quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:55 schreef Isabeau het volgende:
Nou, je staat soms te kijken hoe lelijk de kinderen van mooie ouders zijn
Het is altijd een gók hoor! Kijk, Dude kan het gespuis zo na 3 weken weer wegsturen, dat is veel minder een gok.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:55 schreef Memento-Mori het volgende:
maar denkt kaas daar inmiddels al net zo over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:57 schreef Leintjeuh het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangeschoten én sentimenteel, foei!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:43 schreef Duderella het volgende:
Nou dan gaan Lein en ik en Isa wel met je.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:57 schreef Leintjeuh het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel maar hoor.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik denk dat kaas en ik hele mooie kindjes kunnen maken samen![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:52 schreef Isabeau het volgende:
Nog een prachtige website met urban exploring foto's, P: http://home.f01.itscom.net/spiral/research.html
Alleen jammer dat ik de tekst nergens kan lezen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:03 schreef Duderella het volgende:
[..]
Vást!![]()
Ik denk dat wij ze hoogstens ooit bestaand kopen, vanwege het mondiale overschot.
Wij zijn daar gewoon heel principieel in. De boel gaat kapot aan al dat doorfokken en dat willen wij niet. Het zou zo leuk zij als er over drie eeuwen nog kindjes rondrenden hier.Dan moet je verder denken dan je neus lang is.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:04 schreef Bluezz het volgende:
Dus als Lein een zoontje krijgt heet ie Eucje Kaas
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:04 schreef Bluezz het volgende:
Dus als Lein een zoontje krijgt heet ie Eucje Kaas
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:03 schreef PdeHoog het volgende:
Dit is de site van een FOK-ker ( qless ) die waanzinnige series maakt: http://arnoraps.com/ En dan even op Urbex klikken rechtsbovenin
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:03 schreef Duderella het volgende:
Vást!![]()
Ik denk dat wij ze hoogstens ooit bestaand kopen, vanwege het mondiale overschot.
Wij zijn daar gewoon heel principieel in. De wereld gaat kapot aan al dat doorfokken en dat willen wij niet. Het zou zo leuk zij als er over drie eeuwen nóg kindjes rondrenden hier.Dan moet je verder denken dan je neus lang is.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh man, mooi juistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn oudste zoon heet naar een jongetje waar ik ooit werkte in mijn allereerste gezin ooit, dus alles kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:04 schreef Leintjeuh het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:06 schreef Bluezz het volgende:
Oh man, mooi juist
Mijn oudste zoon heet naar een jongetje waar ik ooit werkte in mijn allereerste gezin ooit, dus alles kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moedertje toch *knuf*
Nou Isa, dan heb je niet goed gekeken.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:06 schreef Isabeau het volgende:
Leuk!
(alhoewel ik gewoon liever een site met foto's heb ipv dat 'ik zal eens laten zien hoe artistiek ik mijn foto's kan laten zien')
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:09 schreef Bluezz het volgende:
Nou Isa, dan heb je niet goed gekeken.
Práchtige foto'sDie sfeer, die kleuren
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi standpunt, DudeSerieus
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:06 schreef golfer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:08 schreef Isabeau het volgende:
Een vriendin van me kreeg te horen dat ze vernoemd was naar een oud-vriendin van haar moeder en prompt vond ze d'r naam niet bijzonder meer en wilde niet meer zo genoemd wordenEr zijn me toch gekke mensen op deze wereld...
Dan las ik het verkeerdquote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:10 schreef Isabeau het volgende:
De foto's zijn ook erg mooi, dat zeg ik toch niet
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:10 schreef golfer het volgende:
Als ik ooit zelf kinderen die echt van mijzelf zouden zijn had willen hebben en op deze wereld had geschopt had de zoon David geheten en de dochter of Juliette (het in de oorlog vermoorde kleine zusje van mijn moeder) of anders Esther.
toch 2 een beetje joodse namen dus
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:18 schreef Leintjeuh het volgende:
Shit. Enorme doorbraak in strijd tegen Alzheimer Mijn baan staat op de tocht
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn naam komt uit een babynamenboekje, verder heet mijn oma Helena en zou ik als ik kinderen zou willen en een meisje zou krijgen daar wel iets mee willenLena of Elena ofzo, en mijn mamma heeft als doopnaam Anna, dus Anna als eerste naam en Elena als tweede vind ik ook wel mooi
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:18 schreef Leintjeuh het volgende:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb een klasgenootje gehad die om (voor mij) onduidelijke redenen haar dochter naar haarzelf vernoemd heeftZe heette zelf Wietske-Anne en ze heeft haar dochter Anne genoemd. Zou ik nooit doen
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb een klasgenootje gehad die om (voor mij) onduidelijke redenen haar dochter naar haarzelf vernoemd heeftZe heette zelf Wietske-Anne en ze heeft haar dochter Anne genoemd. Zou ik nooit doen
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:22 schreef Isabeau het volgende:
Dat zou me toch fijn zijn als dat allemaal goed zou werken tegen de tijd dat ik op Alzheimerleeftijd kom
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:26 schreef Leintjeuh het volgende:
'Gelukkig' hebben we ook nog Llewy Bodies, Vasculaire - en Parkinson-dementie
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:29 schreef Isabeau het volgende:
Maar dat is niet het gros van je klanten hè
Ik kan me weinig ergers bedenken om te krijgen als dementie. Bij elke andere aandoening, hoe verschrikkelijk ook, blijf ik gewoon ik. Bij dementie verdwijn je langzaam.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:35 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker, Lein! Is de hoofdpijn al weg?
[ afbeelding ]
Blijven genoeg korsakovjes en andere dementvormpjes over hoorquote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:18 schreef Leintjeuh het volgende:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:56 schreef golfer het volgende:
Rick Steintje is weer afgelopen.
Nog maar een paar te gaan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee. Waarschijnlijk *voornaam* Ed *achternaam Kaas*
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 03:01 schreef Stereotomy het volgende:
Apies.![]()
Morgen denk ik even een uitstapje naar Tilburg ofzo. ff schoenenwinkel bezoeken (voor dansschoenen) en even rondstruinen op de kermis. Misschien even Coin Dozer spelen of zo'n grijparm ding![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 04:08 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgende mr was wakker vanwege een mug. Hij slaapt nu weer fijn.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 05:03 schreef DarkElf het volgende:
waarom is het 'domme mensen' nacht trouwens?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 05:19 schreef DarkElf het volgende:
ach zo kan je nog eens lachen op zo een nacht.
moet je nog meer nachten werken en trek je t een beetje ivm je andere werk erbij?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 05:25 schreef DarkElf het volgende:
hoop dat je lekker kan uitrusten dit weekend
laat ross maar goed voor je zorgen
ik duik er nog even in, succes nog even!
quote:Caller: “Hi, I think there’s a bug on your website. I can’t log into my account”
Me: “Okay, that may be a bug. Let me get some basic information from you. What internet browser are you using?”
Caller: “What’s a browser?”
Me: “That’s what you use to surf the Internet. Popular browsers are Internet Explorer and Firefox.”
Caller: “Oh. I think I’m using Yahoo.”
Me: “That’s a search engine.
Caller: “Ask.com?”
Me: “That’s another search engine. I need to know what browser you use to get to that website.”
Caller: “Oh, I think I know what you mean. I’m using Hotmail.”
(This goes on for about 10 minutes. Eventually, we locate the bug. While I’m writing up the report, I’m making small-talk with the customer.)
Me: “You said you’re in college? What do you study?”
Caller: “Computer science. I’m really good at it!”
quote:(I’m a cook in a restaurant that many tourists visit.)
Me: *to waitress* “So, how did everyone like their food?”
Waitress: “The table complained that the meal contains too much sauce.”
Me: “His order gets the sauce on the side.”
Waitress: “Yeah, he complained that he added too much.”
quote:(A young woman, about 20 years old, comes up to the counter holding a copy of The Bible.)
Me: “Hi, did you find everything you needed today?”
Customer: “Yeah, hey, can you tell me what this is about?”
Me: “The Bible?”
Customer: “Yeah, what’s it about?”
Me: “The Bible has two parts, the Old Testament which is scriptures and the New Testament, which contains the story of Jesus’ life and works as told through the gospels, written by Matthew, Mark, Luke, and John.”
Customer: “Huh. Is it any good?”
Me: “It’s pretty popular.”
Customer: “Nah, I’ll just get this one instead.” *puts a copy of Twilight on the counter*
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 05:28 schreef Isabeau het volgende:
En dit gaat alleen over domme mensen, maar dan voor vermaak: http://notalwaysright.com
[..]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:00 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhBen nog niet helemaal wakker geloof ik
En ik moet straks fotograferen bij een festival
Saai festival, dat wel
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Je moet ook de whisky wat meer laten staan.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:08 schreef MissHobje het volgende:
Zo we leven nog, net even goed ontbijtje gehad en nu gaan we weer onderweg ( kan echt bijna niet meer, maar schieten wel heel hard op)
Tot zover klus update
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupEn een zonnebril besteld
Mijn huidige kwam uit 1997 kwam ik gisteravond tot de conclusie
Incl. de sterkte
Gek dat ik dan al jaren klaag dat ik niet 100% scherp zie
Lekker ook in de auto
En Knights & Day is een uitermate vermakelijk verhaal
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:46 schreef DarkElf het volgende:
idd een prima voorspelling, niet te heet, niet te koud, niet te nat,...
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goed om te horenCameron Diaz was weer goed?
quote:
Dus je zag niet 100% scherp toen ik in je auto zat.............. uhhh
quote:
Ik heb diepvriespizza opdus vandaag maar weer hardlopen
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:10 schreef PdeHoog het volgende:
@Sunny: ik heb het recept van de zalm gevondenDelicious Mei
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:21 schreef Sunnythesun het volgende:
howdy Wat een gezellig geklets hier vannacht (net ff bijgelezen)
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:31 schreef DarkElf het volgende:
Oh P is dat café nog steeds open? Daar ben ik ook vorig jaar geweest en druk dat t er was idd(geen hond op straat maar t cafe zat vol
)
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:39 schreef Sunnythesun het volgende:
net even de weersverwachting voor Normandië en Bretagne bekeken en het ziet er goed uit! Alle dagen tussen de 20 en 25 graden, licht bewolkt, donderdag misschien een buitje maar verder droog.. Voorspelling is dat het zo blijft. Perfect vakantieweer wat ons betreft
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |