quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Om daarna de meest mooie vorm van reizen te ervaren; per trein?
quote:
OMG. En dat 24 uur aan een stukquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:10 schreef Razor21 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat een sfeer zeg de gezelligheid druipt van de gezichten![]()
Tegenwoordig is het vliegtuig ongeveer even duur als het ritje naar het vliegveldquote:Op zondag 25 juli 2010 01:45 schreef Beauregard het volgende:
Leve de lowcoast vliegmaatschappijen. Lowcoast voor den overwinning.
Je reist tig kilometers naar Zuid-Europa om op het strand te gaan liggen tussen Priscilla en Guido, om vervolgens een patatje oorlog te gaan eten bij snackbar Henk Smit. En dan iedere avond weer langs gaan bij de kroeg van Piet om je klem te zuipen om daarna bij een Linda in bed te belanden die net haar herpes van Pieter heeft overgedragen aan jou.quote:
Hoort bij de opvoeding. Mocht ik ooit een dochter krijgen, dan rot ik 'r met haar 15e levensjaar ook een Gogo bus in.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Je reist tig kilometers naar Zuid-Europa om op het strand te gaan liggen tussen Priscilla en Guido, om vervolgens een patatje oorlog te gaan eten bij snackbar Henk Smit. En dan iedere avond weer langs gaan bij de kroeg van Piet om je klem te zuipen om daarna bij een Linda in bed te belanden die net haar herpes van Pieter heeft overgedragen aan jou.
Heerlijke vakantie zeg.
gastquote:Op zondag 25 juli 2010 01:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoort bij de opvoeding. Mocht ik ooit een dochter krijgen, dan rot ik 'r met haar 15e levensjaar ook een Gogo bus in.
Terechte klacht.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoort bij de opvoeding. Mocht ik ooit een dochter krijgen, dan rot ik 'r met haar 15e levensjaar ook een Gogo bus in.
Gast, die bussen zitten vol mannetjes met grote bekkies. De kans is groter dat ze ergens in de bosjes uit elkaar getrokken wordt na het uitgaan in NL dan daar...quote:
Dan moet je wel haar zakgeld intrekken als ze zwanger terugkeert.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Optimistisch als ik ben heb ik ook daarover nagedacht, dan wordt het namelijk contacten met SBS. Krijg je zoeen kekke wandelwagen voor.quote:Op zondag 25 juli 2010 02:32 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Dan moet je wel haar zakgeld intrekken als ze zwanger terugkeert.
Kom je na 2 weken thuis met je 5 pakjes van 48 stuks onaangebrokenquote:Op zondag 25 juli 2010 02:02 schreef Dartanion het volgende:
Ik weet nog goed hoe het voelde om net zoveel condooms mee terug te nemen als heen![]()
Iemand die een beetje creatief is begint zo zijn carrière als kunstenaar:quote:Op zondag 25 juli 2010 12:02 schreef SeLang het volgende:
[..]
Kom je na 2 weken thuis met je 5 pakjes van 48 stuks onaangebroken
quote:Op zondag 25 juli 2010 02:02 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Gast, die bussen zitten vol mannetjes met grote bekkies. De kans is groter dat ze ergens in de bosjes uit elkaar getrokken wordt na het uitgaan in NL dan daar...
*edit*
Ik weet nog goed hoe het voelde om net zoveel condooms mee terug te nemen als heen![]()
Ik kijk geen campingzender en ga ook niet naar Lloret met de bus. Maar toen ik 18 - 20 was, was het natuurlijk de ultieme plek voor hedonistische uitspattingen om meerdere Duitse en Scandinavische meisjes per dag te scoren. God, wat heb ik er daar toen een bende van gemaakt. Maar dat is al wat langer geleden zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:50 schreef LudoSanders het volgende:
Sowieso dat SBS6 kijkende volk dat naar Lloret trekt gedurende de zomermaanden.
Dat is het (geweest!)..hakken op DJ Paul en de hotelbewaking te vriend houden met slechte wietquote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:50 schreef Buitendam het volgende:
Ik ging als 17 jarige ook met m'n maten met de bus naar Lloret. Spannend dat ik het vond
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |