Nee ze is wel echt hoor, het zijn allemaal webcamfoto's maar er staat ook 1 normale bij.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:13 schreef brunette82 het volgende:
ziet er op zich niet raar uit...knap, 3 kids en er zo nog uitzien...respect![]()
of bedoel je dat ze fake is...het is geen standaard profiel
Maar het aanbod mannen schijnt nog veel hoger te zijn.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:38 schreef bluebit het volgende:
nou, ik vind het eigenlijk wel meevallen, genoeg aanbod van leuke vrouwen (niet dat ze reageren, maar dat ligt misschien ergens anders aan).
quote:Op zondag 25 juli 2010 01:56 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Maar het aanbod mannen schijnt nog veel hoger te zijn.
Dat ze niet reageren betekend uit mijn ervaring maar 1 ding "geen interesse"
Veel vrouwen lezen vrijwel meteen de mail als ze online zijn. Daarna gaat het proces in gang
leuke foto -> volgende ronde
geen leuke foto -> prullenbak
leuke mailtekst -> volgende ronde
geen leuke mailtekst -> prullenbak
leuk profiel -> volgende ronde
geen leuk profiel -> prullenbak
Daarna er nog een nacht over slapen, volgende dag overgebleven mails nog een keer lezen 95% in de prullenbak overige 15 % interessebericht terugsturen of mail
Moet jij niet eens naar bedquote:Op zondag 25 juli 2010 02:41 schreef brunette82 het volgende:
hij weet hoe het er aan toe gaat in de dating wereld..
Nee niet zo veel. Wel zijn er een aantal fokkers geweest met een slapend profiel op RP. N.a.v dit topic zijn ze weer eens ingelogd en toen kregen ze meteen een 3 daags full membership aangeboden.quote:Op zondag 25 juli 2010 09:33 schreef Spirit82 het volgende:
Zo, moest weer even paar pagina´s bijlezen zeg. Zijn er nog nieuwe ontwikkelingen op datefront inmiddels?
Dus wij stimuleren eigenlijk RP op deze manier? Interessant. Ik vind dat we recht hebben op een deel van het geld dat het lidmaatschap opbrengt!!quote:Op zondag 25 juli 2010 09:39 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Nee niet zo veel. Wel zijn er een aantal fokkers geweest met een slapend profiel op RP. N.a.v dit topic zijn ze weer eens ingelogd en toen kregen ze meteen een 3 daags full membership aangeboden.
Slimme gasten daar bij RP
Voor een gratis onbeperkt full membership doe ik het ookquote:Op zondag 25 juli 2010 09:46 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dus wij stimuleren eigenlijk RP op deze manier? Interessant. Ik vind dat we recht hebben op een deel van het geld dat het lidmaatschap opbrengt!!
Dat was vrijdag. Ik had geen hoofdpijn gelukkg, maar wel een heul goede kater. Kreeg met mn dronken kop in de kroeg ook te horen dat een kennis van een ander forum zelfmoord heeft gepleegd vorige week, uur zitten janken in de kroeg. Was dus echt een topavond!quote:Op zondag 25 juli 2010 09:49 schreef GForceT1 het volgende:
Spirit, hoe is het met je hoofdpijn? (je ging gisteren toch zwaar aan de drank?)
erg vervelend voor jequote:Op zondag 25 juli 2010 10:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat was vrijdag. Ik had geen hoofdpijn gelukkg, maar wel een heul goede kater. Kreeg met mn dronken kop in de kroeg ook te horen dat een kennis van een ander forum zelfmoord heeft gepleegd vorige week, uur zitten janken in de kroeg. Was dus echt een topavond!
Ja, want vanacht heb ik finaal gebroken met mn scharrel. Het is nu echt helemaal over en uit, eindelijk. Hij wil niet eens meer met me praten. Dus gisteravond kon ook echt al niet kapot...quote:Op zondag 25 juli 2010 10:29 schreef GForceT1 het volgende:
[..]
erg vervelend voor jeKan dus alleen maar beter worden nu!
Ik zou zeggen, doe een simpele check. Stel een uitgebreide zoekfilter in van man zoekt vrouw, X jaar, wonend in regio Y en tel het aantal profielen dat afgelopen week is ingelogd of afgelopen dag. Doe dan het zelfde met vrouw zoekt man (heb je even damesprofiel voor nodig) en huiverquote:Op zondag 25 juli 2010 01:33 schreef HenryHill het volgende:
Check. Misschien dat ik dit ook maar eens ga proberen.
Newbie-vraag: waarom lijkt het dat iedereen die het over die datingsites heeft, de ervaring heeft dat er 10 keer zoveel mannen als vrouwen op zitten? Zijn er echt 10 keer zoveel wanhopige mannen als vrouwen, of nemen vrouwen sneller genoegen met een man uit hun kennissenkring?
quote:Op zondag 25 juli 2010 10:36 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, doe een simpele check. Stel een uitgebreide zoekfilter in van man zoekt vrouw, X jaar, wonend in regio Y en tel het aantal profielen dat afgelopen week is ingelogd of afgelopen dag. Doe dan het zelfde met vrouw zoekt man (heb je even damesprofiel voor nodig) en huiver
Keertje gedaan. Na 2 pagina's waren de dames vandaag voor het laatst ingelogd, na 6 pagina's waren ze 7 dagen geleden het laatst ingelogd. De laatste man die vandaag was ingelogd vond ik op pagina 9 terug. Dat is dus de activiteitsratio
ja, wat moet ik zeggen..goed om te weten dat ik altijd nog een andere kant op kan??quote:Op zondag 25 juli 2010 11:13 schreef brunette82 het volgende:bluebit, altijd beter dan niemand toch
Neequote:
Ben d'r uitgerold inderdaadquote:Op zondag 25 juli 2010 12:33 schreef brunette82 het volgende:
middag civillian...bed uitgestrompeld?
Jaquote:
Dat weblog van ze is echt geniaal. Ik ga er eens even kijkenquote:Op zondag 25 juli 2010 12:40 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
NeeEr zijn vrij veel mensen uit Nederland lid, maar hoe het aanbod vrouwen daar is, weet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |