abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84433219
Hoi allemaal,

ik heb pas geleden een Seat Ibiza (1999 , 1.6 ) gekocht en deze is al een paar keer terug geweest naar de garage met volgende probleem. Onder het rijden houdt de motor in gaat hij heel veel toeren draaien en gaat de auto heel schokkerig rijden en verliest daarna toren en valt helemaal stil.. Nadat ik de motor uitzet en hem even laat rusten rijdt de auto weer normaal. ook gaat het acculampje branden onder het rijden , wat raar is want er zit een nieuwe accu in.

Nu zegt de garage dat het gasklephuis gereinigd moet worden en de parameters weer opnieuw moeten worden ingesteld.

Zou dit de oorzaak kunnen zijn of hebben jullie nog andere ideeën wat het kan zijn?
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  zaterdag 24 juli 2010 @ 13:10:06 #2
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_84433305
Um, als de garage, die ervoor geleerd hebben, je een oplossing geven, waarom kom je hier dan vragen of het misschien iets anders is? Als je dokter tegen je zegt dat je een ingegroeide teennagel hebt, kom je dan olok hier vragen of hij gelijk heeft?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_84433339
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 13:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Um, als de garage, die ervoor geleerd hebben, je een oplossing geven, waarom kom je hier dan vragen of het misschien iets anders is? Als je dokter tegen je zegt dat je een ingegroeide teennagel hebt, kom je dan olok hier vragen of hij gelijk heeft?

Een second opinion kan nooit kwaad, zeker gezien het aantal louche garagehouders wat in Nederland opereert.
pi_84433369
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 13:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Een garage kan niet leren :6
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  zaterdag 24 juli 2010 @ 13:13:52 #5
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_84433384
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 13:11 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Een second opinion kan nooit kwaad, zeker gezien het aantal louche garagehouders wat in Nederland opereert.

Dan rij je naar een Seat-dealer. Zou ik met een tweedehands sowieso doen. Kunnenz e gelijk kijken of hij verder wel in orde is.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  Boks-Chick zaterdag 24 juli 2010 @ 13:27:33 #6
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_84433736
Heb je ook geen hyundai meer? ;(

(ik heb inmiddels een nissan)
lolwut
pi_84433750
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 13:27 schreef BrandX het volgende:
Heb je ook geen hyundai meer? ;(

(ik heb inmiddels een nissan)

die is voor de deur in elkaar gereden
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
pi_84439186
Ik heb hetzelfde probleem gehad en dat had inderdaad te maken met de gasklephuis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')