Hij zegt dat hij teveel last heeft van die hamstring en zich waarschijnlijk gaat laten opereren. Dan maakt dit eigenlijk niets meer uit.quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:57 schreef DeeBee het volgende:
Sedoc nu 3e verliezer, dus nog klein kansje, maar denk niet dat het genoeg gaat zijn.
Hoe goed is dat t.o.v. de anderen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:16 schreef TheArt het volgende:
Sintnicolaas gooit een dik PB bij het discuswerpen! 42,43!
Hij kruipt alleen wel steeds meer richting het podium.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:34 schreef DeeBee het volgende:
Nou ja, hij gaat het onderdeel er niet mee winnen of iets, maar schuift nu wel op richting middenmoot ipv onderaan bij het discuswerpen denk.
Hij was 2e nu in deze groep, maar de andere 13 in groep B hebben allemaal een beter PB en SB, maar werpnummers zijn niet z'n sterkste punt. Polsstok moet hij kunnen winnen en 1500 meter ook redelijk. Speer is dan weer iets gemiddelder, in de prognose (die vooral punten van Gotzis gebruikt geloof ik, op zich goede graadmeter), staat hij nog steeds 4/5 ongeveer.
Hij slaat de 4.85 ook over.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Sintnicolaas neemt wel risico, de enige die alles t/m 4.75 overgeslagen heeft.
Vos nog beter met 4.55.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij slaat de 4.85 ook over.
Vos doet het tot nu toe goed met een PR van 4.45.
Dat is alleen op de 60/100/110m meen ik.quote:Op donderdag 29 juli 2010 08:11 schreef PieterBas het volgende:
met zijn tenen
Volgens mij mag je best een keer buiten de baan komen, als je maar de loper niet hindert..
wat een ruimte nog!quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:32 schreef TheArt het volgende:
Hoppa, easy over 5.25 terwijl de rest er uit is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |