' gaan lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |