abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84423684
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:55 schreef Isabeau het volgende:
Nou, je staat soms te kijken hoe lelijk de kinderen van mooie ouders zijn :7
Het is altijd een gók hoor! Kijk, Dude kan het gespuis zo na 3 weken weer wegsturen, dat is veel minder een gok.

Gelukkig vind ik mezelf niet mooi. Dat móét wel goedkomen O+ Mooie genen aan 1 kant is wel genoeg.

quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:55 schreef Memento-Mori het volgende:
maar denkt kaas daar inmiddels al net zo over? :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:57 schreef Leintjeuh het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Aangeschoten én sentimenteel, foei!
pi_84423711
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:43 schreef Duderella het volgende:

Nou dan gaan Lein en ik en Isa wel met je. :Y
*; *;
  zaterdag 24 juli 2010 @ 01:03:10 #3
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84423718
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:57 schreef Leintjeuh het volgende:

SPOILER

Vertel maar hoor.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_84423719
Dikke faal, 5 minuten doen over het maken van een nieuw SC-topic :')
  zaterdag 24 juli 2010 @ 01:03:38 #5
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84423731
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:54 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

:)

Ik denk dat kaas en ik hele mooie kindjes kunnen maken samen :@

Vást! ;)

Ik denk dat wij ze hoogstens ooit bestaand kopen, vanwege het mondiale overschot.

Wij zijn daar gewoon heel principieel in. De wereld gaat kapot aan al dat doorfokken en dat willen wij niet. Het zou zo leuk zij als er over drie eeuwen nóg kindjes rondrenden hier. *; Dan moet je verder denken dan je neus lang is.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_84423733
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 00:52 schreef Isabeau het volgende:
Nog een prachtige website met urban exploring foto's, P: http://home.f01.itscom.net/spiral/research.html

Alleen jammer dat ik de tekst nergens kan lezen -O-

Dit is de site van een FOK-ker ( qless ) die waanzinnige series maakt: http://arnoraps.com/ En dan even op Urbex klikken rechtsbovenin :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_84423741
Dus als Lein een zoontje krijgt heet ie Eucje Kaas (8>
pi_84423743
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 01:03 schreef golfer het volgende:
Vertel maar hoor.

SPOILER
pi_84423750
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 01:03 schreef Duderella het volgende:

[..]

Vást! ;)

Ik denk dat wij ze hoogstens ooit bestaand kopen, vanwege het mondiale overschot.

Wij zijn daar gewoon heel principieel in. De boel gaat kapot aan al dat doorfokken en dat willen wij niet. Het zou zo leuk zij als er over drie eeuwen nog kindjes rondrenden hier. *; Dan moet je verder denken dan je neus lang is.

Ik vind het een mooi standpunt, Dude :@ Serieus :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_84423774
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 01:04 schreef Bluezz het volgende:

Nee. Waarschijnlijk *voornaam* Ed *achternaam Kaas*

De real-life voornaam van Euc- trekt me niet :s)
  zaterdag 24 juli 2010 @ 01:05:59 #11
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84423800
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 01:04 schreef Bluezz het volgende:

:D
pi_84423805
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 01:03 schreef PdeHoog het volgende:

Dit is de site van een FOK-ker ( qless ) die waanzinnige series maakt: http://arnoraps.com/ En dan even op Urbex klikken rechtsbovenin :9

Leuk!

(alhoewel ik gewoon liever een site met foto's heb ipv dat 'ik zal eens laten zien hoe artistiek ik mijn foto's kan laten zien')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_84423806
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 01:03 schreef Duderella het volgende:
Vást! ;)

Wij zijn daar gewoon heel principieel in. De wereld gaat kapot aan al dat doorfokken en dat willen wij niet. Het zou zo leuk zij als er over drie eeuwen nóg kindjes rondrenden hier. *; Dan moet je verder denken dan je neus lang is.

Ik vind het heel schitterend O+ Maar mijn kinder/baarwens is groter dan dat mijn neus lang is :')
pi_84423814
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 01:04 schreef Leintjeuh het volgende:

SPOILER

Oh man, mooi juist O+
Mijn oudste zoon heet naar een jongetje waar ik ooit werkte in mijn allereerste gezin ooit, dus alles kan.

SPOILER
  zaterdag 24 juli 2010 @ 01:06:58 #15
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84423840
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 01:04 schreef Leintjeuh het volgende:

SPOILER

SPOILER
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_84423855
Madelon O+ Leuke naam Lein,ik moet dan altijd aan Madelon van de Tina denken :D O+

En te bed nu,er even niet aan gedacht dat ik mijn wekker weer naast me heb liggen :X
pi_84423870
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 01:06 schreef Bluezz het volgende:
Oh man, mooi juist O+
Mijn oudste zoon heet naar een jongetje waar ik ooit werkte in mijn allereerste gezin ooit, dus alles kan.

SPOILER

Moedertje toch *knuf*
pi_84423878
Een vriendin van me kreeg te horen dat ze vernoemd was naar een oud-vriendin van haar moeder en prompt vond ze d'r naam niet bijzonder meer en wilde niet meer zo genoemd worden 8)7 Er zijn me toch gekke mensen op deze wereld...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_84423918
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 01:06 schreef Isabeau het volgende:

Leuk!

(alhoewel ik gewoon liever een site met foto's heb ipv dat 'ik zal eens laten zien hoe artistiek ik mijn foto's kan laten zien')
Nou Isa, dan heb je niet goed gekeken.
Práchtige foto's :o Die sfeer, die kleuren :9
pi_84423938
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 01:09 schreef Bluezz het volgende:

Nou Isa, dan heb je niet goed gekeken.
Práchtige foto's :o Die sfeer, die kleuren :9

De foto's zijn ook erg mooi, dat zeg ik toch niet :D
  zaterdag 24 juli 2010 @ 01:10:33 #21
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84423940
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 01:04 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik vind het een mooi standpunt, Dude :@ Serieus :)

Het klinkt wellicht mooier dan het is, want het voelt niet als een 'standpunt', of iets waar we moeite voor hoeven te doen.

Het is het grotere besef en dan opeens denken: neeeee, het kan zo niet doorgaan. Dat is aan alle kanten aangetoond. Dus dan moet je de wijste zijn en gelukkig hebben we geen andere onderbuikgevoelens. :P
pi_84423942
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 01:06 schreef golfer het volgende:
SPOILER

SPOILER
  zaterdag 24 juli 2010 @ 01:10:40 #23
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84423944
Als ik ooit zelf kinderen die echt van mijzelf zouden zijn had willen hebben en op deze wereld had geschopt had de zoon David geheten en de dochter of Juliette (het in de oorlog vermoorde kleine zusje van mijn moeder) of anders Esther.
toch 2 een beetje joodse namen dus
Poef.....gone! ©golfer
pi_84423979
Prachtige namen allemaal overigens ^O^

Zeg, gaat DH nou morgen naar Vietnam?
pi_84423990
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 01:08 schreef Isabeau het volgende:
Een vriendin van me kreeg te horen dat ze vernoemd was naar een oud-vriendin van haar moeder en prompt vond ze d'r naam niet bijzonder meer en wilde niet meer zo genoemd worden 8)7 Er zijn me toch gekke mensen op deze wereld...

Tweelingzus en ik zijn allebei vernoemd naar 2 (destijds) hele goede vriendinnen van mijn mams. Inmiddels is 1 van die vriendinnen (waar evil twin dus naar vernoemd is) niet meer in the picture, maar ik blijf het een schitterend gebaar vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')