quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:22 schreef wel.o.k het volgende:
auto gepakt, en file info gechecked
enroute!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Dan moet je hier komen... iemand in de flat draait volgens mij keihard hardcore (en dan niet de happy variantquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goedemorgen knuffeltje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi lekkertje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:09 schreef DaMart het volgende:
Hoi lekkertje.
Lekker geslapen, poffertje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:47 schreef marcb1974 het volgende:
Weinig tot niets, mijn rug wil echt nog niet
En jij?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Massage nodig?
Ik ga nog even spelen, boodschappen doen, iets met het huishouden en dan vanavond naar Marijkes verjaardagsfeestjeen morgenochtend pas weer naar huis
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lekker geslapen, poffertje?
Ja hoor, alleen nu nog niet echt wakker.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:01 schreef DaMart het volgende:
Ik heb net wel een nuttige aankoop gedaan bij de supermarkt, trouwens... een blauwe insectenlamp voor op balkon![]()
.
Was hij op vakantie dan?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:02 schreef Trevland het volgende:
Morge Lui![]()
![]()
[..]
Fijn zijn dieDie van ons is ook weer terug
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen nu nog niet echt wakker.
Zal ik even een emmer koud water over je heen gooien?
En je boek is inderdaad een beetje de weg kwijt dan ja![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:01 schreef DaMart het volgende:
Ik heb net wel een nuttige aankoop gedaan bij de supermarkt, trouwens... een blauwe insectenlamp voor op balkon![]()
.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo eentje dat als ze er in vliegen je 'bzzzzt' hoort?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo eentje ja.
Dat geluid vervangt dan het:
"vlieg op, kutbeesten!"'
"Wel godver****"
*Pets* "Auw. Ik ga wel binnen zitten met die kutmuggen"
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |