Uh oh?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:23 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Mijn vriend is op vakantie.En ik kreeg gister een sms waar ik niet op had gehoopt.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:23 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Mijn vriend is op vakantie.En ik kreeg gister een sms waar ik niet op had gehoopt.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:18 schreef SuperFokker het volgende:
...heb ik weer eens een vriendinnetjesinds 3 dagen
...gaat ze alweer een week op vakantie
![]()
wat moet ik nu toch?![]()
(Behalve zuipen met mn maten zo)
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:23 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:25 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Hopen dat ze net zo strak terugkomt als dat ze heen ging.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:27 schreef Socios het volgende:
Verkapt-check-mij-stoer-een-vriendinnetje-hebbentöpic.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:24 schreef daftme het volgende:
Drie dagen pas. Dat meisjes gaat daar alle gaten vullen.
Nee, niet van zijn kant. Maar wel wijven die hem lastig vallen en dat hij ze duidelijk heeft gemaakt dat hij écht niét geīnteresseerd is. Ik had ook niet anders verwacht. Sletten.quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:30 schreef superbad het volgende:
Heb je foto's van je vriendin? Dan kunnen wij kijken of ze zich gaat misdragen.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:31 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, niet van zijn kant. Maar wel wijven die hem lastig vallen en dat hij ze duidelijk heeft gemaakt dat hij écht niét geīnteresseerd is. Ik had ook niet anders verwacht. Sletten.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:28 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
NIETUSSS NIETUUSSS NIETTTUUSSS!!!!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:32 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
ahhh..das toch niet erg dan
Komt wel goed...zo zijn vrouwen nou eenmaal, behalve mijn vriendinnetje en mn moeder!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:33 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Was al wel heel lang aan het daten hoor...en ze was al 2 jaar mn beste vriendinnetje
Hopelijk scheelt dat![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:42 schreef daftme het volgende:
[..]
Shit man , ik heb vijf br33z4a sletjes weten te hosselen die allemaal op vakantie zijn... noooooooooo
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:42 schreef fredjanssen het volgende:
ze zal wel lekker aan het vreemdgaan zijn daar!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:49 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Ja ik had van deze zinloze reacties wel verwacht rond deze tijd.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:50 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
en je bent er lekker voor wakker gebleven?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:56 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Ja inderdaad, speciaal voor haar wakker gebleven door met mn matties te terrassen
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:56 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
daarom lekker genieten van je vrijheid! doet zij ook!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:04 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Hoezo vrijheid?
Ze is mijn vriendinnetje
Ik hoef geen andere meisjes
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:43 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Mijn vriendinnetje drinkt gewoon bier !!!!
quote:
Hoezo? Ik drink ook bier. Sinds wanneer is bier drinken een afknapper?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 08:48 schreef Argento het volgende:
[..]
Dan zit het wel goed. Niks zon grote afknapper als een meid die bier drinkt.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:31 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, niet van zijn kant. Maar wel wijven die hem lastig vallen en dat hij ze duidelijk heeft gemaakt dat hij écht niét geīnteresseerd is. Ik had ook niet anders verwacht. Sletten.
't Was meer een smsje waarin de hele eerste dag van zijn vakantie in stond beschreven. Waarschijnlijk dacht hij er niet bij na, dat ik jaloers zou zijn.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En dat gaat hij jou sms-en?
Leuk om te weten als je thuiszit! Hij kan die meisjes ook afwimpelen zonder jou meteen op de hoogte te stellen en met een klote-gevoel achter te laten.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:12 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Maar ach. Ik weet zelf ook wel dat er niks gaat gebeuren.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:06 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hoezo? Ik drink ook bier. Sinds wanneer is bier drinken een afknapper?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:12 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
't Was meer een smsje waarin de hele eerste dag van zijn vakantie in stond beschreven. Waarschijnlijk dacht hij er niet bij na, dat ik jaloers zou zijn.Maar ach. Ik weet zelf ook wel dat er niks gaat gebeuren.
Zoals ik eerder in dit topic al zei:Ik maak me geen zorgen, maarde gedachte aan al die wijven die zijn aandacht proberen te trekken is niet fijn.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Als je weet dat er niks gaat gebeuren, maak je je ook niet druk om dat sms-je.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:06 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hoezo? Ik drink ook bier. Sinds wanneer is bier drinken een afknapper?
Ordinair en pauper is wel 't laatste dat ik ben.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:12 schreef Argento het volgende:
[..]
Hoezo 'sinds wanneer'? Wat is dat voor idiote vraag? Sinds ik dat vind. Wat ook een afknapper is, meiden die andere meiden consequent als 'wijven' aanduiden. Valt allemaal een beetje onder de noemer ordinair paupergedrag.
En jij denkt oprecht dat hij die wijven naar huis heeft gestuurd. Wat lief.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:31 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij bent, maar mijn vriend is mij trouw. En mijn vriend heeft ook genoeg aan mij.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:48 schreef Flashwin het volgende:
[..]
En jij denkt oprecht dat hij die wijven naar huis heeft gestuurd. Wat lief.
Hij zal ongetwijfeld 3 weken de handkar gebruiken. Ondanks dat hem vers vlees wordt aangeboden.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij bent, maar mijn vriend is mij trouw. En mijn vriend heeft ook genoeg aan mij.
Ja, zo is mijn vriend wel.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:09 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Hij zal ongetwijfeld 3 weken de handkar gebruiken. Ondanks dat hem vers vlees wordt aangeboden.
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:06 schreef LompeHork het volgende:
Arm jochie.
Maar je hebt nog geen smsje gehad dat ze ligt te ketsen?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:02 schreef rijsttafel het volgende:
Na drie dagen noem je haar al je vriendinnetje?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:06 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
we hebben zoals gesteld al veel gedate..en waren al beste vrienden
Alleen is t sinds een paar dagen pas officieel, zodat duidelijk is dat we niet echt met andere zomaar gaan rotzooien ... maja...ik mis haar nu wel
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:08 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ah. Had ik niet gezien.
In dat geval.. Wens ik je alle sterkte van de wereld middels deze panda op een dolfijn.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:10 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Die is dan wel weer heel super mooi![]()
Dankje
Je drinkt bier en je noemt andere dames consequent 'wijven'. Dan ben je pauper. If it walks like a duck and quacks like a duck, it probably is a duck. Het laat mij overigens volkomen koud hoor. Paupers moeten er immers ook zijn.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ordinair en pauper is wel 't laatste dat ik ben.
NIet zo stom doen tegen elkaarquote:Op zondag 25 juli 2010 02:50 schreef Argento het volgende:
[..]
Je drinkt bier en je noemt andere dames consequent 'wijven'. Dan ben je pauper. If it walks like a duck and quacks like a duck, it probably is a duck. Het laat mij overigens volkomen koud hoor. Paupers moeten er immers ook zijn.
Hoe schattig en naīef...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:08 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, zo is mijn vriend wel.
Ik noem alleen een selectief groepje vrouwen 'wijven'.quote:Op zondag 25 juli 2010 02:50 schreef Argento het volgende:
[..]
Je drinkt bier en je noemt andere dames consequent 'wijven'. Dan ben je pauper. If it walks like a duck and quacks like a duck, it probably is a duck. Het laat mij overigens volkomen koud hoor. Paupers moeten er immers ook zijn.
Jij bent ook zo lief en naīef dat je denkt dat er geen trouwe jongens bestaan.quote:
Een groepje meiden dat je kennelijk niet kent of zelfs maar ooit gezien hebt. Dat zijn dan in jouw beperkte belevingswereld direct 'wijven'. Dat schreeuwt pauper. Maar misschien weet je gewoon niet wat het begrip inhoudt. Wat op zichzelf weer een reden is om aan te nemen dat je inderdaad gewoon pauper bent. Je vriendje overigens ook hoor. Op zuipvakantie gaan past prima in dat plaatje.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:09 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik noem alleen een selectief groepje vrouwen 'wijven'.
Ik heb het dus over pauper, niet over raar.quote:En je bent raarder als je géén bier drinkt, imho.
Je hebt geen idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 25 juli 2010 16:21 schreef Argento het volgende:
[..]
Een groepje meiden dat je kennelijk niet kent of zelfs maar ooit gezien hebt. Dat zijn dan in jouw beperkte belevingswereld direct 'wijven'. Dat schreeuwt pauper. Maar misschien weet je gewoon niet wat het begrip inhoudt. Wat op zichzelf weer een reden is om aan te nemen dat je inderdaad gewoon pauper bent. Je vriendje overigens ook hoor. Op zuipvakantie gaan past prima in dat plaatje.
[..]
Ik heb het dus over pauper, niet over raar.
Een jongen die alleen op vakantie is (met z'n vrienden?) en in een zwembad ligt tussen allemaal andere vrouwen... Lijkt me ook geen cultuur- of zakenreisjequote:Op zondag 25 juli 2010 17:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Tevens is mijn vriend daar ook niet op zuipvakantie. Je hebt geen idee waar je het over hebt, dus rot op.
Tip:quote:Op zondag 25 juli 2010 17:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waar je het over hebt.Verdoe je tijd ergens anders aan. Heb je enig idee wat pauper betekent? Pauper betekent armoedzaaier. Je bent geen armoedzaaier als je vrouwen/meisjes die op vakantie gaan om te neuken 'wijven' noemt.
Tevens is mijn vriend daar ook niet op zuipvakantie. Je hebt geen idee waar je het over hebt, dus rot op.
Het komische is dat je met iedere reactie de stelling dat je een pauper bent bevestigt.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waar je het over hebt.Verdoe je tijd ergens anders aan. Heb je enig idee wat pauper betekent? Pauper betekent armoedzaaier. Je bent geen armoedzaaier als je vrouwen/meisjes die op vakantie gaan om te neuken 'wijven' noemt.
Zuid-Frankrijk. Scheelt dat ik over 9 dagen voor een week daar naartoe mag (Bij haar dus).quote:
Ik ga ook naar Zuid-frankrijk...:) Wel pas over een maandquote:Op zondag 25 juli 2010 18:44 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Zuid-Frankrijk. Scheelt dat ik over 9 dagen voor een week daar naartoe mag (Bij haar dus).
Fréjus.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:45 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Ik ga ook naar Zuid-frankrijk...:) Wel pas over een maand
Welke plaats?
ow relaxtquote:
Hij is daar met één vriend, en de ouders van die vriend. Die vriend is tevens ook een goede vriend van mij. En volgende week is hij 2 weken in zijn huis in Frankrijk. Dus nee, mijn vriend gaat niet vreemd. Sowieso gaat mijn vriend niet vreemd.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een jongen die alleen op vakantie is (met z'n vrienden?) en in een zwembad ligt tussen allemaal andere vrouwen... Lijkt me ook geen cultuur- of zakenreisje
Het komische is ook dat jij met iedere reactie laat zien hoe achterlijk je bent.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:40 schreef Argento het volgende:
[..]
Het komische is dat je met iedere reactie de stelling dat je een pauper bent bevestigt.
Dat heb ik veel mensen horen zeggen. Helaas vaak ten onrechte..quote:Op zondag 25 juli 2010 19:06 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hij is daar met één vriend, en de ouders van die vriend. Die vriend is tevens ook een goede vriend van mij. En volgende week is hij 2 weken in zijn huis in Frankrijk. Dus nee, mijn vriend gaat niet vreemd. Sowieso gaat mijn vriend niet vreemd.
Geloof mij maar op mijn woord, ik ken mijn vriend.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:13 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Dat heb ik veel mensen horen zeggen. Helaas vaak ten onrechte..
Dames denken altijd "mijn vriendje doet zoiets niet".
Ik ken genoeg jongens waar je het nooit van zou verwachten, maar het toch doen.
Zon, zee, strand.. iedereen vrolijk. Iedereen ziet er net iets leuker uit...
Bruin tintje, leuke jurkjes en rokjes etcquote:Op zondag 25 juli 2010 19:15 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Geloof mij maar op mijn woord, ik ken mijn vriend.
En pardon?
Ik heb ook een bruin tintje, rokjes en jurkjes. Zoals ik al zei; mijn vriend heeft echt genoeg aan mij, geloof me.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:17 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Bruin tintje, leuke jurkjes en rokjes etc
Inderdaad!quote:Op zondag 25 juli 2010 19:19 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik heb ook een bruin tintje, rokjes en jurkjes. Zoals ik al zei; mijn vriend heeft echt genoeg aan mij, geloof me.
En nu wil ik het ook niet meer hebben over mijn vriend in dit topic. Als iemand zo nodig wil zeggen dat hij, volgens jou, toch vreemd gaat; dan doe je dat maar via PM.
Hoe dat zo?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:29 schreef Ascendancy het volgende:
Niet zeuren, mijn ex is op vakantie terwijl ik een week geleden nog dacht dat ik mee zou gaan
Ze had opeens een andere jongen, na 15 maandenquote:
ah, ik begrijp dat je niet op de hoogte bent van de betekenis die het woord pauper in het normale hedendaagse taalgebruik heeft. Geeft niet hoor. De meeste paupers weten dat niet.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:09 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Het komische is ook dat jij met iedere reactie laat zien hoe achterlijk je bent.
Nogmaals de definitie van pauper:
#
pauper
` pau - per (ĢLatijn) de -woord (mannelijk) paupers volstrekt arm persoon, zonder middelen van bestaan
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/pauper
Dat het woord pauper op FOK! overal voor werd gebruikt, betekent het niet dat het opeens een andere definitie krijgt. Geeft niet hoor, dat je dat niet weet.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:40 schreef Argento het volgende:
[..]
ah, ik begrijp dat je niet op de hoogte bent van de betekenis die het woord pauper in het normale hedendaagse taalgebruik heeft. Geeft niet hoor. De meeste paupers weten dat niet.
Opeens een andere jongen?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ze had opeens een andere jongen, na 15 maanden
INDERDAAD!!quote:Op zondag 25 juli 2010 19:41 schreef Nero22 het volgende:
Boh, wat een off-topic gezeur hier. Dit is het uithuiltopic voor vriendjes/vriendinnetjes die op vakantie zijn, niet om wie/wat nou pauper is.
Ik mis haar ook hoor, TS.
Agento snapt het niet helemaal.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:41 schreef Nero22 het volgende:
Boh, wat een off-topic gezeur hier. Dit is het uithuiltopic voor vriendjes/vriendinnetjes die op vakantie zijn, niet om wie/wat nou pauper is.
Ik mis haar ook hoor, TS.
quote:Op zondag 25 juli 2010 19:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Oh, en Argento, vanaf nu PM je maar.
Nog 20 dagen.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:07 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Nee,... >
Lekker slapen nuWeer een dag voorbij...lief dagboek
He, join the club min of meer, ik wacht tot 14 augquote:
Ik tot de 15e.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:45 schreef cygnusx het volgende:
[..]
He, join the club min of meer, ik wacht tot 14 aug
Ik ook tot de 15e, maar ik zei het al: Volgende week dinsdag ga ik daar een weekje op bezoek.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik tot de 15e.Maar gelukkig ga ik hem ophalen vanaf 't vliegveld en blijf ik slapen.
Vandaag trouwens bijna ruzie gehad omdat ik vroeg of hij 't niet steeds over die meisjes daar wilde hebben.Maar goed.
Ralph had weer gesmst over hoe sletterig de meisjes in de bar zich gister gedroegen. En vandaag aan de telefoon vroeg ik of hij me niet meer wilde smsen over wat ze daar allemaal doen et cetera. Toen zei hij heel twijfelend 'okay'. Kreeg ik 2 minuten later een smsje van hem met dat ik allemaal onzin dacht, en dat ik moet weten dat hij niks met die meisjes doet, en dat ik moet weten dat ik de enige ben en blabla. Dus ik weer bellen, zeggen dat ik zelf ook wel weet dat hij niks doet, maar de gedachte eraan niet fijn vind. Begint ie weer van voor af aan.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:09 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik ook tot de 15e, maar ik zei het al: Volgende week dinsdag ga ik daar een weekje op bezoek.Daarna dus weer een week missen.
![]()
En bijna ruzie? Hoe ging dat dan? Ik heb ook wel eens conflicten gehad omdat een sms'je slecht viel, maar vertel.
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
omdat ik vroeg of hij 't niet steeds over die meisjes daar wilde hebben.
spreek je m vaak dan?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik tot de 15e.Maar gelukkig ga ik hem ophalen vanaf 't vliegveld en blijf ik slapen.
Vandaag trouwens bijna ruzie gehad omdat ik vroeg of hij 't niet steeds over die meisjes daar wilde hebben.Maar goed.
Herkenbaar en heel vervelend en ik kan me er ook erg over opwinden. Maar aan de andere kant: vanaf thuis kun je er niks aan doen en zul je erop moeten vertrouwen dat hij zich gedraagt zoals jij je zou gedragen of zoals je hoopt dat 'ie zich gedraagt (more or less). Het is wel begrijpelijk dat je het vervelend vindt dat je dagelijkse updates over die attention deficit disorder vrouwtjes krijgt, maar waarschijnlijk meent hij dat dat het beste is om te doen omdat hij het daarmee niet (onbewust) verzwijgt en daarmee laat zien dat hij er wel nee op kan zeggen. ofzoquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Nee. Maar het idee dat hij daar aan 't zwemmen is en al met allemaal wijven naast hem die zijn aandacht proberen te trekken, hoort niet in 't rijtje: "mijn 100 leukste gedachtes".
Eindelijk iemand die me begrijpt.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:57 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Herkenbaar en heel vervelend en ik kan me er ook erg over opwinden. Maar aan de andere kant: vanaf thuis kun je er niks aan doen en zul je erop moeten vertrouwen dat hij zich gedraagt zoals jij je zou gedragen of zoals je hoopt dat 'ie zich gedraagt (more or less). Het is wel begrijpelijk dat je het vervelend vindt dat je dagelijkse updates over die attention deficit disorder vrouwtjes krijgt, maar waarschijnlijk meent hij dat dat het beste is om te doen omdat hij het daarmee niet (onbewust) verzwijgt en daarmee laat zien dat hij er wel nee op kan zeggen. ofzo
TS ook veel sterkte. Ik bof dit jaar, vorig jaar zat vriendlief in de VS en heb ik hem in drie weken slechts een paar keer op msn gesproken, dit jaar blijft hij thuis op wat uitstapjes met mij na.
Verheug je alvast op het weerzien![]()
![]()
. Het eerste wat ik dacht was: 'wat is 'ie bruin en hij heeft een stoppelbaardje
'
Zoiets begrijp je alleen als je er zelf ervaring mee hebt dat een man/vrouw voor je neus probeert jouw vriend(in) het hof te maken terwijl hij/zij jouw bestaan ondertussen ontkentquote:Op maandag 26 juli 2010 23:04 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Eindelijk iemand die me begrijpt.
Vertel.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:12 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Zoiets begrijp je alleen als je er zelf ervaring mee hebt dat een man/vrouw voor je neus probeert jouw vriend(in) het hof te maken terwijl hij/zij jouw bestaan ondertussen ontkent.
Oh, er was een vrouw op het vorige werk van mijn vriend die hem al erg lang leuk vond en nog steeds toen ik in beeld kwam. Ze negeert me nog steeds volledig maar hangt nu niet meer zo aan hem (letterlijk). Ik was het op een gegeven moment zat dat ze aan zijn lippen hing en heb een tegenoffensief ingezet met 2 vriendinnen, bikini's en douchegel (hij had een watersportbaantje). Toen kreeg hij 3 boze smsjes en stierf het af.quote:
What the...quote:Op maandag 26 juli 2010 23:17 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Oh, er was een vrouw op het vorige werk van mijn vriend die hem al erg lang leuk vond en nog steeds toen ik in beeld kwam. Ze negeert me nog steeds volledig maar hangt nu niet meer zo aan hem (letterlijk). Ik was het op een gegeven moment zat dat ze aan zijn lippen hing en heb een tegenoffensief ingezet met 2 vriendinnen, bikini's en douchegel (hij had een watersportbaantje). Toen kreeg hij 3 boze smsjes en stierf het af.
Niet altijd denk ikquote:
Je kiest er niet voor, het overkomt je. En nu is het ff zuur, maar straks is het weer heel erg leuk!quote:Op maandag 26 juli 2010 23:27 schreef SuperFokker het volgende:
Niet altijd denk ik
Nog 3,5 dag![]()
Ik durf soms mijn smsjes gewoon niet te lezen en moet echt zowat de hele dag aan haar denken. Het is echt sneu dat ik mijn even zo van iemand anders laat afhangen.
Paar maanden geleden was ik nog zo onafhankelijkWeet niet of dit eigenlijk de goeie kant opgaat als ik het zo bekijk. Maar kan er gewoon niks aan doen
Ik heb precies hetzelfde hoor...quote:Op maandag 26 juli 2010 23:27 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Niet altijd denk ik
Nog 3,5 dag![]()
Ik durf soms mijn smsjes gewoon niet te lezen en moet echt zowat de hele dag aan haar denken. Het is echt sneu dat ik mijn even zo van iemand anders laat afhangen.
Paar maanden geleden was ik nog zo onafhankelijkWeet niet of dit eigenlijk de goeie kant opgaat als ik het zo bekijk. Maar kan er gewoon niks aan doen
We hopen maar dat het straks weer leuk isquote:Op maandag 26 juli 2010 23:28 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Je kiest er niet voor, het overkomt je. En nu is het ff zuur, maar straks is het weer heel erg leuk!Houdt het spannend toch? Gelukkig verstrijkt de tijd vanzelf
.
Zeker liefquote:Op maandag 26 juli 2010 23:28 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde hoor...
Wel lief: ze heeft voor elke dag een brief geschreven. Elke avond voor het slapen mag ik er eentje openmaken. Staan de mooiste dingen in.![]()
Elke keer als ik een envelop openmaak ruikt het ook weer helemaal naar haar.quote:
Awhhhhhh.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:28 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde hoor...
Wel lief: ze heeft voor elke dag een brief geschreven. Elke avond voor het slapen mag ik er eentje openmaken. Staan de mooiste dingen in.![]()
Ze liggen hier ook op een stapeltje naast me, 12 enveloppen.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Awhhhhhh.
Ik heb 3 brieven van Ralph. Ze liggen naast me.
Nu wordt het voor mij zelfs te klefquote:Op maandag 26 juli 2010 23:41 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ze liggen hier ook op een stapeltje naast me, 12 enveloppen.
Nou... ik mis haar.
Sorry.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:43 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Nu wordt het voor mij zelfs te klef
Ik word opgewacht op Marseilles Airport.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:50 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ja, laten we het samen over de leuke dingen hebben.
Gaan jullie jullie vriend(in) ophalen?
Geen idee wat ze wil. Dat hoor ik wel, maar ik moet sowieso werken tot in de avond, dus lukt het toch nietquote:Op maandag 26 juli 2010 23:50 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ja, laten we het samen over de leuke dingen hebben.
Gaan jullie jullie vriend(in) ophalen?
Zoiets dus.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:51 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik word opgewacht op Marseilles Airport.
*insert slechte vliegveldfilmscčne*
Hmm, oja. Wij hebben, als hij in Frankrijk zitquote:Op maandag 26 juli 2010 23:53 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Geen idee wat ze wil. Dat hoor ik wel, maar ik moet sowieso werken tot in de avond, dus lukt het toch niet
Ik zal de dag ervoor of dezelfde dag wel horen wat de plannen zijn
Ik heb pas een week met haar heHoewel we wel een tijdje aan het daten waren en ze mijn beste vriendinnetje is. Maar dan doe je het toch anders dan dat je al heel lang een echte relatie hebt
denk ik...tenminste zo voelt het nu
ahhh..wat liefquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:12 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hmm, oja. Wij hebben, als hij in Frankrijk zit, een half jaar.
En ik ga hem ophalen in Duitsland.
Tof.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:12 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hmm, oja. Wij hebben, als hij in Frankrijk zit, een half jaar.
En ik ga hem ophalen in Duitsland.
Ja, dat gaat diezelfde nacht worden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:16 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Tof.Dat jubileum kun je toch wel inhalen?
Ik hou er wel van...lekker af en toe dingen doen die je eigenlijk helemaal niks vind,... maar toch achteraf erg vet!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:56 schreef Argento het volgende:
nou, die van mij bungeejumpt maar lekker alleen. Ik begin niet aan die ongein. Zij gelukkig ook niet, maar dat terzijde.
Maakt jou dat nou uit, dan zit ze tenminste weer naast je, ik heb best zin in het moment dat de mijne terug is en de foto's laat zien van de trip!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 01:00 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Ik hou er wel van...lekker af en toe dingen doen die je eigenlijk helemaal niks vind,... maar toch achteraf erg vet!
Maja... t is kut dat ze dit alleen doet, want dan moet ik dat straks aanhoren, terwijl ik er niet bij was, en het me dus niet echt veel boeit
Joa,...nog 3 nachtjes! Hopelijk zie ik haar dan vrijdagquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:59 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Maakt jou dat nou uit, dan zit ze tenminste weer naast je, ik heb best zin in het moment dat de mijne terug is en de foto's laat zien van de trip!
Ben jalours op je!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:15 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Joa,...nog 3 nachtjes! Hopelijk zie ik haar dan vrijdag![]()
Heb genoeg te doen, dus vervelen doe ik niet
Ben liever dagen bij haar dat het iets minder leuk is, dan dagen zonder haar dat het één keer superleuk is hoor.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:44 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
hoeft niet man!
Hoe langer je haar mist hoe leuker het wordt...dus bij jou wordt het leuker
Ik ook, het weerzien is misschien leuker na een langere tijd, maar weekje minder had wel gemogen hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:47 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ben liever dagen bij haar dat het iets minder leuk is, dan dagen zonder haar dat het één keer superleuk is hoor.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:28 schreef MrManuel het volgende:
Mis mijn liefje ook..
Ze is vandaag terug gekomen en zou me nog bellen maar nog niks van gehoord..
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:28 schreef MrManuel het volgende:
Mis mijn liefje ook..
Ze is vandaag terug gekomen en zou me nog bellen maar nog niks van gehoord..
Beetje vreemd inderdaad.quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:58 schreef Nero22 het volgende:
[..]
![]()
Je hebt zelf ook al geprobeerd te bellen neem ik aan?
Hoelaat zou ze terugkomen? Misschien bedoelde ze met vandaag wel diep in de nacht?
1,5 jaar!quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:56 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
![]()
En nu?![]()
Hoe lang ga je met haar?
We hebbe wel ff gesmsed en ze zei ik bel je nog wel..quote:Op woensdag 28 juli 2010 00:58 schreef Nero22 het volgende:
[..]
![]()
Je hebt zelf ook al geprobeerd te bellen neem ik aan?
Hoelaat zou ze terugkomen? Misschien bedoelde ze met vandaag wel diep in de nacht?
quote:Op woensdag 28 juli 2010 03:06 schreef Keep_Walking het volgende:
Jij hebt ook een dubbel dekker, TS...
Mijn vriendin heeft een dubbeldekker
Ach gast...dat valt echt wel mee hoor!quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:19 schreef Michhas het volgende:
Omdat je vriendin op vakantie is en jij thuis zit met een doos tissuesHet is wel een beetje vrouwelijk eigenlijk
Ja soms is het wel lekker om even aandacht te krijgen voor iets wat eigenlijk niet zo erg isquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:22 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Ach gast...dat valt echt wel mee hoor!![]()
Ik doe hier alleen lekker dramatisch. Kom de tijd goed door hoor
quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
tis wa, nou nog 2 nachtjes is die week ook weer voorbij...
Huilen danquote:Op woensdag 28 juli 2010 10:31 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar de tijd gaat steeds langzamer hoe dichter het bij komt :p
Mwwwweeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:41 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Mwwwweeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
![]()
Ahahaha mafkeesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anyway, als ik het goed begrijp vindt je het niet zo erg als dat je het doet laten lijken? Ik denk dat jij het stiekem niet zo erg vind omdat je nu wel met andere chicks kan ouwehoeren
![]()
Topless zonnen is in Italië dan ook zeer ongebruikelijk... Iets met normen en waarden en zulks.quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:27 schreef Oldenzaal het volgende:
Mijn vriendin is ook op vakantie naar Italië met d'r ouders en zusje..
Ze belde gister om te vertellen dat ze elke dag topless naast het zwembad ligt om overal bruin te worden voor mij, maar dat alle jongens wel naar haar keken omdat ze een van de weinige was die dat durfde!
Ja, die komen denk ik binnenkort wel op internetquote:
Stuur je me dan even de link door?quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:44 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja, die komen denk ik binnenkort wel op internet
Klik!quote:Op woensdag 28 juli 2010 12:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Stuur je me dan even de link door?![]()
Ah nee fout van mij, excuse me! forget what i just said
BOORRRRRRRRRRRRIIIIIIINGGGGGGGGGGG!!!quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:03 schreef NBT het volgende:
Ik ga altijd samen met mijn vriend op vakantie......
Hehe, je vriend is goed bezig.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:31 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
kloptquote:Op woensdag 28 juli 2010 20:17 schreef Oldenzaal het volgende:
Trouwens superfokker.. Je vriendin kan behoorlijk lekker pijpen!
True that!quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:17 schreef Oldenzaal het volgende:
Trouwens superfokker.. Je vriendin kan behoorlijk lekker pijpen!
Heb je er weer 1, hoor.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:11 schreef Wielergek het volgende:
[..]
Hehe, je vriend is goed bezig.
Doen alsof de vrouwen niet stoppen maar ondertussen lekker rondneuken
quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:12 schreef SuperFokker het volgende:
Aantal dagen
Superfokker: 2
Nero22 : 6
Argento: 12
Roguee: 14
Cygnusx: 17
Underskor: 18
Isetmyfriendsonfire: 18
Don't feed the trollquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:09 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Heb je er weer 1, hoor.
Yay, ik sta op nummer 2.quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:12 schreef SuperFokker het volgende:
Aantal dagen
Superfokker: 2
Nero22 : 6
Argento: 12
Roguee: 14
Cygnusx: 17
Underskor: 18
Isetmyfriendsonfire: 18
WIj hebben in de 6 dagen dat ze weg is niet 1x gebeld...is dat raar?quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:45 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Yay, ik sta op nummer 2.
O, wacht...
Ik ga haar zometeen maar even bellen.
Ligt eraan of je telefoonrekening je boeit, of niet.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:47 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
WIj hebben in de 6 dagen dat ze weg is niet 1x gebeld...is dat raar?![]()
Ja.. Ik heb in de 7 dagen dat ze weg is 1,5 uur met haar gebeldquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:47 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Ligt er aan waar ze is, bellen naar de USA bijv. is nogal duur... Maar we gaan waarsch. nog wel een keertje skypen...quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:47 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Beide...quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:59 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ja.. Ik heb in de 7 dagen dat ze weg is 1,5 uur met haar gebeld![]()
Lekker voor haar telefoonrekening.. Oh wacht.. of betaal ik dat?
Griekenland.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:02 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Ligt er aan waar ze is, bellen naar de USA bijv. is nogal duur... Maar we gaan waarsch. nog wel een keertje skypen...
jawel..tot aan de grensquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:14 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Huh. Als mijn vriend mij vanuit Frankrijk belt, dan betaal ik toch geen kosten?
tot aan de grens van Nederlandquote:Op woensdag 28 juli 2010 22:16 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Dus als wij 5 minuten praten terwijl HIJ MIJ belt, dan betaal ik die 5 minuten ook?
Ja, dan wel.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:24 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Hmm, boeit die rekening je nu wel ineens dan?
Ja, goed, dat bedoelde ik dus eigenlijk te zeggen in het begin.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:34 schreef Oognip het volgende:
Als je door iemand wordt gebeld vanuit het buitenland (beller is dus in buitenland en jij niet) dan betaal jij GEEN, ik herhaal GEEN kosten. Dat zou mooi zijn zeg, jij weet immers toch niet at hij vanuit het buitenland belt en dan zou je wel moeten betalen? Echt niet.
Als jij echter zelf naar het buitenland belt betaal je tot de grens net als degene in het buitenland. Degene in het buitenland weet immers dat ie een Nederlands telefoonnummer heeft en dus gebeld wordt door Nederlanders.
Was dan vroeger echt wel anders hoor....dan is het verandert als jij dat zegt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:34 schreef Oognip het volgende:
Als je door iemand wordt gebeld vanuit het buitenland (beller is dus in buitenland en jij niet) dan betaal jij GEEN, ik herhaal GEEN kosten. Dat zou mooi zijn zeg, jij weet immers toch niet at hij vanuit het buitenland belt en dan zou je wel moeten betalen? Echt niet.
Als jij echter zelf naar het buitenland belt betaal je tot de grens net als degene in het buitenland. Degene in het buitenland weet immers dat ie een Nederlands telefoonnummer heeft en dus gebeld wordt door Nederlanders.
Betaal ik nu wel wat, of niet?quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:34 schreef Oognip het volgende:
Dan betaal je niks nee.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:49 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Betaal ik nu wel wat, of niet?
Ik laat hem overgaan bij mn vriend, en dan belt hij me terug. Dan betaal ik toch niks?
Dat is altijd kut! Ken t van vorige relatiesquote:Op woensdag 28 juli 2010 23:03 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Dan betaal je niks nee.
Ik probeer al een uur mijn vriendin te bereiken, maar het lukt gewoon niet... Nou...
Ik kan er niet mee stoppen... sorry maar u still suck dudequote:Op woensdag 28 juli 2010 23:04 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Dat is altijd kut! Ken t van vorige relaties
Ik kreeg net een lief smsje of ik meteen kwam als ze thuis was![]()
Moet wel werken tot in de avond, dus dat kan helaas niet...maar zie haar dus wel vrijdag waarschijnlijk
Wat lief!!!!!!!!!!!!
Nee dan betaal jij niks. Je kunt toch niet weten dat hij uit het buitenland belt? Dan kunnen ze je er ook niet voor laten betalen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:49 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Betaal ik nu wel wat, of niet?
Ik laat hem overgaan bij mn vriend, en dan belt hij me terug. Dan betaal ik toch niks?
Wrom?quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee stoppen... sorry maar u still suck dude
Hm, ze was uit eten. Ik kan haar zo bellen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:04 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Dat is altijd kut! Ken t van vorige relaties
Ik kreeg net een lief smsje of ik meteen kwam als ze thuis was![]()
Moet wel werken tot in de avond, dus dat kan helaas niet...maar zie haar dus wel vrijdag waarschijnlijk
Wat lief!!!!!!!!!!!!
Ja je weet wel...dat je haar belt...maar dat je haar niet bereikt...en dat je je dan super kut voelt.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:20 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Hm, ze was uit eten. Ik kan haar zo bellen.
Maar deel je ervaring?
A ja, klopt. Klinkt ook wel een beetje bekend hoor. Maar ze was dus uit eten en heb haar net even gesproken. Toch leuk om haar stem weer even te horen.quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:29 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Ja je weet wel...dat je haar belt...maar dat je haar niet bereikt...en dat je je dan super kut voelt.
Of dat je geen smsjes krijgt ofzo...
Meestal ga ik dan hele slechte dingen denken
Maar wanneer je dat echt moet doen dan voel je dat wel aan
(ben nogal negatief ingesteld op dat gebied)
Ik ben in ieder geval uiterst tevreden over mijn situatie nu...had niet gedacht dat ik na een relatie van 3 dagen voordat ze op vakantie ging (ook al was ze mn beste vriendinnetje al) zoveel smsjes zou krijgen en dat ze 1x smste dat ze me miste, en dat ik zelfs als ze terugkomt haar al kan zien
Zelf ben ik helemaal niet zo volgens mijMaar moet zelf nog 2 weken weg dus dat zien we dan wel weer
quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:44 schreef Nero22 het volgende:
[..]
A ja, klopt. Klinkt ook wel een beetje bekend hoor. Maar ze was dus uit eten en heb haar net even gesproken. Toch leuk om haar stem weer even te horen.
Morgen werken, vrijdag vrij en dus naar de kapster en bibliotheek om een boek te halen om te lezen op het strand/in het vliegtuig, zaterdag weer werken en zondag/maandag nog even lekker niks doen behalve mijn koffer pakken. Het zal wel snel gaan nu.
Nja, dit is voor mij de eerste keer dat ik een vriendin heb die op vakantie gaat. Mijn vorige relaties duurden niet langer dan 2 maanden en waren altijd in de winter. (Oké, deze meid is in het voorjaar ook dik 20 dagen weggeweest, maar daar had ze ook een soort van tussenstop van 4 uur thuis, toen heb ik haar nog even kunnen zien.)quote:Op woensdag 28 juli 2010 23:48 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
voor mij in ieder geval helemaal...als ik straks ga slapen nog 1 nachtjeEn als t goed is dan is alles goed gegaan want heb alleen maar lieve smsjes gekregen...dat is geen garantie...maar het voelt goed.
Dus we zien wel![]()
Voor mij is het toch anders om elkaar weer te zien als voor jou..Tenminste dat vind ik. Als je al lang met elkaar gaat is het toch anders en denk ik intenser...voor ons is het meer koetjes en kalfjes...en lust
Dat denk ik dan he...ik heb ook een vriendin moeten missen toen ik er 2 jaar mee ging ofzo...maar dat is helemaal niet zoals nu....raar..raar...Betekend niet dat het bij ons niks voorstelt...maar het is toch anders missen van elkaar
Nog bijna 5 dagen voor jou
Ik ga die taak wel op mij nemen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:05 schreef SuperFokker het volgende:
Oja...vanaf vrijdag moet iemand anders dit topic even bij gaan houden hoor
Dus iemand moet z'n verantwoordelijkheid nemen
Scheelt toch 6 jaar tussen onsquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:09 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Nja, dit is voor mij de eerste keer dat ik een vriendin heb die op vakantie gaat. Mijn vorige relaties duurden niet langer dan 2 maanden en waren altijd in de winter. (Oké, deze meid is in het voorjaar ook dik 20 dagen weggeweest, maar daar had ze ook een soort van tussenstop van 4 uur thuis, toen heb ik haar nog even kunnen zien.)
Enne... lust is er bij ons ook nog hoor! Zeer zeker.
Maar waarom zou het verder anders zijn? Ik begrijp denk ik wel dat het anders zal zijn, maar waarom...?
Ik ben nog maar 18 en ben "pas" 7 maanden bij haar hoor.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:13 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Scheelt toch 6 jaar tussen ons
Ja ik weet niet...toen ik net zo oud als jij was..(best erg om dat te zeggen) toen was ik meteen hoteldebotel en was zij de enige ware.....nu weet ik dat het heel anders kan lopen en ben je gewoon veel voorzichtiger...denk dat dat het verschil is
(ma in ieder geval top dat je het topic bij wilt houden, want ik weet niet of ik na vrijdag nog vaak hier terugkom zoals nu...misschien wel hoor)
Ja, ik mis haar wel. Normaal gesproken zou ik bij haar zijn en nu ben je gewoon even alleen. Ik ben blij dat ik werk, heb ik tenminste afleiding. Ik kijk er ontzettend naar uit dat ik haar weer kan zien. Ik zei het al eens eerder: het zal wel zo'n klassieke vliegveldscčne worden. Ze moest al huilen toen ze me 4 dagen niet gezien had omdat ik in Barcelona zit. Ik vind het mooi, ik vind het lief...quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:13 schreef SuperFokker het volgende:
Of hoe voel jij je nu over je meisje Nero?Ben benieuwd...en of ik mezelf daarin herken zoals ik was
Toen ik 17 was en mijn meisje 2 weken moest missen moest ik zelfs huilen voordat ze gingquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:19 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik ben nog maar 18 en ben "pas" 7 maanden bij haar hoor.Die 22 in mijn naam slaat op mijn geboortedag, aangezien Nero al bezet was...
[..]
Ja, ik mis haar wel. Normaal gesproken zou ik bij haar zijn en nu ben je gewoon even alleen. Ik ben blij dat ik werk, heb ik tenminste afleiding. Ik kijk er ontzettend naar uit dat ik haar weer kan zien. Ik zei het al eens eerder: het zal wel zo'n klassieke vliegveldscčne worden. Ze moest al huilen toen ze me 4 dagen niet gezien had omdat ik in Barcelona zit. Ik vind het mooi, ik vind het lief...
Ja echt, noem me een mietje, maar toen ze me de enveloppen gaf waar voor elke avond een brief in zat liet ik ook een traan.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:23 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Toen ik 17 was en mijn meisje 2 weken moest missen moest ik zelfs huilen voordat ze ging![]()
Ja nu niet meer natuurlijk...en dat is dus het verschil
quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:25 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ja echt, noem me een mietje, maar toen ze me de enveloppen gaf waar voor elke avond een brief in zat liet ik ook een traan.
Het zijn ook de kleine dingetjes die een relatie mooi maken.
Jij bent nu... 24, 25?quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:29 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
ja maakt niet uit...ik snap het. (mijn 1e vriendinnetje, had dat toen ook gedaan)
Je wordt wel minder gevoelig (sentimenteel) hoor in de loop van de jaren...maar zeker mooi.
Geniet er lekker van![]()
Gelukkig zie ik mn meisje ook snel weerBij mn vorige vriendinnetje gaf ik er geloof ik niet zoveel om
Ff kleine opfrissing gemaaktquote:De altijd spannende tussenstand:
Superfokker: 1 Day left!![]()
Nero22 : 5 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Argento: 11 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Roguee: 13 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cygnusx: 16 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Underskor: 17 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Isetmyfriendsonfire: 17 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net 25quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:32 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Jij bent nu... 24, 25?
En dat je zegt dat je er nu wel om geeft is toch een goed teken?
OEH op zn engels :pquote:
Je mag wel in de ranglijstquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:35 schreef Hojdhopper het volgende:
Mijn net nieuwe vriendinnetje (wat klinkt dat leuk zoals vroegerrrr) gaat ook, maar dan 3 dagen. Dus ik redt me wel.
Jij moet die nieuwe lijst maken, na vrijdag neem ik het pas over hoor.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:36 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Je mag wel in de ranglijstik heb ook net pas een vriendinnetje
Teringlijerquote:Op donderdag 29 juli 2010 00:37 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Jij moet die nieuwe lijst maken, na vrijdag neem ik het pas over hoor.
Ik mis de liefde van mijn vriendin en dan noem je me ook nog zo?quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:38 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Teringlijer
Hojdhopper..wanneer gaat je meisje weg?
Sorry...wij zijn super sneu en zielig en breekbaar.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:39 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik mis de liefde van mijn vriendin en dan noem je me ook nog zo?![]()
Ik ga er kapot aan.
Mjuah...quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:40 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Sorry...wij zijn super sneu en zielig en breekbaar.
Zal je nooit meer zo noemen
Nog maar 1, stelt niks voor.quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:43 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
NOu ga ik slapen
morgen een drukke dag
En dan nog maar 1 nachtje
Slaap lekker alvast
Is ook zo. Kan het alleen niet verklaren...quote:Op donderdag 29 juli 2010 01:19 schreef cygnusx het volgende:
volgensmij is het wel kenmerkend dat degenen met redelijk verse relaties de ander meer missen dan mensen met lange relaties... Althans, volgensmij zijn de meesten hier mensen met een korte relatie
Dat is ook niet echt helemaal lekkerquote:Op donderdag 29 juli 2010 04:19 schreef Kubus. het volgende:
Elke nacht wakker liggen en hopen dat ze niet vreemd gaat
klopt...ben benieuwd morgenquote:Op donderdag 29 juli 2010 07:56 schreef OxygeneFRL het volgende:
Alsof je er hier iets aan kan veranderenMaak je maar weer druk als ze terug is. Wat ze dan allemaal komt opbiechten en geniet van het nu.
Niet 1x gebeldquote:
Vandaag... Dalijk 'helpen' tas pakken..quote:Op donderdag 29 juli 2010 00:38 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Teringlijer
Hojdhopper..wanneer gaat je meisje weg?
Oke dan mag Cygnusx je in de lijst der lijsten plaatsenquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:55 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Vandaag... Dalijk 'helpen' tas pakken..
Overigens, drie dagen is eigenlijk niks hč. Maar gewoon omdat het allemaal zo net nieuw is, wil je gewoon steeds bij haar zijn. Klinkt vast bekend bij de meesten van jullie.
Whut, nie snaps?quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:58 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Oke dan mag Cygnusx je in de lijst der lijsten plaatsen
Superfokker: 1 Day left!quote:
Jaaaa, wat wil je nou?quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:10 schreef Hojdhopper het volgende:
Muaaaaaaah da's baas, die had ik nog niet gezien.
Resprect voor de onderste drie (langer dan twee weken te gaan).
Maar ik heb het verkeerd gezegd, ze vertrekt vandaag en ik telde vandaag nog mee. Dus eigenlijk is het 2 days left. Hoewel ik haar niet meteen zal zien denk ik. Dus laat maar staan. Oké deze zinnen zijn overbodig.
Inderdaadquote:
Doe maar 2 de volgende keer. Overigens gaat de mijne gewoon naar Amsterdamquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:37 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Inderdaad
Het moet gvd wel kloppen!!!!
En 2 dagen ...achja..best weinig...maar iedereen die z'n vriend(in) moet missen op vakantie in het buitenland is welkom
2 dagen is nog goed te doen, ik weet niet hoe vaak je normaal je vriendin ziet, maar daar zit vast ook wel is 2 dagen tussenquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:10 schreef Hojdhopper het volgende:
Muaaaaaaah da's baas, die had ik nog niet gezien.
Resprect voor de onderste drie (langer dan twee weken te gaan).
Maar ik heb het verkeerd gezegd, ze vertrekt vandaag en ik telde vandaag nog mee. Dus eigenlijk is het 2 days left. Hoewel ik haar niet meteen zal zien denk ik. Dus laat maar staan. Oké deze zinnen zijn overbodig.
Dacht ik ook alquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:42 schreef cygnusx het volgende:
[..]
2 dagen is nog goed te doen, ik weet niet hoe vaak je normaal je vriendin ziet, maar daar zit vast ook wel is 2 dagen tussen
Nee hoor, ik zet hem vannacht wel op 2.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:53 schreef Hojdhopper het volgende:
Haha ja jullie hebben gelijk. Haal me er maar uit bij de eerst volgende keer. Haha! Ik kom wel terug in september.
zekerss...quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:24 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zet hem vannacht wel op 2.
Ze is tenslotte op vakantie.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Sinds 3 dagen? heb je dan een "vriendinnetje"?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:18 schreef SuperFokker het volgende:
...heb ik weer eens een vriendinnetjesinds 3 dagen
...gaat ze alweer een week op vakantie
![]()
wat moet ik nu toch?![]()
(Behalve zuipen met mn maten zo)
Eindelijk.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:14 schreef cygnusx het volgende:
Volgensmij bedoelt ie 3 dagen relatie...
Nog 3 uur, dan kunnen de countdowns weer bijgesteld worden
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:27 schreef Hojdhopper het volgende:
En ik heb net dus geholpen met inpakken... Zegt ze: we gaan niet meer naar Amsterdam.
D'r vriendin met wie ze zou gaan had geen geld en zin meer, en mijn vriendin ook geen zin.Nu gaan ze vandaag, morgen en overmorgen in het huis van mijn vriendin's tante, in Zeeland, maar 30km van mij.
Dus haal mij maar uit dat lijstje.Nou, dan zal ik je wel uit het lijstje halen. Het stelt namelijk weinig voor, die 30 km. Kun je alsnog langs wippen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En inderdaad, toch wel een kleinehoor.
It's funny
But not ha-ha funny.
Sorry... kon niet wachtenquote:De altijd spannende tussenstand:
Superfokker: Today!
Hojdhopper: 2 Days left![]()
Nero22 : 4 Days left![]()
![]()
![]()
Argento: 10 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Roguee: 12 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Cygnusx: 15 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Isetmyfriendsonfire: 16 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Underskor: 16 Days left![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
4 dagen.. was het maar zo'n feest hierquote:Op donderdag 29 juli 2010 23:23 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Nouhou.
Nu denk ik serieus dat het nog 4 dagen is.
Dat is waar...quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:28 schreef cygnusx het volgende:
[..]
4 dagen.. was het maar zo'n feest hier
Hahah ik herken dit een beetjequote:Op donderdag 29 juli 2010 20:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Sinds 3 dagen? heb je dan een "vriendinnetje"?
Bedoel je dat je dr 3 dagen kent, of sinds 3 dagen dat julllie hebben uitgesproken verkering ofzo te hebben?
Ik scharrel nu een week of 3 met n meisje.... en nu is ze op vakantie... geen idee of ik dr nog wat van hoor als ze terug komt.![]()
Ik weet eigenlijk niet eens wanneer ze terug komt
Doe nou eens liev...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:06 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
En, heeft ze alles netjes doorgeslikt? Ben benieuwd TS
Haha ik denk dat dat niet goed zal zijn voor de statestiekenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:52 schreef Nero22 het volgende:
MidnightB00m, wil jij dan ook op het lijstje?![]()
[..]
Doe nou eens liev...![]()
Hoor ik vanavondquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:06 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
En, heeft ze alles netjes doorgeslikt? Ben benieuwd TS
Ja, veel plezier.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 08:28 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Hoor ik vanavond
Eerst werken tot half 8
Oe, dat is ook wel beter. Skype?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:17 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Veel plezier vanaaf, Super.![]()
Mijnes gaat vandaag naar zijn huis in Frankrijk toe, met internettttttttt. Dus ik kan hem af en toe spreken.![]()
![]()
![]()
![]()
Alles is beter dan alleen sms'en.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:13 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik vind het praten op MSN al genoeg, zelfs dat heb ik gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |