Bij mijn weten zijn er geen andere specials geweest buiten deze nu.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus dit is al de vierde special?
Dan snap ik die nummering nietquote:Op vrijdag 27 september 2013 15:20 schreef Jump het volgende:
[..]
Bij mijn weten zijn er geen andere specials geweest buiten deze nu.
Geen idee, op hun website zie ik 9PM staan: http://www.channel4.com/programmes/the-it-crowdquote:Op vrijdag 27 september 2013 15:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan snap ik die nummering niet
En waarom zendt Channel 4 het om 4 uur 's nachts uit?
Dan zitten die Amerikanen er flink naast.quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:47 schreef Jump het volgende:
[..]
Geen idee, op hun website zie ik 9PM staan: http://www.channel4.com/programmes/the-it-crowd
Vanaf een VPN met Engels IP blijkbaar ook nietquote:Op vrijdag 27 september 2013 16:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan zitten die Amerikanen er flink naast.
Jammer dat we de fragmenten niet kunnen bekijken vanaf een Nederlands ip.
Nou ja, die hele aflevering zal om middernacht wel binnen te hengelen zijnquote:Op vrijdag 27 september 2013 16:10 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Vanaf een VPN met Engels IP blijkbaar ook niet
Inderdaad, dan kan het enkel beter zijn dan verwachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:58 schreef donroyco het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Omdat er eigenlijk een seizoen vijf zou komen, maar die werd geannuleerd.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:55 schreef Operc het volgende:
Het was een leuke aflevering, maar waarom ze de moeite hebben genomen om iedereen bij elkaar te krijgen om een extra aflevering te maken snap ik niet. Daarvoor was de aflevering niet briljant genoeg imo.
Lachband? De serie werd met livepubliek opgenomen.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:06 schreef planethugo het volgende:
Na Seinfeld kan weinig met een lachband me nog bekoren maar deze serie is daar wel in geslaagd. Niet elke aflevering was top maar er zitten toch een paar hilarische afleveringen bij, en daar reken ik dit slot ook wel bij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |