quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 16:59 schreef Righteous het volgende:Is Full HD nog een vereiste of maakt dat niets uit ?
En moet goedkoop bedoel ik niet echt een maximum in prijs maar zeg maar de tv die in jullie ogen de beste kwaliteit levert voor de (in verhouding) laagste prijs
Op 32" hoef je daar sowieso niet zo naar te kijken. Dat verschil ga je niet zien. Maar is 37" ook een optie? Want voor films kun je kwa bang for buck niet beter doen dan die Viera-schermen van Panasonic. Kwa 32" blijf ik bij wat ik gezegd heb over die nieuwe serie van Sony,
Maar weet je wat het is? Het is natuurlijk ook een kwestie van persoonlijke beleving. Als je niets gewend bent, vind je een goedkope LG ook mooi. En zeker in de goedkopere klasses en kleinere schermen, is het verschil minder groot dan bij de grotere schermen. Als je alleen in de avond flims gaat kijken, en per definitie HD-formaat, via een media speler bijv., dan biedt zo'n goedkope LG ook gewoon veel kijkplezier. Het beeld is minder, maar of daarmee de ervaring ook minder is?? Tenzij jij in je woonkamer een topscherm hebt staan, zou je m.i. de beste koop doen met een budgetmodel van rond de 500 euro. Heb je wel zo'n topscherm staan, dan ga je het verschil wel merken, en je je eraan irriteren en moet je voor een van de door mij genoemde opties gaan.