quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:46 schreef mtx1680 het volgende:
Dom volk dat nog geen TT kan typen in fatsoenlijk Nederlands.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:47 schreef guapo het volgende:
Gaat nu om dat klootjesvolk die goedkoop uit denkt te zijn met de bus.
24 uur lang niet roken....
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:48 schreef ukga het volgende:
HAHAHA TS werd niet meegevraagd door zijn 'vrienden' en is nu stampvoetend naar zijn zolderkamer gelopen om er een haters-topic over te maken
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:51 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit topic heeft gelezen?
Zusje mag niet zelfstandig op vakantie.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:50 schreef LudoSanders het volgende:
Sowieso dat SBS6 kijkende volk dat naar Lloret trekt gedurende de zomermaanden.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:50 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:54 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Pas op, Ritmo is alweer gesignaleerd en hij vindt dit NIET NORMAAL
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:51 schreef ukga het volgende:
Busreis naar Lloret met je vrienden hoort bij het leven. daar lekker zuipen en geile jailbaits neuken
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:57 schreef Yreal het volgende:
voor een 10tje meer mag je met het vliegtuig.
PAUPERSSSSS
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Lang niet zo erg als FOK'ers die niet eens op vakantie gaan. Maar goed, Llorret als je ouder bent dan 18 is wel heel fout idd.
quote:
Ja dat is ook wel lekkerquote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Je kan ook met de trein. Nog veel leuker.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Sowieso verdient iedereen die niet op vakantie gaat een ban, kutautisten
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als je NOOIT op vakantie gaat, is er idd wel wat mis met je. Wat een kutleven heb je dan...
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:53 schreef Copycat het volgende:
Pa gaat vissen in Thailand. Ben benieuwd naar de vijvers ...
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wel eens naar Drenthe geweest, was wel lauw
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:01 schreef Patje1987 het volgende:
Wel eens naar Drenthe geweest, was wel lauw
quote:
Ah, dat heb ik ook eens gedaan. Ja ik had een geweldige score met het badminton! Iedereen vreesde mij.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hunebedden, stacaravan met badmintonnen. Was erg leuk.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik ook eens gedaan. Ja ik had een geweldige score met het badminton! Iedereen vreesde mij.
Ja, want na zo'n 8 dagen niet bij de snackbar te hebben gegeten begint het enorm te jeuken natuurlijk.quote:
"quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, want na zo'n 8 dagen niet bij de snackbar te hebben gegeten begint het enorm te jeuken natuurlijk.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, want na zo'n 8 dagen niet bij de snackbar te hebben gegeten begint het enorm te jeuken natuurlijk.
Ik eet iedere dag bij een restaurant, ja. Paella staat vast bij 't merendeel op de kaart, maar ze hebben over het algemeen genoeg keuze om iedere dag iets anders te eten.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:14 schreef guapo het volgende:
[..]
Dus jij eet ieder dag spaans?![]()
veel plezier met je paella schotel
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:54 schreef GuitarJJ het volgende:
Ryanair!![]()
Van NL naar Londen en weer terug naar NL vanuit Edinburgh. Was totaal 70 euro kwijt! Met alleen handbagage was het trouwens 30 geweest
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hunebedden, stacaravan met badmintonnen. Was erg leuk.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:22 schreef probeer het volgende:
[..]
dusseldorf-niederrhein (of hoe je t ook schrijft) -> stockholm
stockholm -> dusseldorf-niederrhein
12 dagen
in totaal hier 51,20
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:25 schreef ukga het volgende:
De busreis is de voorpret. Vet veel snoep, chips, bacardi en lauw bier en 'keihard' de muziek op een speakertje op AAA baterijen.
tering, jullie fokkers snappen echt niks
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:25 schreef ukga het volgende:
De busreis is de voorpret. Vet veel snoep, chips, bacardi en lauw bier en 'keihard' de muziek op een speakertje op AAA baterijen.
tering, jullie fokkers snappen echt niks
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:32 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Je vergeet nog de PSP en de Gameboy.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:44 schreef TheOneAndOnly het volgende:
en een familiepakket condooms om vervolgens met net zoveel ongebruikte condooms mee terug te komen....
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Omdat ze denken allemaal daar wel ´even alle sletjes te gaan neuken´. In werkelijkheid gebeurt er inderdaad helemaal niets dan lomp zogenaamd stoer met elkaar zuipen.![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:44 schreef TheOneAndOnly het volgende:
en een familiepakket condooms om vervolgens met net zoveel ongebruikte condooms mee terug te komen....
'Cockmeister Lloret 2010' op een roze polo met blauwe letters.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:03 schreef ukga het volgende:
En iedereen meot een zwart t-shirt hebben met gifgroenen letters zoiets als
*Thomas Lloret 2010*
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:07 schreef Dartanion het volgende:
Dat waren goede tijden...
Mensen die nog nooit lange busreizen hebben gemaakt:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
1 keer gedaan, toen nooit weer. Altijd wezen vliegen daarna...
Enige voordeel was dat je bij aankomst iedereen al kende.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
1 keer gedaan, toen nooit weer. Altijd wezen vliegen daarna...
Enige voordeel was dat je bij aankomst iedereen al kende.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:07 schreef Dartanion het volgende:
Dat waren goede tijden...
Mensen die nog nooit lange busreizen hebben gemaakt:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:29 schreef Dartanion het volgende:
Natuurlijk is het eenmalig. Maar het is toch wel een van de dingen die je als 16jarige moet doen. Zodat je later, als je in het vliegtuig stapt, weet wat voor luxe het is.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Om daarna de meest mooie vorm van reizen te ervaren; per trein?
[..]
Daar is toch serieus geen hol aan mang. Nog nooit iemand gehoord die daar veel plezier aan beleefd heeft.
[..]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:34 schreef Oksel het volgende:
Ik ben propper / barkeeper geweest in Lloret de Mar.. maandje of 4-5. Met het vliegtuig, overigens.
[..]
Daar is toch serieus geen hol aan mang. Nog nooit iemand gehoord die daar veel plezier aan beleefd heeft.
[..]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:53 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ik vond het geweldig, toen. En ik ben blij dat het mee heb gemaakt. De frustratie dat jij het verst moest van alle anderen in de bus, het oponthoud, plassen langs de snelweg, s nachts uitgehongerd een pompstation overvallen met nog meer hongerige tieners...
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:53 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ik vond het geweldig, toen. En ik ben blij dat het mee heb gemaakt. De frustratie dat jij het verst moest van alle anderen in de bus, het oponthoud, plassen langs de snelweg, s nachts uitgehongerd een pompstation overvallen met nog meer hongerige tieners...
[..]
quote:
OMG. En dat 24 uur aan een stukquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:10 schreef Razor21 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Wat een sfeer zeg de gezelligheid druipt van de gezichten![]()
Tegenwoordig is het vliegtuig ongeveer even duur als het ritje naar het vliegveldquote:Op zondag 25 juli 2010 01:45 schreef Beauregard het volgende:
Leve de lowcoast vliegmaatschappijen. Lowcoast voor den overwinning.
Je reist tig kilometers naar Zuid-Europa om op het strand te gaan liggen tussen Priscilla en Guido, om vervolgens een patatje oorlog te gaan eten bij snackbar Henk Smit. En dan iedere avond weer langs gaan bij de kroeg van Piet om je klem te zuipen om daarna bij een Linda in bed te belanden die net haar herpes van Pieter heeft overgedragen aan jou.quote:
Hoort bij de opvoeding. Mocht ik ooit een dochter krijgen, dan rot ik 'r met haar 15e levensjaar ook een Gogo bus in.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Je reist tig kilometers naar Zuid-Europa om op het strand te gaan liggen tussen Priscilla en Guido, om vervolgens een patatje oorlog te gaan eten bij snackbar Henk Smit. En dan iedere avond weer langs gaan bij de kroeg van Piet om je klem te zuipen om daarna bij een Linda in bed te belanden die net haar herpes van Pieter heeft overgedragen aan jou.
Heerlijke vakantie zeg.
gastquote:Op zondag 25 juli 2010 01:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoort bij de opvoeding. Mocht ik ooit een dochter krijgen, dan rot ik 'r met haar 15e levensjaar ook een Gogo bus in.
Terechte klacht.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoort bij de opvoeding. Mocht ik ooit een dochter krijgen, dan rot ik 'r met haar 15e levensjaar ook een Gogo bus in.
Gast, die bussen zitten vol mannetjes met grote bekkies. De kans is groter dat ze ergens in de bosjes uit elkaar getrokken wordt na het uitgaan in NL dan daar...quote:
Dan moet je wel haar zakgeld intrekken als ze zwanger terugkeert.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Optimistisch als ik ben heb ik ook daarover nagedacht, dan wordt het namelijk contacten met SBS. Krijg je zoeen kekke wandelwagen voor.quote:Op zondag 25 juli 2010 02:32 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Dan moet je wel haar zakgeld intrekken als ze zwanger terugkeert.
Kom je na 2 weken thuis met je 5 pakjes van 48 stuks onaangebrokenquote:Op zondag 25 juli 2010 02:02 schreef Dartanion het volgende:
Ik weet nog goed hoe het voelde om net zoveel condooms mee terug te nemen als heen![]()
Iemand die een beetje creatief is begint zo zijn carrière als kunstenaar:quote:Op zondag 25 juli 2010 12:02 schreef SeLang het volgende:
[..]
Kom je na 2 weken thuis met je 5 pakjes van 48 stuks onaangebroken
quote:Op zondag 25 juli 2010 02:02 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Gast, die bussen zitten vol mannetjes met grote bekkies. De kans is groter dat ze ergens in de bosjes uit elkaar getrokken wordt na het uitgaan in NL dan daar...
*edit*
Ik weet nog goed hoe het voelde om net zoveel condooms mee terug te nemen als heen![]()
Ik kijk geen campingzender en ga ook niet naar Lloret met de bus. Maar toen ik 18 - 20 was, was het natuurlijk de ultieme plek voor hedonistische uitspattingen om meerdere Duitse en Scandinavische meisjes per dag te scoren. God, wat heb ik er daar toen een bende van gemaakt. Maar dat is al wat langer geleden zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:50 schreef LudoSanders het volgende:
Dat is het (geweest!)..hakken op DJ Paul en de hotelbewaking te vriend houden met slechte wietquote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:50 schreef Buitendam het volgende:
Ik ging als 17 jarige ook met m'n maten met de bus naar Lloret. Spannend dat ik het vond
Idd, als er één onverhoopt de MTS af heeft gemaakt dan staat hij al bekend als "de professor".quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:09 schreef de_boswachter het volgende:
Lloret, Salou etc.
Vakanties voor bouwvakkers en cassieres.
(samenvatting)
Dat lijkt me erg smerig om te zien. Tokkies die aan pils likken :Rquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |