abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4225517
help! mijn vriendin deed vandaag heel raar... afwezig...stil...keek steeds de andere kant op als ik keek enzo....toen vroeg ik wat er was, ze wou het niet daarover hebben. Later vroeg ik of ze mij vervelend vond ofzo...'ja een beetje wel, sorry' antwoordde ze...ik fietste met haar mee een stukje naar huis, waar we normaal nog even stil blijven staan (waar we allebei een andere kant opgaan) wou ze deze keer meteen door. Ik ben zoo bang om haar kwijt te raken! ik heb al een sms gestuurd...maar wat moet ik nou? moet ik haar mailen of juist niet? moet ik iets anders of valt het allemaal wel mee? alsjeblieft! help!
  vrijdag 17 mei 2002 @ 16:30:51 #2
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_4225531
je moet haar bellen en vragen wat er is joh, dan weet je het direct, en als ze geen antwoordt geeft moet je daaruit je conclusies maar trekken
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  vrijdag 17 mei 2002 @ 16:31:32 #3
17303 star9
Star9 houdt veel van Matthijs!
pi_4225539
Laat haar eventjes met rust (moeilijk ik weet t) en probeer haar anders vanavond eventjes te bellen.. of te zien als dat kan.. en vraag rustig wat er aan de hand is.. ga niet stresserig tegen haar praten want daar wordt de situatie niet beter op.
pi_4225552
hmm....vanavond is ze weg en ik moet werken vanavond... maar nu even geen mail sturen ofzo?
pi_4225558
Denk nu ff niet teveel aandacht geven, misschien hebben jullie elkaar een beetje teveel gezien de laatste tijd. Dan kan ze zich gaan ergeren aan kleine onnozele dingen. Als je btje geluk hebt is het over een weekje weer wat ander...hoop ik voor je!
  vrijdag 17 mei 2002 @ 16:34:11 #6
12970 Doopey
I'm Helluva tough
pi_4225570
Voorlopig even links laten liggen. Probeer morgen nog eens te bellen. D'r zal haar wel iets dwars zitten in de relatie. Als je haar nu blijft bellen/mailen/smsen wordt 't er alleen erger op.
If I'm not back in 5 minutes, just wait longer
  vrijdag 17 mei 2002 @ 16:36:57 #7
28201 jwjw
See the money wanna stay
pi_4225601
Laat haar maar even. Als het mis is is het mis, kan je toch niks meer aan doen.
En als het neit mis is kan je door teveel druk de boel de verkeerde kant op forceren...

Sterkte....jwjw

pi_4225613
bedankt voor de adviezen...dit helpt me zeker!
het zou best kunnen dat we elkaar te veel gezien hebben, ik zit bij dr op school en zie haar elke pauze en inderdaad doet ze veel liever in de vakanties, als we elkaar minder zien... (ze woont 15km bij mij vandaan)
maar we hebben ook afgesproken morgen uit te gaan en dan blijft ze bij mij slapen...maar daarna zie ik dr het hele (lang) weekend niet meer... ik denk dat ik maar gewoon afwacht of ze morgen smst (ze zou sms-en als ik haar op kan halen van haar werk) en als ze dat doet zit het hopelijk wel goed want dan blijft ze dus ook slapen.. en anders ga ik me morgenavond denk ik heel erg klote voelen... (nog kutter dan nu)...
pi_4225631
...maar het is zoo moeilijk haar niet te gaan bellen/smsen/mailen/whatever!

ik heb dus net al een sms gestuurd...was dat dan fout?

pi_4225654
Dat gevoel is superkut ja...dat je geen idee hebt waar je aan toe bent, maar daar moet je ff doorheen. Je moet er voor zorgen dat t niet een gewoonte wordt/is dat jullie elkaar zien (al is dat best moeilijk als je bij elkaar op school zit)

SUCCES!!
P.S. Dat je al een smsje al gestuurd hebt is niet zo erg...als je dr nu maar ff een beetje met rust laat

vrijdag 17 mei 2002 @ 16:43:27 #11
12747 Tyntje
Toppertje!
pi_4225663
Probeer rustig en kalm te blijven, niet gelijk stressen en denken aan het ergste......
pi_4225670
* esjuh heeft een deja-vu

Nouw... Ik zou er inderdaad ook niet teveel aandacht aan geven, als ze je vervelend vindt kan je haar beter eventjes met rust laten zodat ze even tot bezinning kan komen. Misschien is ze gewoon een beetje geïrriteerd door iets kleins, heb ik ook weleens...

pi_4225684
ja dat is idd een beetje moeilijk want elke pauze zien we elkaar dus gewoon en het is moeilijk haar dan niet te zien want mijn vrienden zijn ook haar vrienden...we zitten dus sowieso bij elkaar en ik vraag me af hoe dat gaat als het uit zou gaan... maar daar wil ik eigenlijk nog helemaal niet aan denken

vakantie is gewoon 100x beter! dan zien we elkaar alleen als we het allebei willen en is het altijd gezellig en leuk en nooit problemen...maar op school is het zoo anders!

pi_4225693
quote:
Op vrijdag 17 mei 2002 16:43 schreef esjuh het volgende:
Misschien is ze gewoon een beetje geïrriteerd door iets kleins, heb ik ook weleens...
mja dat zou best kunnen....maar het frustrerende is datz e niet wil vertellen wát
pi_4225791
misschien idd gewoon even met rust laten. aandringen om haar dingen te laten vertellen die ze op dat moment niet wil vertellen werkt niet echt positief, eerder irriterend...
moeilijk maar gewoon even geduld hebben en afwachten.

sterkte!

O+ 11-06-2009 O+
  vrijdag 17 mei 2002 @ 17:01:35 #16
24441 Iceking
en zo iest!
pi_4225836
Je moet absoluut niet gaan pushen!

De situatie komt me een beetje bekend voor, en ik wil je niet bang maken ofzo, maar bij mij liep het niet goed af....

Welcome to the phantom zone
pi_4225917
aaah ik word gek! ik zei dus sorry dat ik vervelend was vandaga in die sms....nou stuurt ze 1 terug:

ja gaat toch niet sorry zeggen voor iets waarvan je helemaal niet weet wat je gedaan hebt? snap je t dan niet?

moet ik nou antwoorden? en zoja....wat in godsnaam?

pi_4225973
help!
pi_4226064
Dat is echt een kutreaktie van dr...ik zou dr nu gwoon ff links laten liggen en niet meer terug smsen. Als ze t uit zou willen maken kan ze dat ook gwoon zeggen en niet zo lomp gaan lopen doen. Life´s a bitch (en je vriendin nu ook )

Ik zou of een smsje terug sturen met heel bot erin: als je t wil uitmaken kan je t ook gewoon zeggen, of tot morgen wachten of ze je smst.

pi_4226078
Ik zou haar inderdaad maar effe met rust laten. Als je nu blijft pushen, duw je haar juist weg. Misschien zit ze gewoon effe niet lekker in haar vel, heb ik ook weleens. Sterkte!
gezonde mensen hebben veel wensen, zieke mensen hebber er maar 1
pi_4226084
ik heb gestuurd dat die sms van mij idd stom was en wat ik verkeerd doe...
  vrijdag 17 mei 2002 @ 17:37:08 #22
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4226088
Ik moet zeggen dat ik het wel een beetje raar vind dat ze niet gewoon zegt wat er aan de hand is. Ik vind het zelf heel oneerlijk om boos te gaan zitten doen op iemand zonder diegene te vertellen wat er aan de hand is. Met dat smsje van haar kun je dus ook geen kant op, dat is wel duidelijk.

Zoals de rest zegt, ik zou haar maar even met rust laten. Als je haar steeds gaat bellen en berichtjes sturen dan geef je jezelf daar ook geen goed gevoel mee, dan ga je daar alleen maar extra over piekeren ("Had ik wel moeten bellen?", "Waarom stuurt ze niks terug, het is al een kwartier geleden!" enzovoort).

Wacht het dus gewoon even af. Alleen zou ik wel duidelijk maken dat je dit soort buien niet erg prettig vindt. In een volwassen relatie praat je met elkaar als je iets dwars zit en ga je niet als een klein kind zitten mokken en geheimzinnige smsjes sturen. Als haar iets dwars zit dan moet ze het maar zeggen, net als andere volwassen mensen. Klaar.

Heel veel succes!

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_4226093
ik heb dus wel terug ge smst omdat zij anders misschien het idee kan krijgen dat het me allemaal niet uitmaakt ofzo en dat wil ik niet....mara nu laat ik dr verder wel met rust...
  vrijdag 17 mei 2002 @ 17:38:32 #24
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4226100
quote:
Op vrijdag 17 mei 2002 17:32 schreef TeeWee het volgende:
Dat is echt een kutreaktie van dr...ik zou dr nu gwoon ff links laten liggen en niet meer terug smsen. Als ze t uit zou willen maken kan ze dat ook gwoon zeggen en niet zo lomp gaan lopen doen. Life´s a bitch (en je vriendin nu ook )

Ik zou of een smsje terug sturen met heel bot erin: als je t wil uitmaken kan je t ook gewoon zeggen, of tot morgen wachten of ze je smst.

Dat vind ik ook geen slecht idee, moet ik zeggen. Wel reageren, maar dan niet zielig of afwachtend doen, maar direct en confronterend. Ze mag best weten dat ze heel raar bezig is.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_4226118
quote:
Op vrijdag 17 mei 2002 17:37 schreef Angeles het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het wel een beetje raar vind dat ze niet gewoon zegt wat er aan de hand is. Ik vind het zelf heel oneerlijk om boos te gaan zitten doen op iemand zonder diegene te vertellen wat er aan de hand is. Met dat smsje van haar kun je dus ook geen kant op, dat is wel duidelijk.

Zoals de rest zegt, ik zou haar maar even met rust laten. Als je haar steeds gaat bellen en berichtjes sturen dan geef je jezelf daar ook geen goed gevoel mee, dan ga je daar alleen maar extra over piekeren ("Had ik wel moeten bellen?", "Waarom stuurt ze niks terug, het is al een kwartier geleden!" enzovoort).

Wacht het dus gewoon even af. Alleen zou ik wel duidelijk maken dat je dit soort buien niet erg prettig vindt. In een volwassen relatie praat je met elkaar als je iets dwars zit en ga je niet als een klein kind zitten mokken en geheimzinnige smsjes sturen. Als haar iets dwars zit dan moet ze het maar zeggen, net als andere volwassen mensen. Klaar.

Heel veel succes!

ja je hebt gelijk...ik heb alleen dus al een sms gestuurd...maar nu wacht ik wel gewoon af tot ze contact met mij zoekt want ik word hier echt niet goed van...

bedankt!

pi_4226120
Sja...kweenie hoe ze daar op gaat reageren..
Je moet niet teveel toegeven, zeker niet als ze t ff niet meer ziet zitten.
Als ze weer wat terug stuurt moet je t maar ff posten
pi_4226133
direct en confronterend lijkt mij niet echt een goed idee...ik denk dat ik het haar dan alleen maar makkelijker maak het uit te maken omdat ik dan heel bot overkom ofzo...
pi_4226152
ja dat doe ik zeker.....heb alleen nou geen bereik gvd

maar als er een bericht komt zal ik het hier wel weer posten...
bedankt dat jullie me zo goed helpen! het van me af schrijven lucht ook wel lichtelijk op...

vrijdag 17 mei 2002 @ 17:43:36 #29
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4226156
quote:
Op vrijdag 17 mei 2002 17:41 schreef dieene het volgende:
direct en confronterend lijkt mij niet echt een goed idee...ik denk dat ik het haar dan alleen maar makkelijker maak het uit te maken omdat ik dan heel bot overkom ofzo...
Als ze het uit wil maken dan doet ze het toch wel, en je mag haar best duidelijk maken dat je dit niet van haar pikt. Een relatie is niet alleen poeslief zijn tegen elkaar, je grenzen aangeven is ook heel belangrijk. Of wil je dit soms elke keer meemaken als haar een scheet dwarszit? Want als ze merkt dat jij dit van haar pikt dan zal de drempel toch verdomd laag zijn om zich de volgende keer weer zo te gedragen.
pi_4226159
Dan gwoon afwachten, ff nix meer van jouw kant laten horen.
pi_4226189
quote:
Op vrijdag 17 mei 2002 17:43 schreef Angeles het volgende:

[..]

Als ze het uit wil maken dan doet ze het toch wel, en je mag haar best duidelijk maken dat je dit niet van haar pikt. Een relatie is niet alleen poeslief zijn tegen elkaar, je grenzen aangeven is ook heel belangrijk. Of wil je dit soms elke keer meemaken als haar een scheet dwarszit? Want als ze merkt dat jij dit van haar pikt dan zal de drempel toch verdomd laag zijn om zich de volgende keer weer zo te gedragen.

mja misschien heb je gelijk.....maar waarom zou ze dat de volgende keer weer zo doen? ze heeft er toch zelf ook geen lol in lijkt me

ik snap gewoon niet dat ze dat doet...ik doe ook niet zo raar tegen dr als ik me irriteer....meestal zeg ik het gewoon of ik laat helemaal niks merken (wat ook vaak niet erg slim is )

pi_4226198
...of zou ze nou gewoon geen idee hebben van hoe ik me nu voel?
pi_4226212
Ooohja dat weet ze wel..
  vrijdag 17 mei 2002 @ 17:50:32 #34
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4226219
Dat weet ze inderdaad echt wel!
pi_4226221
quote:
Op vrijdag 17 mei 2002 17:49 schreef TeeWee het volgende:
Ooohja dat weet ze wel..
ik zie dan de lol en het nut er niet van in dat ze zo doet ()
  vrijdag 17 mei 2002 @ 17:52:16 #36
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4226231
En de volgende keer zou ze weer zo kunnen doen omdat dit gewoon de makkelijkste weg voor haar is om haar onvrede te tonen. Niks uitpraten, gewoon lekker zitten mokken als een kleuter die geen snoepje krijgt. Verder merkt ze ook dat ze jij voor haar rent als zij zo tegen haar doet. Want tien tegen één dat jij morgen dolgelukkig bent als zij weer een beetje aardig tegen je doet.
pi_4226236
waarschijnlijk weet ze het wel maar als je zelf met een probleem zit is het moeilijk om rekening te houden met een ander. niet dat het een excuus is, het is niet goed dat ze zo tegen je doet....
O+ 11-06-2009 O+
pi_4226237
Lol heeft ze er niet van...

In dit soort situaties leer je elkaar kennen...

pi_4226275
quote:
Op vrijdag 17 mei 2002 17:52 schreef Angeles het volgende:
En de volgende keer zou ze weer zo kunnen doen omdat dit gewoon de makkelijkste weg voor haar is om haar onvrede te tonen. Niks uitpraten, gewoon lekker zitten mokken als een kleuter die geen snoepje krijgt. Verder merkt ze ook dat ze jij voor haar rent als zij zo tegen haar doet. Want tien tegen één dat jij morgen dolgelukkig bent als zij weer een beetje aardig tegen je doet.
jazeker ben ik dan dolgelukkig

je hebt helemaal gelijk...maar ik weet niet eens wat ik fout doe...

en ik bén ook bereid voor haar te rennen want ik hou gewoon van dr en ik wil haar echt niet kwijt...zij weet ook wel dat ze van mij geen reactie kan verwachten als: 'als het je niet bevalt, dan maak je het toch uit' en daarom is het voor haar misschien idd wel het makkelijkst zo haar onvrede te tonen

ik doe dat niet zo omdat ik denk dat zij dan wel fel zou kunnen reageren ik ben dus eigenlijk gewoon een mietje...ik word al shet ware door haar 'onder de duim gehouden'

...en oja...de laatste tijd ging het overigens helemaal niet slecht tussen ons ofzo...het kwam gewoon plotseling...vandaag, de hele dag voelde ik al dat er wat was...

ze smst trouwens niet terug (en ergens ben ik daar wel blij om) nu is ze aan het werk dus de volgende sms kan pas vanavond komen...maar dat verwacht ik niet eigenlijk.

het zou idd best kunnen dat er niks aan de hand is en ik hoop ook zeker dat het zo is, maar als ze nou morgen doet alsof er nix aan de hand is....moet ik het er dan nog over hebben of gewoon vrolijk meedoen alsof er nix aan de hand is? ik ben bang dat ik anders weer een kutgevoel bij dr oproep als ik er dan weer over begin

pi_4226282
quote:
Op vrijdag 17 mei 2002 17:53 schreef bigbird het volgende:
waarschijnlijk weet ze het wel maar als je zelf met een probleem zit is het moeilijk om rekening te houden met een ander. niet dat het een excuus is, het is niet goed dat ze zo tegen je doet....
ze voelde zich idd al een tijdje niet geweldig...een beetje depri ofzo...
pi_4226321
het enige wat opviel is dat we samen naar lowlands zouden gaan en daarvoor deze week hadden afgesproken een kaartje te gaan kopen maar daarmee wou ze nog even wachten...misschien dat ze er dan al rekening mee hield dat ze niet met mij naar lowlands wil? naja ik wil daar ook nog niet teveel over nadenken, ik wacht gewoon af en misschien valt het allemaal wel mee, dan ben ik gewoon weer blij en vrolijk tot de volgende keer dat ze zo gaat doen...ik dek dat ik het dan wel een stuk minder serieus zal nemen (hoop ik, ik weet t niet zeker, gevoelens zijn niet te voorspellen en te onderdrukken )
  vrijdag 17 mei 2002 @ 18:07:14 #42
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4226337
Ik begrijp dat je haar niet kwijt wil, maar je moet je in een relatie toch niet daardoor laten leiden. Als jij ergens mee zit dan moet je het tegen elkaar kunnen zeggen zonder bang te hoeven zijn dat de ander het dan meteen voor gezien houdt! Dat is heel belangrijk in een relatie. Je kunt niet altijd poeslief voor haar zijn en doen wat ze zegt omdat je bang bent dat zij het anders uitmaakt, dat hou je gewoon niet vol.

Bovendien kan het ook zijn dat dat juist bij haar irritatie opwekt. Het klinkt misschien raar, maar de meeste mensen willen toch graag een partner met een eigen mening, die af en toe wat tegengas geeft. Misschien heel tegenstrijdig, maar altijd maar lief en aardig zijn en nooit zeggen wat je dwarszit is over het algemeen geen eigenschap die men in een partner zoekt. Dus probeer wat assertiever te worden. Je moet ook aan jezelf durven denken in je relatie!

pi_4226383
quote:
Op vrijdag 17 mei 2002 18:07 schreef Angeles het volgende:
Ik begrijp dat je haar niet kwijt wil, maar je moet je in een relatie toch niet daardoor laten leiden. Als jij ergens mee zit dan moet je het tegen elkaar kunnen zeggen zonder bang te hoeven zijn dat de ander het dan meteen voor gezien houdt! Dat is heel belangrijk in een relatie. Je kunt niet altijd poeslief voor haar zijn en doen wat ze zegt omdat je bang bent dat zij het anders uitmaakt, dat hou je gewoon niet vol.

Bovendien kan het ook zijn dat dat juist bij haar irritatie opwekt. Het klinkt misschien raar, maar de meeste mensen willen toch graag een partner met een eigen mening, die af en toe wat tegengas geeft. Misschien heel tegenstrijdig, maar altijd maar lief en aardig zijn en nooit zeggen wat je dwarszit is over het algemeen geen eigenschap die men in een partner zoekt. Dus probeer wat assertiever te worden. Je moet ook aan jezelf durven denken in je relatie!

nee dat doe ik ook niet, ik ben alleen wel wat voorzichtiger dan zij, ik zou nooit zo raar doen als zij nou doet maar ik laat het ook wel merken als mij iets niet bevalt. alleen heb ik bijna nooit iets te klagen want ik ben hardstikke tevreden over onze relatie tot nu toe. het was ook meestal heel gezellig en leuk, vooral als we elkaar niet zo vaak zagen als nu de vakantie weer om is.
We hebben nou 8 maanden wat en ík vind het nog steeds leuk. Alleen dit soort geintjes bevallen me niet..
  vrijdag 17 mei 2002 @ 18:19:39 #44
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4226396
quote:
Op vrijdag 17 mei 2002 18:16 schreef dieene het volgende:

[..]

dit soort geintjes bevallen me niet..

Dat moet je haar dan ook wel even duidelijk maken!!! En voor de rest, tja, dan weet ik niet wat er aan de hand is, je zal er nog wel achter komen, maar laat dit in elk geval niet over je kant gaan.
pi_4226411
Liefde is vaag, en vooral als zoiets bij jezelf gebeurd...je weet ongeveer wat je moet doen, of hoe te handelen, maar je gevoel onderdrukt dat...
pi_4229783
Sorry dat ik het zeg, maar deze meid ziet het niet meer zitten lijkt me.
Kijk niet gek op als het morgen erop aankomt dat ze of "een gesprek" wilt, of een lullige SMS stuurt.
En anders hebbie FLINK VEEL MAZZEL ventje. Indien dit zo is, ga dan gelijk wat doen om de relatie wat nieuwe adem in te blazen door dingen te doen die ze niet van je verwacht.
Pacta Sunt Servanda
  zaterdag 18 mei 2002 @ 01:50:58 #47
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_4230043
quote:
Op vrijdag 17 mei 2002 18:16 schreef dieene het volgende:

[..]

nee dat doe ik ook niet, ik ben alleen wel wat voorzichtiger dan zij, ik zou nooit zo raar doen als zij nou doet maar ik laat het ook wel merken als mij iets niet bevalt. alleen heb ik bijna nooit iets te klagen want ik ben hardstikke tevreden over onze relatie tot nu toe. het was ook meestal heel gezellig en leuk, vooral als we elkaar niet zo vaak zagen als nu de vakantie weer om is.
We hebben nou 8 maanden wat en ík vind het nog steeds leuk. Alleen dit soort geintjes bevallen me niet..

Ik kan me voorstellen dat je ontzettend baalt, en vooral de onzekerheid van het niet weten wat er aan de hand is is zo erg..

Rust even uit en praat met haar zodra je kunt.. Vraag haar wat er aan de hand is.. Dat je het niet begrijpt maar het wel wil begrijpen.. Dat je van haar houdt en dat je wil dat jullie bij elkaar blijven als dat kan..

Succes..

pi_4236102

ze zou dus ong. 10 min geleden smsen maar ik heb nog steeds nix van dr gehoord....ik vind het echt een kutmanier hoe ze nou doet en ik kan er niet tegen!

ze zal het wel via msn uitmaken ofzo verwacht ik...ik vind het echt slap van haar! ze had het dan net zo goed meteen gisteren uit kunnen maken

zaterdag 18 mei 2002 @ 22:34:37 #49
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4236123
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 22:31 schreef dieene het volgende:

ze zou dus ong. 10 min geleden smsen maar ik heb nog steeds nix van dr gehoord....ik vind het echt een kutmanier hoe ze nou doet en ik kan er niet tegen!

ze zal het wel via msn uitmaken ofzo verwacht ik...ik vind het echt slap van haar! ze had het dan net zo goed meteen gisteren uit kunnen maken

Ze houdt het nogal vol, hè. Sorry, maar ik vind echt dat ze nu te ver aan het gaan is. Vind je het nog steeds geen tijd om gewoon een directe confronterende SMS te sturen zoals eerder gesuggereerd is? Dan ben je maar bot, dan weet je tenminste wel de waarheid. Ik vind dat ze echt heel onvolwassen bezig is.
  zaterdag 18 mei 2002 @ 22:39:09 #50
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_4236177
Helemaal mee eens Angeles.

Dieene, of ze het nou wel of niet met je wil uitmaken, dit is geen manier om met iemand om te gaan en daar mag je echt wel wat van zeggen. Zo ga je jezelf alleen maar gek zitten maken. Doe er wat aan.

pi_4236292
ze is op msn maar ze geeft geen antwoord ik kan hier echt niet tegen
pi_4236363
ze vindt het saai....ze kan er niet meer tegen

einde relatie ben ik bang

ze geeft zoo langzaam antword steeds en ik ga dood van de zenuwen ik zit hier te trillen en janken en ik kan er nix tegen doen!

zaterdag 18 mei 2002 @ 22:56:20 #53
4177 Jojogirl
pi_4236379
* Jojogirl geeft dieene een flinke knuffel

Ik zou als ik jou toch de vraag 'Wil je hier nog mee doorgaan stellen?' want ik denk dat het anders een heel erg langdurig en slopend gesprek wordt.

pi_4236418
bedankt voor je steun...

het is al een langdurend en ook zeker slopend gesprek want ze geeft gvd geen antwoord

zou ze nou aan het overwegen zijn of ze het uit moet maken ofzo?

zaterdag 18 mei 2002 @ 23:03:08 #55
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4236441
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 23:00 schreef dieene het volgende:
bedankt voor je steun...

het is al een langdurend en ook zeker slopend gesprek want ze geeft gvd geen antwoord

zou ze nou aan het overwegen zijn of ze het uit moet maken ofzo?

Sorry hoor, maar ik zit me nu hier in de huiskamer achter de pc heel erg kwaad te maken op jouw vriendin, en dat terwijl ik jullie helemaal niet ken. Wie denkt ze wel niet dat ze is om jou zo te behandelen!!!

Stuur haar een sms dat ze normaal moet doen en heel snel, en maak het anders gewoon zelf uit, hou de eer lekker aan jezelf. Je vriendin gedraagt zich als een verwend varkentje en daar kwetst ze jou ongelofelijk mee. Kom op joh, ze is je niet waard, echt niet!

pi_4236457
Ze heeft waarschijnlijk een ander.
Dump 'r als eerste.
Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil.[br][br]I don't believe in your god(s).[br][br]The islam is a hype.
pi_4236477
ja dat wilk ik dus juist niet want ik heb dit al eens eerder met dr gehad en daarna is het nog heel leuk geweest...als ik het nu uitmaak kan ik het ook voor niks verkloten en ik denk dat ik me er het kutste om zal voelen
pi_4236496
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 23:05 schreef dieene het volgende:
ja dat wilk ik dus juist niet want ik heb dit al eens eerder met dr gehad en daarna is het nog heel leuk geweest...als ik het nu uitmaak kan ik het ook voor niks verkloten en ik denk dat ik me er het kutste om zal voelen
Als je je zo blijft gedragen zal dit je nog veel vaker overkomen.

* DemonBox bedoelt dit niet op een lullige manier

Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil.[br][br]I don't believe in your god(s).[br][br]The islam is a hype.
pi_4236520
ze is nou weer offline....'ik ben moe, ga slapen'

maar ze heeft het dus ook niet uitgamaakt en ik ben dan weer zo naïef om gewoon hoop te houden en ik wil het niet zelf uitmaken omdat ik dan bang ben dat het niet nodig blijkt achteraf en ik hou te veel van dr om het uit te gaan maken en ik kan er niet meer tegen! ik word nou meer boos op mezelf dan op haar

zaterdag 18 mei 2002 @ 23:11:28 #60
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4236536
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 23:09 schreef dieene het volgende:
ze is nou weer offline....'ik ben moe, ga slapen'

maar ze heeft het dus ook niet uitgamaakt en ik ben dan weer zo naïef om gewoon hoop te houden en ik wil het niet zelf uitmaken omdat ik dan bang ben dat het niet nodig blijkt achteraf en ik hou te veel van dr om het uit te gaan maken en ik kan er niet meer tegen! ik word nou meer boos op mezelf dan op haar

Ik zou haar bellen en eisen dat ze het uitpraat. En dan niet lief en vriendelijk doen en smeken of ze het alsjeblieft weer goed wil maken, maar haar duidelijk maken dat ze nogal bitchy bezig is! Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, maar ik vind het zo verdrietig om te lezen hoe ze jou behandelt!
pi_4236539
Durf haar om duidelijkheid te vragen.
pi_4236541
ik haat me!
  zaterdag 18 mei 2002 @ 23:12:15 #63
4177 Jojogirl
pi_4236544
Dieene, ik zou de volgende keer echt vragen om een verklaring, om wat ze nou wil. Dit is geen doen zo, hier ga je kapot aan.
pi_4236553
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 23:11 schreef DemonBox het volgende:
Durf haar om duidelijkheid te vragen.
a je hebt gelijk maar nu gaat ze dus slapen en morgen is ze dr niet en maandag ook niet....dus dat wordt de grote confrontatie dinsdag op school....of ik ga maandagavond naar dr toe, dan merk ik het ook wel
  zaterdag 18 mei 2002 @ 23:16:47 #65
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4236589
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 23:13 schreef dieene het volgende:

[..]

nu gaat ze dus slapen

Dan bel je haar wakker, 't is morgen toch zondag. Jammer dan voor haar.
pi_4236598
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 23:13 schreef dieene het volgende:

[..]

a je hebt gelijk maar nu gaat ze dus slapen en morgen is ze dr niet en maandag ook niet....dus dat wordt de grote confrontatie dinsdag op school....of ik ga maandagavond naar dr toe, dan merk ik het ook wel

Dwing haar jou nu antwoord te geven. Ik zou een sms sturen en daarin vragen dat je wil weten waar je aan toe bent. Als ze dan niet binnen 24 uur gereageerd heeft weet je genoeg.
pi_4236609
Ik zou haar morgen even bellen of bezoeken. Laat haar nog een nachtje er over nadenken.
pi_4236627
daar reageert ze toch niet op...weet ik van tevoren al.
en via sms vind ik ook geen goeie manier, ik wil dr gewoon irl spreken maar ze woont op 1u fietsen bij me vandaan dus op dit moment gaat dat een beetje moeilijk....ik ga dr eigenlijk al vanuit dat het wel uit gaat maar ergens heb ik tóch nog hoop en misschien is dat dan wel weer helemaal verkeerd...
pi_4236651
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 23:19 schreef dieene het volgende:
en via sms vind ik ook geen goeie manier, ik wil dr gewoon irl spreken maar ze woont op 1u fietsen bij me vandaan dus op dit moment gaat dat een beetje moeilijk....ik ga dr eigenlijk al vanuit dat het wel uit gaat maar ergens heb ik tóch nog hoop en misschien is dat dan wel weer helemaal verkeerd...
en juist aan die twijfel ga jij kapot, terwijl t toch duidelijk niet aan jou ligt en dat zij maar s normaal en duidelijk moet zijn

neem zo snel mogelijk contact op en laat r goed weten hoe je hier mee zit

Hee buurman, ik hier?
  zaterdag 18 mei 2002 @ 23:24:29 #70
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4236670
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 23:19 schreef dieene het volgende:
Bel haar dan. Of doe zoals Brad zegt, als ze niet binnen 24 uur antwoordt weet je genoeg. Zet dat ook in je SMS, voor de duidelijkheid.
pi_4236698
Een ultimatum per sms
  zaterdag 18 mei 2002 @ 23:30:27 #72
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4236758
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 23:26 schreef DemonBox het volgende:
Een ultimatum per sms
Ik zou ook bellen, maar kennelijk reageert ze nergens op, dus wat moet je dan? Even voor de duidelijkheid: zij is hier degene die zich idioot gedraagt en nergens op reageert. Dus als jij een betere oplossing is (die ook nog werkt), just say it.
pi_4236795
ik zou ook proberen te bellen...
beter dan helemaal gek worden van de twijfels..
pi_4236808
Er naar toe gaan.
Dan kan ze zich ook niet drukken.

Stel: je stuurt een ultimatum per sms en ze reageert niet => het is uit maar je weet nog steeds niets. Er is niets afgerond als het ware.

pi_4236830
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 23:35 schreef DemonBox het volgende:
Er naar toe gaan.
Dan kan ze zich ook niet drukken.

Stel: je stuurt een ultimatum per sms en ze reageert niet => het is uit maar je weet nog steeds niets. Er is niets afgerond als het ware.

Als ze echt om hem geeft kan zij hem bellen of bij hem langsgaan na die 'ultimatum-sms', kan ze meteen alles uitleggen

(edit, had zin een beetje verkeerd gelezen)

pi_4236866
Er zijn meerdere manieren om het aan te pakken.

Laat in ieder geval niet met je sollen en verlang duidelijkheid snel!

pi_4236880
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 23:37 schreef Tania18 het volgende:

[..]

Als ze echt om hem geeft kan zij hem bellen of bij hem langsgaan na die 'ultimatum-sms', kan ze meteen alles uitleggen

(edit, had zin een beetje verkeerd gelezen)

Als ze echt om hem geeft bestond dit topic niet.

Niet lullig bedoeld tegenover topicstarter, maar k denk niet dat ze nu ineens heel meelevend zou gaan doen als ze de hele dag al moeilijk doet.

Hee buurman, ik hier?
pi_4236885
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 23:40 schreef DemonBox het volgende:
Er zijn meerdere manieren om het aan te pakken.

Laat in ieder geval niet met je sollen en verlang duidelijkheid snel!

Daar ben ik het wel helemaal mee eens !!
pi_4238766
Ze verdient je echt niet, ik kan begrijpen dat je t leuke van een relatie met dr dan mist, en het klinkt cliche...maar dr zijn echt wel leukere meisjes dan haar die niet zo kinderachtig doen en wel met hun gevoelens kunnen omgaan!

Als ik wat met een meisje heb en ze gaat kinderachtig doen, achterbaks doen, liegen enz. dan helpt t volgens mij altijd om gewoon bot te vragen of ze t uit wil maken/wat ze nou wil, en de eer aan jezelf te houden.
En als ze het nu uitmaakt komende tijd gwoon arrogant negeren Tenzij ze dr serieus over wil praten...

[Dit bericht is gewijzigd door TeeWee op 19-05-2002 04:55]

pi_4247242
En enige progressie geboekt?
pi_4250790
ik ben ook benieuwd of er al wat duidelijkheid is
Hee buurman, ik hier?
  maandag 20 mei 2002 @ 12:50:07 #82
4177 Jojogirl
pi_4250813
* Jojogirl is ook wel benieuwd
pi_4256559
nog niks....ik wacht gewoon tot morgen, dan spreek ik haar wel op school en dan merk ik het vanzelf wel
  maandag 20 mei 2002 @ 20:32:00 #84
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_4256725
heel veel succes/sterkte morgen.

Ik zou me ook zorgen maken, maar stuur vandaag GEEN smsjes, bel haar niet, wacht af en chk morgen op school!

Drugs are good mkay?
pi_4257361
dat was precies wat ik van plan was...op school kan ik tenminste écht met dr praten en niet via een computer of telefoonschermpje...
  maandag 20 mei 2002 @ 21:20:48 #86
4177 Jojogirl
pi_4257388
Succes morgen dieene
pi_4257758
quote:
Op maandag 20 mei 2002 21:20 schreef Jojogirl het volgende:
Succes morgen dieene
dankje
pi_4257925
good luck morgen!
Hee buurman, ik hier?
pi_4267434
En??
  dinsdag 21 mei 2002 @ 17:27:02 #90
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_4267582
ok, ik heb dan ook niet gereageerd verder in dit topic, maar ik wil ook wel erg graag weten hoe het verder is gegaan??
To infinity…and beyond!
pi_4268795
ben ook benieuwd hoe het is afgelopen........
pi_4271016
* esjuh heeft héél, hééééél erge deja vu!

Wow! In januari is mij dit ook overkomen, precies hetzelfde!! Ik had 8 maanden met mn vriend, die woonde ook op 1 uur fietsen van mij af, en op een gegeven moment begon hij ook bot en onverschillig te doen. Ik wist meteen dat er iets fout zat, maar ik bleef hoop houden. Na 3 zenuwslopende dagen heeft hij het uitgemaakt

Ik hoop echt dat dit beter voor je afloopt, maar als ze zo blijft doen dan zou ik gewoon de eer aan mezelf houden en het uitmaken voordat zij het doet!

pi_4271923
pff ze was niet op school (niet om mij, bruiloft...) was ik helemaal vergeten

morgen dan maar...

pi_4271938
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 21:53 schreef esjuh het volgende:
* esjuh heeft héél, hééééél erge deja vu!

Wow! In januari is mij dit ook overkomen, precies hetzelfde!! Ik had 8 maanden met mn vriend, die woonde ook op 1 uur fietsen van mij af, en op een gegeven moment begon hij ook bot en onverschillig te doen. Ik wist meteen dat er iets fout zat, maar ik bleef hoop houden. Na 3 zenuwslopende dagen heeft hij het uitgemaakt

Ik hoop echt dat dit beter voor je afloopt, maar als ze zo blijft doen dan zou ik gewoon de eer aan mezelf houden en het uitmaken voordat zij het doet!

whaa! ik hoop niet dat ik een mannelijke dubbelganger van je ben
  dinsdag 21 mei 2002 @ 22:38:28 #95
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_4271948
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 22:37 schreef dieene het volgende:
pff ze was niet op school (niet om mij, bruiloft...) was ik helemaal vergeten

morgen dan maar...

ow,klote....
probeer wat te slapen en sterkte voor morgen...
To infinity…and beyond!
pi_4272733
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 22:38 schreef ivetje het volgende:

[..]

ow,klote....
probeer wat te slapen

ja...slapen lukte gisternacht ook al niet, nu ben ik behoorlijk moe, val vast wel in slaap strax
quote:
en sterkte voor morgen...
dank je
  woensdag 22 mei 2002 @ 10:52:34 #97
4177 Jojogirl
pi_4276407
Sterkte vandaag dieene.
  woensdag 22 mei 2002 @ 10:54:48 #98
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_4276430
Sterkte en hopelijk krijg je duidelijkheid ! Vraag/Eis/Wens duidelijkheid van haar !
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_4276444
Ik vind het maar raar dat ze helemaal geen contact meer gezocht heeft.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_4279077
quote:
Op woensdag 22 mei 2002 10:55 schreef shmoopy het volgende:
Dat zegt idd wel wat... Ik denk/hoop trouwens ook niet dat jij mijn mannelijke dubbelganger bent, dieene!
Hoe is het vandaag gegaan?
  woensdag 22 mei 2002 @ 14:37:41 #101
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_4279186
quote:
Op woensdag 22 mei 2002 10:55 schreef shmoopy het volgende:
Idd. Hoe dan ook, deze relatie heeft héél veel nodig als het al ooit opgebouwd kan worden

prrrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
pi_4281712
En hoe ist nou afgelopen??
Wees "blij" dat ze zich zo stom heeft gedragen de afgelopen tijd, is t voor jou misschien iets minder moeilijk om er over heen te komen (in t geval dat het uit gaat dan)..
En als het niet uit gaat kan je wel een nieuw topic openen; hoe red ik mijn relatie?
  woensdag 22 mei 2002 @ 22:11:37 #103
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_4285476
Ik vraag me ook heel erg af hoe dit is afgelopen, Dieene???
pi_4286287
Eerst wil ik iedereen graag bedanken voor de vele steun en goede raad! dat heeft me wel een beetje door die (dat) kloteperiode(tje) gesleept, echt waar. Ik had niet verwacht dat een topic op fok! zo goed werkte

nou...volgens mij kan ik idd een topic openen 'hoe red ik mijn relatie'
Het was eigenlijk wel weer gezellig op school. Ik had dr dus best een tijdje niet gezien/gesproken en toen zag ik haar dus op school. Toen was mijn twijfel zeg maar een beetje over met een knuffel en een kus. Ik ben vandaag met haar mee naar huis gegaan, dat was gezellig alleen ze moest leren dus dat was minder...maar ik denk (en hoop nog steeds) niet dat ze het nou binnenkort uit gaat maken ofzo...
maar nou moet ik (en zij ook natuurlijk ) wel proberen de relatie leuk te houden. Die twijfel en kutgevoelens dat schiet natuurlijk niet op...daarom wil ik wel heel hard proberen het wat leuker te maken, door af en toe wat leuks met haar te gaan doen en niet te close te zijn op school (anders zien we elkaar straks weer teveel ofzo ) Heeft iemand ervaring met zo'n situatie en wat heb je dan gedaan om je relatie te redden?

pi_4286406
gefeliciteerd!! (ik heb geloof ik nog niet eerder gereageerd, maar wel alles gelezen).. geweldig voor je dat je van je rotgevoel af bent, en weer lekker kan genieten van alles!! veel plezier verder samen!!
pi_4288052
Als ik het even bot samenvat:

Je weet nog niets.
Je hebt nog geen zekerheid.
Je gaat nog meer je best doen om de relatie te redden.

pi_4288686
Nou ze heeft denk ik dr tussentijd gehad en ging je dus missen. Dit is een wel/niet goed teken, als eerste ze heeft je dus wel gemist, ten tweede ze heeft wel zo kinderachtig gereageerd toen ze zich ergerde of wat dr ook dwars zat. Misschien verandert dit naarmate ze ouder wordt...ik hoop t voor je!
Mona TeeWee's adviezen voor komende periode, zorg dat je dr niet teveel ziet en een beetje 'hard to get' bent. Dan weet ze waarschijnlijk weer wat ze mist als ze je niet heeft, en zal ze wat leuker met je omgaan. Misschien moet je een keer iets doen wat dr echt verrast (weekendje parijs ofzo)

Succes!

pi_4290997
Is het misschien een idee om haar gewoon alsnog te vragen wat er nu was? Ik heb het idee dat je totaal niets hebt durven vragen omdat je bang was iets uit te lokken. Een foute basis, want jouw onzekerheid zit er nog steeds.

In een goede relatie moet je met elkaar kunnen praten over wat je dwars zit. Als jij niet snapt wat haar dwars zit, dan kun je dat best vragen omdat jij haar vriend bent en haar wilt kunnen begrijpen. Ik zou dus zeker vragen waarom ze nu zo deed de afgelopen dagen.

pi_4291781
quote:
Op woensdag 22 mei 2002 22:53 schreef dieene het volgende:
Heeft iemand ervaring met zo'n situatie en wat heb je dan gedaan om je relatie te redden?
Ja.
Ik heb afstand genomen en net alsof gedaan dat het me allemaal niets meer kon schelen.
Werkt perfect... op hangende pootjes komen ze terug.
pi_4295056
mja...ik neem idd wat meer afstand en ik denk ook wel dat dat helpt en haar verassen is ook nog de bedoeling natuurlijk

en de onzekerheid is toch wel voor een heel groot deel weg hoor! ik heb het er met haar over gehad en ze zei dus idd dat ze het saai vond worden maar dat ze me echt niet kwijt wil! Ik ga nou dus gewoon proberen het de komende tijd wat leuker te maken (op school iets meer afstand...) en hopen dat de vakantie er snel is

donderdag 23 mei 2002 @ 17:29:27 #111
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_4296693
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 15:47 schreef dieene het volgende:
mja...ik neem idd wat meer afstand en ik denk ook wel dat dat helpt en haar verassen is ook nog de bedoeling natuurlijk

en de onzekerheid is toch wel voor een heel groot deel weg hoor! ik heb het er met haar over gehad en ze zei dus idd dat ze het saai vond worden maar dat ze me echt niet kwijt wil! Ik ga nou dus gewoon proberen het de komende tijd wat leuker te maken (op school iets meer afstand...) en hopen dat de vakantie er snel is

Sounds great

prrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')