quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:55 schreef Isabeau het volgende:
Nou, je staat soms te kijken hoe lelijk de kinderen van mooie ouders zijn
Het is altijd een gók hoor! Kijk, Dude kan het gespuis zo na 3 weken weer wegsturen, dat is veel minder een gok.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:55 schreef Memento-Mori het volgende:
maar denkt kaas daar inmiddels al net zo over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:57 schreef Leintjeuh het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangeschoten én sentimenteel, foei!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:43 schreef Duderella het volgende:
Nou dan gaan Lein en ik en Isa wel met je.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:57 schreef Leintjeuh het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel maar hoor.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik denk dat kaas en ik hele mooie kindjes kunnen maken samen![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:52 schreef Isabeau het volgende:
Nog een prachtige website met urban exploring foto's, P: http://home.f01.itscom.net/spiral/research.html
Alleen jammer dat ik de tekst nergens kan lezen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:03 schreef Duderella het volgende:
[..]
Vást!![]()
Ik denk dat wij ze hoogstens ooit bestaand kopen, vanwege het mondiale overschot.
Wij zijn daar gewoon heel principieel in. De boel gaat kapot aan al dat doorfokken en dat willen wij niet. Het zou zo leuk zij als er over drie eeuwen nog kindjes rondrenden hier.Dan moet je verder denken dan je neus lang is.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:04 schreef Bluezz het volgende:
Dus als Lein een zoontje krijgt heet ie Eucje Kaas
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:04 schreef Bluezz het volgende:
Dus als Lein een zoontje krijgt heet ie Eucje Kaas
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:03 schreef PdeHoog het volgende:
Dit is de site van een FOK-ker ( qless ) die waanzinnige series maakt: http://arnoraps.com/ En dan even op Urbex klikken rechtsbovenin
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:03 schreef Duderella het volgende:
Vást!![]()
Ik denk dat wij ze hoogstens ooit bestaand kopen, vanwege het mondiale overschot.
Wij zijn daar gewoon heel principieel in. De wereld gaat kapot aan al dat doorfokken en dat willen wij niet. Het zou zo leuk zij als er over drie eeuwen nóg kindjes rondrenden hier.Dan moet je verder denken dan je neus lang is.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh man, mooi juistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn oudste zoon heet naar een jongetje waar ik ooit werkte in mijn allereerste gezin ooit, dus alles kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:04 schreef Leintjeuh het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:06 schreef Bluezz het volgende:
Oh man, mooi juist
Mijn oudste zoon heet naar een jongetje waar ik ooit werkte in mijn allereerste gezin ooit, dus alles kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moedertje toch *knuf*
Nou Isa, dan heb je niet goed gekeken.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:06 schreef Isabeau het volgende:
Leuk!
(alhoewel ik gewoon liever een site met foto's heb ipv dat 'ik zal eens laten zien hoe artistiek ik mijn foto's kan laten zien')
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:09 schreef Bluezz het volgende:
Nou Isa, dan heb je niet goed gekeken.
Práchtige foto'sDie sfeer, die kleuren
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi standpunt, DudeSerieus
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:06 schreef golfer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:08 schreef Isabeau het volgende:
Een vriendin van me kreeg te horen dat ze vernoemd was naar een oud-vriendin van haar moeder en prompt vond ze d'r naam niet bijzonder meer en wilde niet meer zo genoemd wordenEr zijn me toch gekke mensen op deze wereld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |