Ik heb dus precies hetzelfde, ik kolf gewoon niet meer dan een bepaalde hoeveelheid. Daarom krijgt ze op het kdv ook kunstvoeding bij, dat heb ik liever dan dat ze honger lijdt. Op dagen dat ik thuis ben drinkt ze wel gewoon de hele dag bij me, zij krijgt er gewoon veel meer uit dan de kolf.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:42 schreef Shandaly het volgende:
Hier gaat het ook niet goed geloof ik...
Na de eerste euforie dat Lars toch niet verder afviel en zelfs goed aankwam, is dat deze week weer helemaal weg... Hij is in 5 dagen tijd niet aangekomen (maar ook niet afgevallen!) Gister toen ik hem ophaalde bij het kinderdagverblijf kreeg ik de vraag of ik niet wat vollere flesjes mee kon geven, want 'ze hadden het idee dat hij misschien ietjes meer honger had'... het waren 3 flesjes van ~120ml, eergister met moeite bij elkaar gekolfd in 5 kolfbeurten (3 op m'n werk, 2 's avonds thuis). Gister op m'n werk heb ik met moeite 3 keer ~60ml gekolfd; en net bij de eerste sessie van vandaag had ik zelfs maar ~40ml... Zo krijg ik toch nooit vollere flesjes?![]()
Vorige week had ik nog bij de eerste sessie bijna 120ml in 1 keer...
Wat lief! Dat snoetje ookquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:46 schreef lily het volgende:
Ik ga ook maar eens oefenen
http://translate.googleus(...)8BMdj1BrsqPpQVhFngqw
Niet weggooien, maar gewoon opmaken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:31 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik heb nog wat melk van de eerste of tweede week in de vriezer liggen. Maar nu meen ik me te herinneren dat je dat beter niet kunt geven aan een oudere baby (nu 7 weken). Ik heb genoeg voorraad van latere datum, dus weggooien zou wat dat betreft niet erg zijn (maar wel zonde natuurlijk). Wat zijn jullie ervaringen?
dat is nog niet voorgekomenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:38 schreef CrazyPrincess het volgende:
Hoe deed je dat dan als je eens een dagje/middagje/avondje weg ging lily en iemand oppastte? Vantevoren kolven en in de koelkast bewaren?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:56 schreef Ssserpente het volgende:
Ik zelf zou het ook gewoon geven, hoor, CP. Het zijn maar een paar bekertjes, toch? Zonde om weg te gooien.![]()
Ik heb een beetje overproductie, geloof ik. Naast Lente d'r (live) voedingen, kolf ik zo'n 100/120 cc per dag extra. Leuk voor in de vriezer, maar nu moeten vraag en aanbod maar wat beter op elkaar afgestemd worden. Word ook nog steeds elke ochtend wakker van gelek.![]()
Begin nu eerst maar met het afbouwen van de Domperidon en als dat goed blijft gaan, laat ik dat extra kolven ook achterwege.
Wow, dat spul doet misschien kun je beter het extra kolven afbouwen dan de domperion.. Als je in 1x zou stoppen denk ik dat je productie een flinke, flink dip krijgt...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:56 schreef Ssserpente het volgende:
Ik zelf zou het ook gewoon geven, hoor, CP. Het zijn maar een paar bekertjes, toch? Zonde om weg te gooien.![]()
Ik heb een beetje overproductie, geloof ik. Naast Lente d'r (live) voedingen, kolf ik zo'n 100/120 cc per dag extra. Leuk voor in de vriezer, maar nu moeten vraag en aanbod maar wat beter op elkaar afgestemd worden. Word ook nog steeds elke ochtend wakker van gelek.![]()
Begin nu eerst maar met het afbouwen van de Domperidon en als dat goed blijft gaan, laat ik dat extra kolven ook achterwege.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |