SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.黑人
Het is al lief van je dat je het al probeert.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:55 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nou ik kan niets beloven hoor.. Probeer het natuurlijk wel.
.
Alleen op woensdag en vrijdagavond.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:59 schreef Thrilled het volgende:
Want als je van een toren af jumpt wordt je een overreden schildpad?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:59 schreef Thrilled het volgende:
Want als je van een toren af jumpt wordt je een overreden schildpad?
Whahah zooo ranom xD egt hoe kom je der op een schildpad nog wel!!! whahaha en dan ook alleen maar op een aantal dagen. Bedankt he! er zit nu koffie over mijn toetsenbord xDxDxDquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:03 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Whahah zooo ranom xD egt hoe kom je der op een schildpad nog wel!!! whahaha en dan ook alleen maar op een aantal dagen. Bedankt he! er zit nu koffie over mijn toetsenbord xDxDxD
Koffie! Goed id!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:03 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Whahah zooo ranom xD egt hoe kom je der op een schildpad nog wel!!! whahaha en dan ook alleen maar op een aantal dagen. Bedankt he! er zit nu koffie over mijn toetsenbord xDxDxD
Karma bestaat niet.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:41 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Het hele leven draait om karma
Ga naar de kerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |