quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:55 schreef Isabeau het volgende:
Nou, je staat soms te kijken hoe lelijk de kinderen van mooie ouders zijn
Het is altijd een gók hoor! Kijk, Dude kan het gespuis zo na 3 weken weer wegsturen, dat is veel minder een gok.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:55 schreef Memento-Mori het volgende:
maar denkt kaas daar inmiddels al net zo over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:57 schreef Leintjeuh het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangeschoten én sentimenteel, foei!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:43 schreef Duderella het volgende:
Nou dan gaan Lein en ik en Isa wel met je.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:57 schreef Leintjeuh het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel maar hoor.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik denk dat kaas en ik hele mooie kindjes kunnen maken samen![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:52 schreef Isabeau het volgende:
Nog een prachtige website met urban exploring foto's, P: http://home.f01.itscom.net/spiral/research.html
Alleen jammer dat ik de tekst nergens kan lezen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:03 schreef Duderella het volgende:
[..]
Vást!![]()
Ik denk dat wij ze hoogstens ooit bestaand kopen, vanwege het mondiale overschot.
Wij zijn daar gewoon heel principieel in. De boel gaat kapot aan al dat doorfokken en dat willen wij niet. Het zou zo leuk zij als er over drie eeuwen nog kindjes rondrenden hier.Dan moet je verder denken dan je neus lang is.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:04 schreef Bluezz het volgende:
Dus als Lein een zoontje krijgt heet ie Eucje Kaas
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:04 schreef Bluezz het volgende:
Dus als Lein een zoontje krijgt heet ie Eucje Kaas
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:03 schreef PdeHoog het volgende:
Dit is de site van een FOK-ker ( qless ) die waanzinnige series maakt: http://arnoraps.com/ En dan even op Urbex klikken rechtsbovenin
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:03 schreef Duderella het volgende:
Vást!![]()
Ik denk dat wij ze hoogstens ooit bestaand kopen, vanwege het mondiale overschot.
Wij zijn daar gewoon heel principieel in. De wereld gaat kapot aan al dat doorfokken en dat willen wij niet. Het zou zo leuk zij als er over drie eeuwen nóg kindjes rondrenden hier.Dan moet je verder denken dan je neus lang is.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh man, mooi juistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn oudste zoon heet naar een jongetje waar ik ooit werkte in mijn allereerste gezin ooit, dus alles kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:04 schreef Leintjeuh het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:06 schreef Bluezz het volgende:
Oh man, mooi juist
Mijn oudste zoon heet naar een jongetje waar ik ooit werkte in mijn allereerste gezin ooit, dus alles kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moedertje toch *knuf*
Nou Isa, dan heb je niet goed gekeken.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:06 schreef Isabeau het volgende:
Leuk!
(alhoewel ik gewoon liever een site met foto's heb ipv dat 'ik zal eens laten zien hoe artistiek ik mijn foto's kan laten zien')
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:09 schreef Bluezz het volgende:
Nou Isa, dan heb je niet goed gekeken.
Práchtige foto'sDie sfeer, die kleuren
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi standpunt, DudeSerieus
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:06 schreef golfer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:08 schreef Isabeau het volgende:
Een vriendin van me kreeg te horen dat ze vernoemd was naar een oud-vriendin van haar moeder en prompt vond ze d'r naam niet bijzonder meer en wilde niet meer zo genoemd wordenEr zijn me toch gekke mensen op deze wereld...
Dan las ik het verkeerdquote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:10 schreef Isabeau het volgende:
De foto's zijn ook erg mooi, dat zeg ik toch niet
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:10 schreef golfer het volgende:
Als ik ooit zelf kinderen die echt van mijzelf zouden zijn had willen hebben en op deze wereld had geschopt had de zoon David geheten en de dochter of Juliette (het in de oorlog vermoorde kleine zusje van mijn moeder) of anders Esther.
toch 2 een beetje joodse namen dus
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:18 schreef Leintjeuh het volgende:
Shit. Enorme doorbraak in strijd tegen Alzheimer Mijn baan staat op de tocht
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn naam komt uit een babynamenboekje, verder heet mijn oma Helena en zou ik als ik kinderen zou willen en een meisje zou krijgen daar wel iets mee willenLena of Elena ofzo, en mijn mamma heeft als doopnaam Anna, dus Anna als eerste naam en Elena als tweede vind ik ook wel mooi
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:18 schreef Leintjeuh het volgende:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb een klasgenootje gehad die om (voor mij) onduidelijke redenen haar dochter naar haarzelf vernoemd heeftZe heette zelf Wietske-Anne en ze heeft haar dochter Anne genoemd. Zou ik nooit doen
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb een klasgenootje gehad die om (voor mij) onduidelijke redenen haar dochter naar haarzelf vernoemd heeftZe heette zelf Wietske-Anne en ze heeft haar dochter Anne genoemd. Zou ik nooit doen
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:22 schreef Isabeau het volgende:
Dat zou me toch fijn zijn als dat allemaal goed zou werken tegen de tijd dat ik op Alzheimerleeftijd kom
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:26 schreef Leintjeuh het volgende:
'Gelukkig' hebben we ook nog Llewy Bodies, Vasculaire - en Parkinson-dementie
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:29 schreef Isabeau het volgende:
Maar dat is niet het gros van je klanten hè
Ik kan me weinig ergers bedenken om te krijgen als dementie. Bij elke andere aandoening, hoe verschrikkelijk ook, blijf ik gewoon ik. Bij dementie verdwijn je langzaam.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:35 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker, Lein! Is de hoofdpijn al weg?
[ afbeelding ]
Blijven genoeg korsakovjes en andere dementvormpjes over hoorquote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:18 schreef Leintjeuh het volgende:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:56 schreef golfer het volgende:
Rick Steintje is weer afgelopen.
Nog maar een paar te gaan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee. Waarschijnlijk *voornaam* Ed *achternaam Kaas*
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 03:01 schreef Stereotomy het volgende:
Apies.![]()
Morgen denk ik even een uitstapje naar Tilburg ofzo. ff schoenenwinkel bezoeken (voor dansschoenen) en even rondstruinen op de kermis. Misschien even Coin Dozer spelen of zo'n grijparm ding![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 04:08 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgende mr was wakker vanwege een mug. Hij slaapt nu weer fijn.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 05:03 schreef DarkElf het volgende:
waarom is het 'domme mensen' nacht trouwens?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 05:19 schreef DarkElf het volgende:
ach zo kan je nog eens lachen op zo een nacht.
moet je nog meer nachten werken en trek je t een beetje ivm je andere werk erbij?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 05:25 schreef DarkElf het volgende:
hoop dat je lekker kan uitrusten dit weekend
laat ross maar goed voor je zorgen
ik duik er nog even in, succes nog even!
quote:Caller: “Hi, I think there’s a bug on your website. I can’t log into my account”
Me: “Okay, that may be a bug. Let me get some basic information from you. What internet browser are you using?”
Caller: “What’s a browser?”
Me: “That’s what you use to surf the Internet. Popular browsers are Internet Explorer and Firefox.”
Caller: “Oh. I think I’m using Yahoo.”
Me: “That’s a search engine.
Caller: “Ask.com?”
Me: “That’s another search engine. I need to know what browser you use to get to that website.”
Caller: “Oh, I think I know what you mean. I’m using Hotmail.”
(This goes on for about 10 minutes. Eventually, we locate the bug. While I’m writing up the report, I’m making small-talk with the customer.)
Me: “You said you’re in college? What do you study?”
Caller: “Computer science. I’m really good at it!”
quote:(I’m a cook in a restaurant that many tourists visit.)
Me: *to waitress* “So, how did everyone like their food?”
Waitress: “The table complained that the meal contains too much sauce.”
Me: “His order gets the sauce on the side.”
Waitress: “Yeah, he complained that he added too much.”
quote:(A young woman, about 20 years old, comes up to the counter holding a copy of The Bible.)
Me: “Hi, did you find everything you needed today?”
Customer: “Yeah, hey, can you tell me what this is about?”
Me: “The Bible?”
Customer: “Yeah, what’s it about?”
Me: “The Bible has two parts, the Old Testament which is scriptures and the New Testament, which contains the story of Jesus’ life and works as told through the gospels, written by Matthew, Mark, Luke, and John.”
Customer: “Huh. Is it any good?”
Me: “It’s pretty popular.”
Customer: “Nah, I’ll just get this one instead.” *puts a copy of Twilight on the counter*
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 05:28 schreef Isabeau het volgende:
En dit gaat alleen over domme mensen, maar dan voor vermaak: http://notalwaysright.com
[..]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:00 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhBen nog niet helemaal wakker geloof ik
En ik moet straks fotograferen bij een festival
Saai festival, dat wel
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Je moet ook de whisky wat meer laten staan.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:08 schreef MissHobje het volgende:
Zo we leven nog, net even goed ontbijtje gehad en nu gaan we weer onderweg ( kan echt bijna niet meer, maar schieten wel heel hard op)
Tot zover klus update
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
YupEn een zonnebril besteld
Mijn huidige kwam uit 1997 kwam ik gisteravond tot de conclusie
Incl. de sterkte
Gek dat ik dan al jaren klaag dat ik niet 100% scherp zie
Lekker ook in de auto
En Knights & Day is een uitermate vermakelijk verhaal
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:46 schreef DarkElf het volgende:
idd een prima voorspelling, niet te heet, niet te koud, niet te nat,...
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goed om te horenCameron Diaz was weer goed?
quote:
Dus je zag niet 100% scherp toen ik in je auto zat.............. uhhh
quote:
Ik heb diepvriespizza opdus vandaag maar weer hardlopen
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:10 schreef PdeHoog het volgende:
@Sunny: ik heb het recept van de zalm gevondenDelicious Mei
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:21 schreef Sunnythesun het volgende:
howdy Wat een gezellig geklets hier vannacht (net ff bijgelezen)
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:31 schreef DarkElf het volgende:
Oh P is dat café nog steeds open? Daar ben ik ook vorig jaar geweest en druk dat t er was idd(geen hond op straat maar t cafe zat vol
)
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:39 schreef Sunnythesun het volgende:
net even de weersverwachting voor Normandië en Bretagne bekeken en het ziet er goed uit! Alle dagen tussen de 20 en 25 graden, licht bewolkt, donderdag misschien een buitje maar verder droog.. Voorspelling is dat het zo blijft. Perfect vakantieweer wat ons betreft
![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:13 schreef DarkElf het volgende:
de mr is onderweg naar huis in de nieuwe voitureben benieuwd, we gaan vanmiddag naar mijn zusje en ik ga heen rijden, moet hem natuurlijk ook even testen
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:13 schreef PdeHoog het volgende:![]()
Hou er wel rekening mee dat het weer in Normandie vrij rap om kan slaan
Maar nooit echt lang regen gehad daar of zo
![]()
En diie wolkenluchtjes....
![]()
![]()
Ik wil weer terug
Misschien moet ik maar gaan emigreren die kant op
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:15 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga vanavond trouwens een receptje maken uit de nieuwsteSperziebonensalade met rivierkreeftjes (worden bij mij garnaaltjes omdat ik die nog heb
) en tomaat
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh dat is wel een goeie.. heb nog jonge boontjes uit de tuin liggen..voor morgen dan, want vanavond bbq
quote:
Morgenmiddag een album in elkaar knutselen![]()
oh en geheime boodschap: nogmaals een dikke...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik las het net op NUJeetje zeg...39
Dat ben ik over 5 jaar
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:22 schreef DarkElf het volgende:
jullie hadden om wat foto's gevraagd dus ik doe het maar even zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prachtige plaatjes DE!![]()
![]()
jullie hadden om wat foto's gevraagd dus ik doe het maar even zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een vervelende lelijke plekken weer allemaal.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik las het net op NUJeetje zeg...39
Dat ben ik over 5 jaar
Mooie foto's
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Herseninfarct.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:57 schreef borisz het volgende:
De schijnt ziek te zijn geworden en het was 24 uur later opeens afgelopen. Vreselijk
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:10 schreef golfer het volgende:
Die Marokkaan van AZ heeft weer te veel persoonlijke eisen en gaat dus toch niet naar Ajax..
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik hoor bedragen van 4 miljoen per jaar. Dan mag hij ook wegblijven ook.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Voor 4 miljoen zou die naar Ajax gaan. Hij verdient nu zes ton en zou 1,2m willen bij Ajax.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:21 schreef Stereotomy het volgende:
Met Hamlap als vervanger van Suarez lever je heel veel kwaliteit in
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:21 schreef Stereotomy het volgende:
Met Hamlap als vervanger van Suarez lever je heel veel kwaliteit in, en bovendien is Hamlap niet een teamspeler zoals Suarez.Ik ben een beetje ambivalent over Hamlap: hij trapt ze er wel redelijk in, maar ik erger me aan z'n arrogantie en zijn egoïsme (wegduwen van teammaten als hij allah bedankt wanneer hij een doelpunt heeft gescoord. 't is verdomme een teamsport hoor
)
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Herseninfarct.
Geniet van elke dag dus![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:23 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, hij scoort makkelijker dan Pantelic, maar is een egotripper dus.
Geen duimpjes omhoog.
Wat ontzettend mooi DE!![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Check. Zelfs Tom Cruise was grappig
[..]Op de een of andere manier corrigeren mijn ogen dit vanzelf weer
Alleen als ik echt heel moe ben, ga ik iets onscherper zien. Dan heb ik moeite om te focussen.
[..]
Had je mee moeten gaan naar Delft
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:39 schreef Laydina het volgende:
Die wijnfles leegdrinken was niet zo'n goed idee van mij gisteravond
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:48 schreef FutureFairytale het volgende:
wat was Shutter Island goed! Wil nu ook naar Inception in de bios. Terug uit Leiden en straks weer ernaar terug. Vnv 21u zelf n wedstrijd spelen!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Deze weg wil ik volgend jaar (mits we dus naar Schotland gaan) absoluut rijden:
Alleen dan iets minder snel![]()
Echt prachtig!!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hij is ook versneld, die fietsert trapt zich helemaal lens
Klopt. Weet ook gelijk dat het niks voor mij is. Tijdens uitgaan perfect en geen problemen mee. Maar gewoon thuis op de bank. Nop! niet voor mij.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:53 schreef Laydina het volgende:
[..]
Klopt. Weet ook gelijk dat het niks voor mij is. Tijdens uitgaan perfect en geen problemen mee. Maar gewoon thuis op de bank. Nop! niet voor mij.
Ik weet hetquote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:02 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
in je eentje alleen een fles wijn leeg drinken
is niet gek hoor, nibb it gaat hier altijd leegquote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:03 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik weet hetwas gister het echt even allemaal zat. Ijs gegeten en een zak nibbits leeggegeten
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:05 schreef flying-dutchman het volgende:
Net terug uit de stad was even kijken voor oa schoenen, had ik een paar gevonden die wel net konden maar eigenlijk wat te licht...
vraag ik aan zon troela de andere kant ervan... 5 min wachten... is ze iemand anders gaan helpen en loopt ze nog met mijn schoen....
toen was ik weg ook... stelletje prutsers
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is niet gek hoor, nibb it gaat hier altijd leeg
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:07 schreef Laydina het volgende:
[..]
De andere kant? Rare schoenen die door midden zijn.Had je de voor of achterkant?
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:11 schreef Laydina het volgende:
Mijn pa gaat volgende week in een porsche rijden(geen idee welke)
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja hij is idd wel groot ... ga zo naar mijn zus rijden, die woont op een ienieminie-woonerf
ben benieuwd wat ik er van terecht breng ...
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:13 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
hehehe best lullig als die maandag al weer naar de garage zou moeten
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja hij is idd wel groot ... ga zo naar mijn zus rijden, die woont op een ienieminie-woonerf
ben benieuwd wat ik er van terecht breng ...
neequote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:12 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
en jij gaat zeker wel mee toch?
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:17 schreef DarkElf het volgende:
gelukkig kan ik heel goed parkeren(en dat voor een meisje
)
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:17 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
gewoon pa bellen en heel hard gaan schreeuwen en zeggen dat je blijft schreeuwen als je niet mee mag rijden
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:18 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]Automatisch inparkeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat lijkt me dat mooi
![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:17 schreef DarkElf het volgende:
gelukkig kan ik heel goed parkeren(en dat voor een meisje
)
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:18 schreef Laydina het volgende:
[..]
Automatisch inparkeren?wat lijkt me dat mooi
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:20 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ding heeft schermpje en daar selecteer je waar die moet parkeren... handjes in de lucht en hij parkeert er zelf in
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:21 schreef Laydina het volgende:
[..]
1 ding is zeker. Zo'n ding moet ik hebbenEn een automaat!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:22 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
dat is standaard bij een prius (automaat)... alleen het ding ziet er niet uit en er is geen cabrio versie van
Jij wil perse een cabrio?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:22 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
dat is standaard bij een prius (automaat)... alleen het ding ziet er niet uit en er is geen cabrio versie van
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
net zo spannend? Is t een thriller?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:24 schreef Laydina het volgende:
Een mannelijke collega van mij heeft een zacht ROZE auto!Echt te grappig. Kerel is gewoon echt een man, jaartje of 50, maar zo'n zacht ROZE auto
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:23 schreef Laydina het volgende:
[..]
Jij wil perse een cabrio?
Ik wil dan ook geen prius. Daar maakt Jeff Dunham al teveel grappen over
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:24 schreef Laydina het volgende:
Een mannelijke collega van mij heeft een zacht ROZE auto!Echt te grappig. Kerel is gewoon echt een man, jaartje of 50, maar zo'n zacht ROZE auto
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:29 schreef freecell het volgende:
Cabrio lijkt me niet echt wat...
TARA wil geloof ik één of andere silver shadow?Zal wel
Zal ook wel duur zijn
Ow en had ik al verteld dat het hier zo lekker ruikt?Ja hè?
TARA is overigens de broodbakker hier vandaagHoe grappig is dat!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:27 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
lijkt me echt wel fijn om een cabrio te hebben
dbs volante ofzo(jammer dat die duurder is dan mijn huis)
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:37 schreef Sarabi het volgende:
Hardlopen gaat het niet worden vandagaal de hele tijd maagpijn
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:44 schreef freecell het volgende:
Ik vind rijden wél leuk, maar heb ook niks met auto's
De enige auto's waar ik grotere stukken mee gereden heb zijn mijn KIA pride en de Fort Focus van vrienden van ons.
Kijk mij 3x zo lief in mijn KIA rijden
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar denk je dat je maagpijn van hebt?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:47 schreef Sarabi het volgende:
Dat zou ik graag willen weten.....
Heb het de laatste tijd wel vaker heel even in de ochtend maar nu is het niet meer weg gegaan.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het klinkt vervelend. Gaat het ook over als je eet of wordt het dan erger.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:52 schreef Sarabi het volgende:
Dan wordt het in ieder geval niet erger
Sowieso is het niet ernstigs hoor, gewoon een ongemakkelijk gevoel die de hele tijd aanwezig is.
Maar nu is het weer even weg
quote:Me: “Alright in order for me to see your screen, you have to select your region.”
Caller: “What does that mean?”
Me: “You need to select the United States on the map.”
Caller: “Why would you think I would know where that was on a map?!”
Me: “It’s just a standard world map.”
(The caller reads places’ names aloud as they hover their mouse over the map.)
Caller: “Asia…Africa…Russia…China…I don’t think it’s here.”
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
(ik vind kleine auto's vrijwel altijd véél leuker dan van die grote...)
En hoe is het met deze patiente vandaag? Heb je nog pijn?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* Isabeau overhandigt hardloopschoenen
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:54 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
echt waar.. dat geloof je toch bijna niet?
quote:Me: “Basically you’ve got both the anti-virus components and also a firewall, which is the recommended one for an average user.”
Caller: “Oh, I see. So the firewall will protect the computer from catching on fire?”
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:00 schreef freecell het volgende:
Hier naast me zit een klein jongetje met zijn tong uit zijn mond te tekenen
'looood' 'gloen' 'blauw' 'mama, ook paaaaas!'
Valt het op dat de r nog moeilijk is?
quote:Customer: “Why is my credit card being denied?”
Me: “Is it an American credit card?”
Customer: “Yes, I’m from Texas and I’m traveling to Alaska.”
Me: “Credit card companies sometimes block purchases made in other countries if they don’t know you’re traveling.”
Customer: “But I’m not in another country.”
Me: “This is Canada, sir.”
Customer: “But it’s on the way to Alaska.”
Me: “I know sir, but it’s still another country, so you probably need to call your credit card company.”
Customer: “What stupid country is this?!”
Me: “Actually sir, it would happen with any country you travel to because it’s a safety feature for your own security.”
Customer: “Well, if Canada wasn’t in the way of Alaska, this wouldn’t be a problem!”
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo schattig(tot een zekere leeftijd, rond de 18 moet dat wel over zijn hoor)
Heb je je urine al bekeken bij blacklight?Geeft het licht?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:08 schreef freecell het volgende:
Hoe kom ik aan blacklight?
En op je 18e is het niet meer lollig inderdaad.. Nuja, we kunnen hem geel verven en doen alsof hij van Steer is, dan valt het minder op....
Wat ik stiekem het leukste vind is dat hij zelf de stiften weer in het doosje doet, terwijl hij de goede dop er zelf weer op doet en de goede kleur benoemt![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:16 schreef golfer het volgende:
Zo. Dat was operatie beachstoel in elkaar zetten. Bouwpakketten uit China.
Anderhalf uur bezig geweest om 2 van die stoelen plankje voor plankje in elkaar te zetten.
Maar ze staan nu mooi te wezen op het balkon.
foto's volgen
quote:Bridal Diapers: New Wedding Trend?
Although I fancy myself a pretty chill bride-to-be , I do understand the crazy thoughts that pop in your head when planning a wedding. What if there’s a tsunami in the New York harbor? What if the restaurant runs out of booze? (Etc.)
But no amount of crazy compares to the thread I saw on a bridal message board (which shall remain nameless), on which a future bride explains that her insanely enormous dress takes 20 minutes to get in and out of, and the oh-so-helpful bridal shop manager suggested she wear bridal diapers so she doesn’t have to worry about going to the bathroom.
Um…bridal diapers? WTF?! After a quick Google search I found out that it’s not a joke. Some bridal shops do in fact sell bridal diapers, which to me sounds like they’re probably just taking a box of Depends and jacking up the price (typical wedding maneuver!).
I could say how I feel about this, but I think this response on the message board about sums it up: “Oh my god, if you actually had to use it, how awful would that feel to be walking around in a wet, heavy diaper? Please don't do this."
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:48 schreef Laydina het volgende:
Weer wakker en een stukje beterNu aan t ijs
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:05 schreef borisz het volgende:
Nieuwsfreak meldt zich.
Tien mensen overleden, er is iig een massahysterie en daardoor zijn er mensen geplet.
quote:
shit.. Je zou maar in de tunnel staan.. Waren denk mensen op weg naar de trein, neem aan dat er geen karretje doorheen ging?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:18 schreef borisz het volgende:
Geen aanslag voor alsnog. Wel massapaniek in de tunnel van het station van Duisburg waarbij er er een verdrukking ontstond in de tunnel.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:57 schreef borisz het volgende:
[..]
De schijnt ziek te zijn geworden en het was 24 uur later opeens afgelopen. Vreselijk
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet tof, nee. Ik vraag me altijd af hoe zoiets gaat, andere mensen dooddrukkenDat je zo in paniek bent dat je massaal over andere mensen heen loopt of zo.
iedereen denkt dan aan zichzelf. Ze kunnen dan niet bedenken dat rustig en in rijen lopen t verstandigste is want men is blind op moment van paniekquote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet tof, nee. Ik vraag me altijd af hoe zoiets gaat, andere mensen dooddrukkenDat je zo in paniek bent dat je massaal over andere mensen heen loopt of zo.
herseninfarctquote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dan vraag ik me af wat voor iets dat was
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:25 schreef FutureFairytale het volgende:
iedereen denkt dan aan zichzelf. Ze kunnen dan niet bedenken dat rustig en in rijen lopen t verstandigste is want men is blind op moment van paniek
ja, die mensen zijn de sigaarquote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En waarschijnlijk die mensen die wel helder kunnen nadenken en willen helpen worden gewoon aan de kant gedrukt door de mensen in paniek.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En waarschijnlijk die mensen die wel helder kunnen nadenken en willen helpen worden gewoon aan de kant gedrukt door de mensen in paniek.
wel ook met kaas toch anders is t geen quesadillaquote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:39 schreef flying-dutchman het volgende:
Zo eerste courgette/ham quesadilla in de pan gedaan
jambondillaquote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:45 schreef flying-dutchman het volgende:
doh.....
anders is het een *iets*dilla
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:45 schreef FutureFairytale het volgende:
zijn 2 zakjes Indomie noodles een goede maaltijd voor een tenniswedstrijd?
noodles zijn toch koolhydraten? Ik eet graag iets van pasta en weet niet zeker of noodles daaronder valt.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat denk je zelf![]()
Zou je niet ff iets normaals naar binnen gooien?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:45 schreef FutureFairytale het volgende:
zijn 2 zakjes Indomie noodles een goede maaltijd voor een tenniswedstrijd?
bij 2 zakjes zit er 2 zakjes poeder, chilipeper (doe ik altijd maar n klein beetje) en 2 zakjes olie. Mag dat er gewoon in of zijn 2 zakjes poeder teveel?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Veel snelle carbs, lijkt me prima.
Niet teveel poeder toevoegen (zout, uitdroging) en veel water drinken.
oki thnx! Hoe doen ze dat dan in Azie met verse noodles? Koken met olie?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:03 schreef Stereotomy het volgende:
Wat je zelf zegt dus.
De instant noodles zijn voorgefrituurd en dus wel vetter dan 'normale' italiaanse pasta, zeg maar. Maar da's prima voor een keertje natuurlijk.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:54 schreef golfer het volgende:
Intussen al 15 doden bij dat feestje in Duitsland.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:54 schreef FutureFairytale het volgende:
een zak groente en pot tomatensaus voor jezelf alleen?
ooh dat gaat wel, lekker hoor. heb nog verse tortellini liggenquote:
ik zie net de beeldenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:54 schreef golfer het volgende:
Intussen al 15 doden bij dat feestje in Duitsland.
jah ik zag het net ook op het nieuws.... wazig gebeuren daarquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik zie net de beeldenWat een drama... iets wat zo'n fantastisch feest had moeten zijn
En daar moet je om lachenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:15 schreef Braamyo het volgende:
jah ik zag het net ook op het nieuws.... wazig gebeuren daar
Dat dus.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:21 schreef FutureFairytale het volgende:
is een 'ik ben verbaasd' smiley.. dat kan gewoon hoor
Ja, ik zie er ook niets lachends in.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:21 schreef FutureFairytale het volgende:
is een 'ik ben verbaasd' smiley.. dat kan gewoon hoor
Ik zie deze altijd als de oOoOoOoOoOoO smiley, zo van.... geschokkeerd.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:20 schreef golfer het volgende:<---- deze smiley is nou niet echt een treursmiley.
Oké. Dan begreep ik hem niet.quote:
Wat ik begreep was dat er maar max. 500.000 op konden.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:24 schreef SeaOfLove het volgende:
begrijp ook niet dat het terrein met waar meer dan 1 miljoen personen verwacht werden maar op 1 manier bereikt kon worden?? Zelfs parkpop met een max aan 300duizend personen is beter en op vele manieren te bereiken....
Het terrein had een oppervlakte van 23 hectare. Ik hoor ook verhalen tussen de 500k en 1m mensen wat de max is. Maar goed het is gewoon slecht geregeld met de ingangen en (nood)uitgangen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat ik begreep was dat er maar max. 500.000 op konden.
wat de rest zei, en al helemaal dus niet met een lach in de context dat hij 'm postequote:
terrein schijnt wel groot genoeg te zijn geweest, alleen de toevoer van al die mensen niet. nooduitgangen op terrein zelf dus ook genoeg alleen geen vluchtwegen als je naar t terrein toe liep. ja, over t spoor blijkbaar voor als je echt levensmoe bentquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Het terrein had een oppervlakte van 23 hectare. Ik hoor ook verhalen tussen de 500k en 1m mensen wat de max is. Maar goed het is gewoon slecht geregeld met de ingangen en (nood)uitgangen.
op t moment zelf dat ik op een festival sta ben ik me nieteens bewust van dat er weleens iets kan gebeuren. Later als ik op tv terugkijk en zie in wat voor een mensenmenigte heb gestaan zet ik nog wel eens mijn vraagtekens: wat als... Hoeft maar één iemand in paniek te raken en het is gebeurd, zeker voor een niet zo een zwaar persoon zoals moiquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:40 schreef freecell het volgende:
brrrr
Niet iets om tussen te willen staan inderdaad.
oh, ben snel weer bij normale comp, ga ik zeker weten kijkenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:06 schreef MissHobje het volgende:![]()
Avond, enorm opgeschoten vandaag, ik ga ene poging doen tot klustopicheb een zooi foto's
Nee, gewoon in water. Daarna eventueel wokken met wat olie in de wok met andere ingredienten.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 19:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oki thnx! Hoe doen ze dat dan in Azie met verse noodles? Koken met olie?
Tonijnquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:57 schreef golfer het volgende:
Erg vervelend allemaal wat mr. Kakabayashi van Katsumi vanmiddag voor ons in elkaar geflanst heeft:
[ afbeelding ]
spaar je ook flippo'squote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:21 schreef borisz het volgende:
Op deze rustige zaterdagavond ben ik weer eens mijn donald duck pocketcollectie aan het nalopen. Moet er nog een stuk of 40 van serie 3.
Die heb ik ooit de deur uit gedaanquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Die heb ik ooit de deur uit gedaan. Enige wat ik 'verzamel' is de DD. Ben al vanaf 1995 lid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |