abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84435372
Hallo :P

Ik probeer het hier ook gewoon! Ik zit nu een tijdje te kloten met de HTC HD2 en heb er laatst android opgezet. Normaal staat er een custom rom op van Windows 6.5. Ondanks dat dat wel aardig draait, zag ik bij Android froyo dat dat toch wel erg gaaf is. Daarom wil ik nu mijn HTC ruilen tegen een desire. :P

De HTC ziet er nog zo goed als nieuw uit. Zit een screenprotector op. Compleet in doos met bon. Zit ook nog garantie op volgens mij. Heb er ook nog een brodit autolader.houder bij en een bureaulader. Naast het standaard leren hoesje zit er een hardcover bij die de achterkant beschermt.

Voorwaarden voor de Desire zijn dat die simlockvrij moet zijn en brandvrij. Ik wil het liefst een zilvere. :P

Momenteel geen eigen foto's bij de hand maar het gaat om:

tegen

Tegen een andere android toestel mag ook alleen wel met de voorwaarde dat er een update naar 2.2 komt.
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_84464115
Verkoop je m ook los, en wat is dan eventueel je vraagprijs?
pi_84464248
voorlopig nog niet los weg, omdat ik anders geen telefoon heb tot me iphone binnenkomt
pi_84464258
quote:
Op zondag 25 juli 2010 12:58 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
voorlopig nog niet los weg, omdat ik anders geen telefoon heb tot me iphone binnenkomt
Mocht dat veranderen dan mag je me een PM sturen :P.
pi_84465185
Dan zal de vraagprijs iig rond de 325 liggen
pi_84551813
Offtopic verwijderd.
Mensenhandel is verboden ;)
Juin uit Eigen Tuin!
pi_84606319
dropkick!
pi_84873628
kick mag ook tegen een andere kleur desire en T-mobile simlock is geen probleem!
pi_85027380
schopje :D
pi_85027459
Wie doet dat nou :P ik zou proberen hem los te verkopen voor 325 :P meer kans op, gok ik :P
pi_85027555
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:45 schreef erikkll het volgende:
Wie doet dat nou :P ik zou proberen hem los te verkopen voor 325 :P meer kans op, gok ik :P
ach heb geen haast en vermaak me ook prima met de hd2 maar als de keuze zich voordoet :P Heb nog even te overbruggen tot mijn nieuwe mobieltje :9
pi_85028327
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:47 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

ach heb geen haast en vermaak me ook prima met de hd2 maar als de keuze zich voordoet :P Heb nog even te overbruggen tot mijn nieuwe mobieltje :9
Maar als je een desire hebt, dan is het daarna een dikke achteruitgang naar de iphone. da's toch zonde :P
pi_85028458
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 23:01 schreef erikkll het volgende:

[..]

Maar als je een desire hebt, dan is het daarna een dikke achteruitgang naar de iphone. da's toch zonde :P
Ik vind het allemaal leuk, Windows Mobile kan ik lekker met custom roms kloten, Android zit gewoon goed inelkaar en met de iphone kan ik teminste weer normaal alles syncen.
pi_85028543
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 23:03 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

Ik vind het allemaal leuk, Windows Mobile kan ik lekker met custom roms kloten, Android zit gewoon goed inelkaar en met de iphone kan ik teminste weer normaal alles syncen.
Wat zou je met de desire niet kunnen syncen dan? sinds 2.2 kun je er itunes mee syncen, bedrijsmail/contacten/agenda synct ie met exchange, al je privémail kun je er op laten binnenkomen.. wat is er nog meer te syncen? De foto's die je met het toestel maakt zijn ook automagisch te syncen met een appje.

:P
pi_85028679
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 23:05 schreef erikkll het volgende:

[..]

Wat zou je met de desire niet kunnen syncen dan? sinds 2.2 kun je er itunes mee syncen, bedrijsmail/contacten/agenda synct ie met exchange, al je privémail kun je er op laten binnenkomen.. wat is er nog meer te syncen? De foto's die je met het toestel maakt zijn ook automagisch te syncen met een appje.

:P
Ja met 2.2 kan dat allemaal en die heb ik nog niet gebruikt. Alleen even op mijn HD2 maar dat liep nog niet helemaal soepel. Ik zeg ook niet dat de desire slechter is, maar ik ga gewoon voor de iphone aangezien als ik die zat ben voor veel meer kwijt kan dan een desire :P
pi_85028854
da's nog wel enigszins een valide reden. :P

succes ermee :P
pi_85257561
Geruild tegen een zilvere htc! kan dicht
pi_85268342
Slotje!