quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:40 schreef Sigmund666 het volgende:
Kroket. Frikadellen zijn van FAAL en AIDS gemaakt.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:48 schreef betty_sue het volgende:
Kroket!
Plat maken, mengen met mayo en curry en dan een beetje zout erover.
Omnomnom.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:02 schreef Resistor het volgende:
-edit-
En wie zei er dat Balkenende geen humor had![]()
![]()
Met mosterdmayonaise is helemaal subliem!quote:
Cafétaria - Lunchroom de Pruttelpot in Kollum heeft ook zo'n fantastische frikandel speciaalquote:Op zondag 25 juli 2010 10:41 schreef Terrex het volgende:
broodje kroket mayo curry altijd heerlijk en natuurlijk de frikandel speciaal van Snackbar Bosma in Drachten, Andere plekken doen ze teveel mayo op de frikaspec GOOOR....
Maar heb toch liever een Pikanto Pinda
Dus? Je moet ze niet wekelijks eten, maar 1x in de maand moet kunnen.quote:Op zondag 25 juli 2010 10:56 schreef Omkron het volgende:
Wat dacht je van beide niet? Al die shit zit vol met transvetten.
Als je ze frituurt in pure ongeharde palmolie niet.quote:Op zondag 25 juli 2010 10:56 schreef Omkron het volgende:
Wat dacht je van beide niet? Al die shit zit vol met transvetten.
De transvetten zullen alsnog in het product zelf zitten verwacht ik.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je ze frituurt in pure ongeharde palmolie niet.
Ik ga voor de kroket, frikandel heb ik echt nooit lekker gevonden, niet zonder en niet met saus.
En dan wel Ad van Geloven kroketten, lekker met draadjes rund/paardenvlees want in van Dobben zitten blokjes en daar moet je zo lang op kauwen, niet lekker
In goeie kroketten worden geen (gedeeltelijk) geharde vetten gebruikt en die zijn de grootste bron van transvetten. Gehard vet is overigens niet hetzelfde als vast vet. Gehard vet is vloeibaar of vast vet wat chemisch zo hard gemaakt wordt dat je er poeder van kunt maken.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:03 schreef Omkron het volgende:
[..]
De transvetten zullen alsnog in het product zelf zitten verwacht ik.
Kroketten hebben geen gehard vet, dus geen transvetten, mits gebakken in het juiste vet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |