Volgens de prognose gaat hij het NR met 1 punt verbeteren.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:41 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Daarmee word een NR toch ook weer iets waarschijnlijker toch?
Al weet ik niet echt hoe zijn 1500 is.
maar volgens prognose is barras iets sneller op de 1500 mquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:44 schreef TheArt het volgende:
Als Sintnicolaas Barras voorblijft op de 1500, is hij Europees kampioen.
Dat bedoel ik maar.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:50 schreef Felagund het volgende:
Ook als hij niet wint is het natuurlijk een briljant resultaat. Nu al 7 keer een PR.
NIet slecht? zelden vertoond in een tienkampquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:17 schreef chufi het volgende:
Ik heb het half gevolgd en niet alle resultaten gezien, maar elke keer dat ik hem zag had ik de indruk dat ie het goed deed op de betreffende discipline .. 7 PR dus ja das niet slecht toch. Met een medaille erbij zou het helemaal mooi zijn
Denk 2 x goud... Hoe ga je 10 onderdelen apart beoordelen.. Ze hebben er reeds een punten systeem voor ... Daar is de 10-kamp op gebaseerd dus vind ik niet dat je dan nog moet gaan klooien met prestaties op afzonderlijke onderdelenquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:28 schreef Felagund het volgende:
Wat geldt er wanner Barras en SintNicolaas precies gelijk zouden eindigden? Of wordt er dan gewoon twee keer goud uitgereikt.
Volgens http://www.decathlon2000.ee/eng/10athlon.php?art=885quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk 2 x goud... Hoe ga je 10 onderdelen apart beoordelen.. Ze hebben er reeds een punten systeem voor ... Daar is de 10-kamp op gebaseerd dus vind ik niet dat je dan nog moet gaan klooien met prestaties op afzonderlijke onderdelen
Ik denk dat dit ook bij het EK geldt, ik weet niet wie er beter heeft gescoord op meer onderdelen.quote:12. The winner of the competition is the athlete who has scored the highest number of points on the IAAF scoring tables (which conveniently are included in the NCAA Rulebook). If there is a tie score, the athlete scoring the higher number of points in the most events shall be awarded the high place. If a tie still remains, then the competitor who has earned the highest number of points in any single event will be given the higher place. If the tie still exists on goes to the second highest number of points, and so on. This rule applies to all decathlon competition except those governed by NCAA rules. The NCAA does not break ties.
Volgens mij moeten NL-ers het op de 800m altijd van de finish hebbenquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:53 schreef franklop het volgende:
zo okken, die was toch altijd van de finish? zag hem net aardig doortrekken
Hij moet volgens mij 4.28,49 lopen om het record te verbeteren.quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:58 schreef DeeBee het volgende:
Netjes hoor van Okken, ging van ver aan en ook helemaal stuk, maar het net gehouden en als 3e door!
Som had hier trouwens wel potten kunnen breken als je deze tijden en races ziet.
Trouwens geniaal dat Sintnicolaas die laatste worp nog zo uit heeft gehaald!
Nu nog harder lopen op de 1500 meter dan in Götzis en een legendarisch NR is er ook aan...
wie is in vredesnaam de commentator op sport24 van de nos? wat een drama.quote:
Geen idee. Ik kijk via Eurosport op de TV.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:02 schreef evert het volgende:
wie is in vredesnaam de commentator op sport24 van de nos? wat een drama.
Waar is Leon Haan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |