Maak je geen zorgenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:21 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Nou, dan wachten we nog even rustig af
quote:
quote:
Ik ken 'm ietsje ander, maar vooruitquote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:27 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Begin de dag zonder zorgen, met een appel in de morgen
Bij Connexxion, ik doe administratie en financiele zooi, of anders gezegd, alles waar men niet uitkomt eindigt op mijn bureauquote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:30 schreef Kally het volgende:
Bij Connexxion, ik doe administratie en financiele zooi, of anders gezegd, alles waar men niet uitkomt eindigt op mijn bureau
Dan doe je dat tochquote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:29 schreef Myraela het volgende:
Ik haat keuzes maken die de rest van mijn leven beinvloeden. Ik wil gewoon jong blijven.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:29 schreef Myraela het volgende:
Ik haat keuzes maken die de rest van mijn leven beinvloeden. Ik wil gewoon jong blijven.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:31 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Er zijn ook meerdere varianten mogelijk
Eh...ja, die woorden komen me wel bekend voorquote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij was toch nog wel van boom, roos, vis?
Ik heb het prima naar mijn zin ja, erg veel variatie ook in mijn werk, maar dat komt omdat mijn manager maar heeft besloten dat ik haar rechterhand ben, dus heb veel van haar taken erbij gekregenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Vet.Haha, leuke baan. Administratie combineren met een vervoerbedrijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |