Het is mijn droom, ik vorm de wereld, dat zou mijn tolletje zich gedragen zoals ik mij dat inbeeld en waarom zou ik mijn tolletje niet laten vallen? Of als ie dan niet valt heb ik dat zelf bedacht. Dus het vallen kan niet een indicatie zijn dat het niet een droomwereld isquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:01 schreef Americanist het volgende:
[..]
Wat voor verklaring zou relevant zijn dan?
quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:13 schreef Siral het volgende:
ik heb echt een hele map vol met deze shit, maar deze!!!!
[ afbeelding ]
Mooie muziek.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:41 schreef Merkie het volgende:
Is inmiddels ook door Hans Zimmer bevestigd:quote:
Mooi, exact het nummer van de laatste 4 minutenquote:
QFTquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:30 schreef Lort het volgende:
dat ik 80% van de tijd naar een standaard actiefilm zat te kijken. Deze film had potentie, helaas is de aandacht uitgegaan naar de actie en niet naar het verhaal.
dat snap ik to be honest echt niet.. maargoed, ieder zn meug denk ik dan maar..quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:30 schreef Lort het volgende:
Gister de film gezien. Ik had best hoge verwachtingen.
Blijkt het een matrix rip-off![]()
Wat me nog het meest irriteerde is dat ik 80% van de tijd naar een standaard actiefilm zat te kijken. Deze film had potentie, helaas is de aandacht uitgegaan naar de actie en niet naar het verhaal.
WHAT, dat was juist vetquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:18 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat vechten van Arthur zonder zwaartekracht had van mij niet gehoeven
Incestionquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:30 schreef Lort het volgende:
Wat me nog het meest irriteerde is dat ik 80% van de tijd naar een standaard actiefilm zat te kijken. Deze film had potentie, helaas is de aandacht uitgegaan naar de actie en niet naar het verhaal.
Inderdaad ja. Dat was veruit de vetste gevechtscene die ik ooit heb gezien.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:30 schreef Lort het volgende:
Inderdaad dat laatstequote:Op donderdag 29 juli 2010 22:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Dan hou je niet van
-Goed bedachte en vertelde verhalen
-Film
-Filosofie
-Denken.
Edit: je Icon![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bede zijn trouwens geweldige ideeënfilms die ook visueel enorm imponeren.
Inception wordt voor mij een sure-buy op dvd.
V.Ja inderdaad, V. ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |