Allright, is dit echt alles wat je weet? Ik kom ook vaak in Eindhoven, dus ik denk dat ik hem wel ken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:02 schreef Jeroen_S. het volgende:
Chill:D Misschien vinden we hem dan! Maar die 2 zijn het niet;) Het is wel iets meer club muziek zeg maar. Dus met een beat eronder. Geen pop muziek ofzo...
Dit is hem denk ik niet, maarja. Lastig, maar we'll find it.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:10 schreef Jeroen_S. het volgende:
Ze draaiden hem donderdag bijv in de Thomas. En heel veel meer weet ik denk ik niet. Ehm, nja hij moet wel populair/bekend zijn lijkt me want ze draaien hem echt op veel plaatsen. En ook vaak. Er zit een beat onder, en het is een heel vrolijk nummer, waar iedereen altijd los op gaat, en het is net alsof de (mannelijke) stem steeds iets opsomt (zal misschien wel iets in de trend van 1,2,3 zijn) maar het is zeker geen Calle Ocho, het zou qua stijl goed van Pitbull kunnen zijn zeg maar.
Ik denk Silhouette with Jeanie Tracy - Manhuntquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:55 schreef zephurX het volgende:
Ik zoek al een aantal jaar 'n heel oud dance nummertje uit '84 of 85, wordt moeilijk denk…
Het wordt gezongen door een vrouw en er komen veel breakbeats in voor. Op het eind een herhalend, aflopend, klokkenspel.
In het refrein zingt ze: Just like the FBI, I always get my man. En verder enkele regeltjes met iets van: You looking out, Im changing my, Im gonne bring you in, , Last night, you giving thing, I made you get away, to the good, to let you go.., I need you everyday en dan komt refein.
Ik heb het ooit een keer opgenomen van In the mix - Ben liebrand, eind 84 of begin 85.
Iemand n idee?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:30 schreef jorrie100 het volgende:
weet iemand hoe het nummer heet dat net op slam fm was?
het is een echt dj nummer (dance)
de hele tijd herhaalt een stem 'i wanna know your name'
iemannd???
?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:30 schreef jorrie100 het volgende:
weet iemand hoe het nummer heet dat net op slam fm was?
het is een echt dj nummer (dance)
de hele tijd herhaalt een stem 'i wanna know your name'
iemannd???
Trevor Loveys & Sinden - Organ Grinderquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:12 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Die van 4:20 had ik niet eens gehoord,maar dat is idd Tetris theme.
DJ Shadow remix is het niet, die is veel te 'vaag' om in zo'n set te draaien
Lol, weer Organ in de titel. Je zou toch bijna geloven dat ze denken DJ Shadow te hebben gesampeld ipv Moroderquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:15 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
Trevor Loveys & Sinden - Organ Grinder
Antwoord was al gepost hier door Chatgirlquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:41 schreef zephurX het volgende:
[..]
Nee niets met rave of house, echte eighties dance. Ben benieuwd wat je vind!
Hebben ze ook gedaan :-)quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:29 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Lol, weer Organ in de titel. Je zou toch bijna geloven dat ze denken DJ Shadow te hebben gesampeld ipv Moroder
één van deze?:quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:10 schreef Jeroen_S. het volgende:
Ze draaiden hem donderdag bijv in de Thomas. En heel veel meer weet ik denk ik niet. Ehm, nja hij moet wel populair/bekend zijn lijkt me want ze draaien hem echt op veel plaatsen. En ook vaak. Er zit een beat onder, en het is een heel vrolijk nummer, waar iedereen altijd los op gaat, en het is net alsof de (mannelijke) stem steeds iets opsomt (zal misschien wel iets in de trend van 1,2,3 zijn) maar het is zeker geen Calle Ocho, het zou qua stijl goed van Pitbull kunnen zijn zeg maar.
Klinkt erg als deze.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:48 schreef Jeroen_S. het volgende:
[..]
nee die is het niet. ik weet niet of iemand wel eens in Eindhoven opstap gaat maar daar draaien ze hem altijd in de grote tenten en ook op de markt bij de terrassen. het is echt een zomer nummer en ik dacht niet van deze zomer maar hij is al iets ouder, kan een paar maanden zijn maar ook vorig jaar. het is echt een latino/salsa/spaans soort nummertje. een heel vrolijk nummer. aargh ik wil hem zo graag. die tip van pitbull - calle ocho is een goeie tip maar is het niet, het is wel ECHT zo'n soort nummertje:)
misschien is ie ook wel van pitbull. zal youtube nog eens raadplegen. shit man je hoort dat nummer echt standaard minimaal 2/3 x tijdens het stappen hier in Eindhoven. het is GEEN we no speak americano, GEEN calle ocho van pitbull.
Een Liebrand remix van The Pearls - Guilty (uit 1974)?quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:55 schreef zephurX het volgende:
Ik zoek al een aantal jaar 'n heel oud dance nummertje uit '84 of 85, wordt moeilijk denk…
Het wordt gezongen door een vrouw en er komen veel breakbeats in voor. Op het eind een herhalend, aflopend, klokkenspel.
In het refrein zingt ze: Just like the FBI, I always get my man. En verder enkele regeltjes met iets van: You looking out, Im changing my, Im gonne bring you in, , Last night, you giving thing, I made you get away, to the good, to let you go.., I need you everyday en dan komt refein.
Ik heb het ooit een keer opgenomen van In the mix - Ben liebrand, eind 84 of begin 85.
Iemand n idee?
quote:As a lover you run for cover whenever trouble appears
Kiss and run again, you kiss and run again
Always ending in tears
You’ve been floating around like a butterfly
But I’m going to give you doubt
‘Cause you’ve been found and convicted of a serious crime
Caught in possession of this heart of mine
And I’m locking you away for a long, long time
You’re guilty, guilty, you’re guilty of love
I’m the judge and the jury and defendant, too
And I’m just about to throw the book at you
You’re guilty, guilty, can’t get away
‘Cause you’re guilty, guilty, now hear me saying
G-u-i-l-t-y
Now I’m on the case, keeping you in place
Ain’t so easy to do
Don’t step out of line, or you’re gonna find
I’ll come a-gunning for you
Just like an agent from the FBI, I’m gonna get my man
‘Cause you’ve been found and convicted of a serious crime
G-u-i-l-t-y
Found and convicted of a serious crime
G-u-i-l-t-y
I said G-u-i-l-t-y
antwoord is al gegeven..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:42 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Een Liebrand remix van The Pearls - Guilty (uit 1974)?
[..]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:26 schreef wolvendagen het volgende:
Oke een lastige denk ik. Het is zo een Fugees achtig nummer, het zouden ze ook kunnen zijn, het is niet Killing Me Softly, Ooh La La La of Ready Or Not.![]()
Je hebt de coupletten die gerapt worden en de refreinen zijn vrij rustig en gezongen door een vrouw, het laatste woordje van het refrein word verlengt zeg maar.En in mijn gedachte zingt ze iets van: these things ... so obvious ... dreaaaaaaaaaam.
Maar dat zal wel niet kloppen.
Nee, het is wat rustiger.quote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:26 schreef wolvendagen het volgende:
Oke een lastige denk ik. Het is zo een Fugees achtig nummer, het zouden ze ook kunnen zijn, het is niet Killing Me Softly, Ooh La La La of Ready Or Not.![]()
Je hebt de coupletten die gerapt worden en de refreinen zijn vrij rustig en gezongen door een vrouw, het laatste woordje van het refrein word verlengt zeg maar.En in mijn gedachte zingt ze iets van: these things ... so obvious ... dreaaaaaaaaaam.
Maar dat zal wel niet kloppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |