Mocht dat veranderen dan mag je me een PM sturenquote:Op zondag 25 juli 2010 12:58 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
voorlopig nog niet los weg, omdat ik anders geen telefoon heb tot me iphone binnenkomt
ach heb geen haast en vermaak me ook prima met de hd2 maar als de keuze zich voordoetquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:45 schreef erikkll het volgende:
Wie doet dat nouik zou proberen hem los te verkopen voor 325
meer kans op, gok ik
Maar als je een desire hebt, dan is het daarna een dikke achteruitgang naar de iphone. da's toch zondequote:Op zondag 8 augustus 2010 22:47 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ach heb geen haast en vermaak me ook prima met de hd2 maar als de keuze zich voordoetHeb nog even te overbruggen tot mijn nieuwe mobieltje
Ik vind het allemaal leuk, Windows Mobile kan ik lekker met custom roms kloten, Android zit gewoon goed inelkaar en met de iphone kan ik teminste weer normaal alles syncen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:01 schreef erikkll het volgende:
[..]
Maar als je een desire hebt, dan is het daarna een dikke achteruitgang naar de iphone. da's toch zonde
Wat zou je met de desire niet kunnen syncen dan? sinds 2.2 kun je er itunes mee syncen, bedrijsmail/contacten/agenda synct ie met exchange, al je privémail kun je er op laten binnenkomen.. wat is er nog meer te syncen? De foto's die je met het toestel maakt zijn ook automagisch te syncen met een appje.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:03 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal leuk, Windows Mobile kan ik lekker met custom roms kloten, Android zit gewoon goed inelkaar en met de iphone kan ik teminste weer normaal alles syncen.
Ja met 2.2 kan dat allemaal en die heb ik nog niet gebruikt. Alleen even op mijn HD2 maar dat liep nog niet helemaal soepel. Ik zeg ook niet dat de desire slechter is, maar ik ga gewoon voor de iphone aangezien als ik die zat ben voor veel meer kwijt kan dan een desirequote:Op zondag 8 augustus 2010 23:05 schreef erikkll het volgende:
[..]
Wat zou je met de desire niet kunnen syncen dan? sinds 2.2 kun je er itunes mee syncen, bedrijsmail/contacten/agenda synct ie met exchange, al je privémail kun je er op laten binnenkomen.. wat is er nog meer te syncen? De foto's die je met het toestel maakt zijn ook automagisch te syncen met een appje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |