Uh oh?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:23 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Mijn vriend is op vakantie.En ik kreeg gister een sms waar ik niet op had gehoopt.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:23 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Mijn vriend is op vakantie.En ik kreeg gister een sms waar ik niet op had gehoopt.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:18 schreef SuperFokker het volgende:
...heb ik weer eens een vriendinnetjesinds 3 dagen
...gaat ze alweer een week op vakantie
![]()
wat moet ik nu toch?![]()
(Behalve zuipen met mn maten zo)
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:23 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:25 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Hopen dat ze net zo strak terugkomt als dat ze heen ging.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:27 schreef Socios het volgende:
Verkapt-check-mij-stoer-een-vriendinnetje-hebbentöpic.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:24 schreef daftme het volgende:
Drie dagen pas. Dat meisjes gaat daar alle gaten vullen.
Nee, niet van zijn kant. Maar wel wijven die hem lastig vallen en dat hij ze duidelijk heeft gemaakt dat hij écht niét geïnteresseerd is. Ik had ook niet anders verwacht. Sletten.quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:30 schreef superbad het volgende:
Heb je foto's van je vriendin? Dan kunnen wij kijken of ze zich gaat misdragen.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:31 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, niet van zijn kant. Maar wel wijven die hem lastig vallen en dat hij ze duidelijk heeft gemaakt dat hij écht niét geïnteresseerd is. Ik had ook niet anders verwacht. Sletten.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:28 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
NIETUSSS NIETUUSSS NIETTTUUSSS!!!!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:32 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
ahhh..das toch niet erg dan
Komt wel goed...zo zijn vrouwen nou eenmaal, behalve mijn vriendinnetje en mn moeder!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:33 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Was al wel heel lang aan het daten hoor...en ze was al 2 jaar mn beste vriendinnetje
Hopelijk scheelt dat![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:42 schreef daftme het volgende:
[..]
Shit man , ik heb vijf br33z4a sletjes weten te hosselen die allemaal op vakantie zijn... noooooooooo
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:42 schreef fredjanssen het volgende:
ze zal wel lekker aan het vreemdgaan zijn daar!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:49 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Ja ik had van deze zinloze reacties wel verwacht rond deze tijd.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:50 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
en je bent er lekker voor wakker gebleven?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:56 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Ja inderdaad, speciaal voor haar wakker gebleven door met mn matties te terrassen
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:56 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
daarom lekker genieten van je vrijheid! doet zij ook!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:04 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Hoezo vrijheid?
Ze is mijn vriendinnetje
Ik hoef geen andere meisjes
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:43 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Mijn vriendinnetje drinkt gewoon bier !!!!
quote:
Hoezo? Ik drink ook bier. Sinds wanneer is bier drinken een afknapper?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 08:48 schreef Argento het volgende:
[..]
Dan zit het wel goed. Niks zon grote afknapper als een meid die bier drinkt.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:31 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Nee, niet van zijn kant. Maar wel wijven die hem lastig vallen en dat hij ze duidelijk heeft gemaakt dat hij écht niét geïnteresseerd is. Ik had ook niet anders verwacht. Sletten.
't Was meer een smsje waarin de hele eerste dag van zijn vakantie in stond beschreven. Waarschijnlijk dacht hij er niet bij na, dat ik jaloers zou zijn.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En dat gaat hij jou sms-en?
Leuk om te weten als je thuiszit! Hij kan die meisjes ook afwimpelen zonder jou meteen op de hoogte te stellen en met een klote-gevoel achter te laten.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:12 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Maar ach. Ik weet zelf ook wel dat er niks gaat gebeuren.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:06 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hoezo? Ik drink ook bier. Sinds wanneer is bier drinken een afknapper?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:12 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
't Was meer een smsje waarin de hele eerste dag van zijn vakantie in stond beschreven. Waarschijnlijk dacht hij er niet bij na, dat ik jaloers zou zijn.Maar ach. Ik weet zelf ook wel dat er niks gaat gebeuren.
Zoals ik eerder in dit topic al zei:Ik maak me geen zorgen, maarde gedachte aan al die wijven die zijn aandacht proberen te trekken is niet fijn.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Als je weet dat er niks gaat gebeuren, maak je je ook niet druk om dat sms-je.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:06 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hoezo? Ik drink ook bier. Sinds wanneer is bier drinken een afknapper?
Ordinair en pauper is wel 't laatste dat ik ben.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:12 schreef Argento het volgende:
[..]
Hoezo 'sinds wanneer'? Wat is dat voor idiote vraag? Sinds ik dat vind. Wat ook een afknapper is, meiden die andere meiden consequent als 'wijven' aanduiden. Valt allemaal een beetje onder de noemer ordinair paupergedrag.
En jij denkt oprecht dat hij die wijven naar huis heeft gestuurd. Wat lief.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:31 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij bent, maar mijn vriend is mij trouw. En mijn vriend heeft ook genoeg aan mij.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:48 schreef Flashwin het volgende:
[..]
En jij denkt oprecht dat hij die wijven naar huis heeft gestuurd. Wat lief.
Hij zal ongetwijfeld 3 weken de handkar gebruiken. Ondanks dat hem vers vlees wordt aangeboden.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij bent, maar mijn vriend is mij trouw. En mijn vriend heeft ook genoeg aan mij.
Ja, zo is mijn vriend wel.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:09 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Hij zal ongetwijfeld 3 weken de handkar gebruiken. Ondanks dat hem vers vlees wordt aangeboden.
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:06 schreef LompeHork het volgende:
Arm jochie.
Maar je hebt nog geen smsje gehad dat ze ligt te ketsen?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:02 schreef rijsttafel het volgende:
Na drie dagen noem je haar al je vriendinnetje?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:06 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
we hebben zoals gesteld al veel gedate..en waren al beste vrienden
Alleen is t sinds een paar dagen pas officieel, zodat duidelijk is dat we niet echt met andere zomaar gaan rotzooien ... maja...ik mis haar nu wel
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:08 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ah. Had ik niet gezien.
In dat geval.. Wens ik je alle sterkte van de wereld middels deze panda op een dolfijn.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:10 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Die is dan wel weer heel super mooi![]()
Dankje
Je drinkt bier en je noemt andere dames consequent 'wijven'. Dan ben je pauper. If it walks like a duck and quacks like a duck, it probably is a duck. Het laat mij overigens volkomen koud hoor. Paupers moeten er immers ook zijn.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:28 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ordinair en pauper is wel 't laatste dat ik ben.
NIet zo stom doen tegen elkaarquote:Op zondag 25 juli 2010 02:50 schreef Argento het volgende:
[..]
Je drinkt bier en je noemt andere dames consequent 'wijven'. Dan ben je pauper. If it walks like a duck and quacks like a duck, it probably is a duck. Het laat mij overigens volkomen koud hoor. Paupers moeten er immers ook zijn.
Hoe schattig en naïef...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:08 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, zo is mijn vriend wel.
Ik noem alleen een selectief groepje vrouwen 'wijven'.quote:Op zondag 25 juli 2010 02:50 schreef Argento het volgende:
[..]
Je drinkt bier en je noemt andere dames consequent 'wijven'. Dan ben je pauper. If it walks like a duck and quacks like a duck, it probably is a duck. Het laat mij overigens volkomen koud hoor. Paupers moeten er immers ook zijn.
Jij bent ook zo lief en naïef dat je denkt dat er geen trouwe jongens bestaan.quote:
Een groepje meiden dat je kennelijk niet kent of zelfs maar ooit gezien hebt. Dat zijn dan in jouw beperkte belevingswereld direct 'wijven'. Dat schreeuwt pauper. Maar misschien weet je gewoon niet wat het begrip inhoudt. Wat op zichzelf weer een reden is om aan te nemen dat je inderdaad gewoon pauper bent. Je vriendje overigens ook hoor. Op zuipvakantie gaan past prima in dat plaatje.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:09 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik noem alleen een selectief groepje vrouwen 'wijven'.
Ik heb het dus over pauper, niet over raar.quote:En je bent raarder als je géén bier drinkt, imho.
Je hebt geen idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 25 juli 2010 16:21 schreef Argento het volgende:
[..]
Een groepje meiden dat je kennelijk niet kent of zelfs maar ooit gezien hebt. Dat zijn dan in jouw beperkte belevingswereld direct 'wijven'. Dat schreeuwt pauper. Maar misschien weet je gewoon niet wat het begrip inhoudt. Wat op zichzelf weer een reden is om aan te nemen dat je inderdaad gewoon pauper bent. Je vriendje overigens ook hoor. Op zuipvakantie gaan past prima in dat plaatje.
[..]
Ik heb het dus over pauper, niet over raar.
Een jongen die alleen op vakantie is (met z'n vrienden?) en in een zwembad ligt tussen allemaal andere vrouwen... Lijkt me ook geen cultuur- of zakenreisjequote:Op zondag 25 juli 2010 17:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Tevens is mijn vriend daar ook niet op zuipvakantie. Je hebt geen idee waar je het over hebt, dus rot op.
Tip:quote:Op zondag 25 juli 2010 17:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waar je het over hebt.Verdoe je tijd ergens anders aan. Heb je enig idee wat pauper betekent? Pauper betekent armoedzaaier. Je bent geen armoedzaaier als je vrouwen/meisjes die op vakantie gaan om te neuken 'wijven' noemt.
Tevens is mijn vriend daar ook niet op zuipvakantie. Je hebt geen idee waar je het over hebt, dus rot op.
Het komische is dat je met iedere reactie de stelling dat je een pauper bent bevestigt.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waar je het over hebt.Verdoe je tijd ergens anders aan. Heb je enig idee wat pauper betekent? Pauper betekent armoedzaaier. Je bent geen armoedzaaier als je vrouwen/meisjes die op vakantie gaan om te neuken 'wijven' noemt.
Zuid-Frankrijk. Scheelt dat ik over 9 dagen voor een week daar naartoe mag (Bij haar dus).quote:
Ik ga ook naar Zuid-frankrijk...:) Wel pas over een maandquote:Op zondag 25 juli 2010 18:44 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Zuid-Frankrijk. Scheelt dat ik over 9 dagen voor een week daar naartoe mag (Bij haar dus).
Fréjus.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:45 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Ik ga ook naar Zuid-frankrijk...:) Wel pas over een maand
Welke plaats?
ow relaxtquote:
Hij is daar met één vriend, en de ouders van die vriend. Die vriend is tevens ook een goede vriend van mij. En volgende week is hij 2 weken in zijn huis in Frankrijk. Dus nee, mijn vriend gaat niet vreemd. Sowieso gaat mijn vriend niet vreemd.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een jongen die alleen op vakantie is (met z'n vrienden?) en in een zwembad ligt tussen allemaal andere vrouwen... Lijkt me ook geen cultuur- of zakenreisje
Het komische is ook dat jij met iedere reactie laat zien hoe achterlijk je bent.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:40 schreef Argento het volgende:
[..]
Het komische is dat je met iedere reactie de stelling dat je een pauper bent bevestigt.
Dat heb ik veel mensen horen zeggen. Helaas vaak ten onrechte..quote:Op zondag 25 juli 2010 19:06 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Hij is daar met één vriend, en de ouders van die vriend. Die vriend is tevens ook een goede vriend van mij. En volgende week is hij 2 weken in zijn huis in Frankrijk. Dus nee, mijn vriend gaat niet vreemd. Sowieso gaat mijn vriend niet vreemd.
Geloof mij maar op mijn woord, ik ken mijn vriend.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:13 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Dat heb ik veel mensen horen zeggen. Helaas vaak ten onrechte..
Dames denken altijd "mijn vriendje doet zoiets niet".
Ik ken genoeg jongens waar je het nooit van zou verwachten, maar het toch doen.
Zon, zee, strand.. iedereen vrolijk. Iedereen ziet er net iets leuker uit...
Bruin tintje, leuke jurkjes en rokjes etcquote:Op zondag 25 juli 2010 19:15 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Geloof mij maar op mijn woord, ik ken mijn vriend.
En pardon?
Ik heb ook een bruin tintje, rokjes en jurkjes. Zoals ik al zei; mijn vriend heeft echt genoeg aan mij, geloof me.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:17 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Bruin tintje, leuke jurkjes en rokjes etc
Inderdaad!quote:Op zondag 25 juli 2010 19:19 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik heb ook een bruin tintje, rokjes en jurkjes. Zoals ik al zei; mijn vriend heeft echt genoeg aan mij, geloof me.
En nu wil ik het ook niet meer hebben over mijn vriend in dit topic. Als iemand zo nodig wil zeggen dat hij, volgens jou, toch vreemd gaat; dan doe je dat maar via PM.
Hoe dat zo?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:29 schreef Ascendancy het volgende:
Niet zeuren, mijn ex is op vakantie terwijl ik een week geleden nog dacht dat ik mee zou gaan
Ze had opeens een andere jongen, na 15 maandenquote:
ah, ik begrijp dat je niet op de hoogte bent van de betekenis die het woord pauper in het normale hedendaagse taalgebruik heeft. Geeft niet hoor. De meeste paupers weten dat niet.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:09 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Het komische is ook dat jij met iedere reactie laat zien hoe achterlijk je bent.
Nogmaals de definitie van pauper:
#
pauper
` pau - per («Latijn) de -woord (mannelijk) paupers volstrekt arm persoon, zonder middelen van bestaan
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/pauper
Dat het woord pauper op FOK! overal voor werd gebruikt, betekent het niet dat het opeens een andere definitie krijgt. Geeft niet hoor, dat je dat niet weet.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:40 schreef Argento het volgende:
[..]
ah, ik begrijp dat je niet op de hoogte bent van de betekenis die het woord pauper in het normale hedendaagse taalgebruik heeft. Geeft niet hoor. De meeste paupers weten dat niet.
Opeens een andere jongen?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ze had opeens een andere jongen, na 15 maanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |