Nu ze Rinus er uit hebben geschopt, hebben ze daar bij Arjaans Entertainment budget voor twee videoclips. Dit is trouwens de nieuwe Jeroen Stevens. Met dit nummer staat hij weer veel dichterbij het volk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:46 schreef tho_Omas het volgende:
Bij dezen: De nieuwe Gabry! Saillant detail aan deze clip is dat Jeroen Stevens een hoofdrol heeft. Als dat geen goed product placement van Van Etten is, dan weet ik het ook niet meer.
quote:ZANGERPETRO
12 uur geleden
super Jeroen echt weet een geweldig mooi gevoelig nummer
Petro heeft een neusje voor vakwerk. Tijd voor het Petro keurmerk?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:23 schreef Rectum het volgende:
[..]
Nu ze Rinus er uit hebben geschopt, hebben ze daar bij Arjaans Entertainment budget voor twee videoclips. Dit is trouwens de nieuwe Jeroen Stevens. Met dit nummer staat hij weer veel dichterbij het volk.
Tevens heeft dit nummer goedkeuring van Zanger Petro:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik zie dat Jeroentje Stevens een tongpiercing heeft...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:23 schreef Rectum het volgende:
[..]
Nu ze Rinus er uit hebben geschopt, hebben ze daar bij Arjaans Entertainment budget voor twee videoclips. Dit is trouwens de nieuwe Jeroen Stevens. Met dit nummer staat hij weer veel dichterbij het volk.
Tevens heeft dit nummer goedkeuring van Zanger Petro:
[..]
![]()
![]()
![]()
Tja, hij heeft moeite met de druk denk ik. Hij zit ook niet bij het menesjement van Jansje hè.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zie dat Jeroentje Stevens een tongpiercing heeft...De man krijgt sterallures. Check ook die playbackfout bij 2:31. Duidelijk niet gefocused. Hij moet zich weer wat meer op zijn talent focussen in plaats van zich met randzaken bezighouden.
Moet denk van de platenbons. Verderfelijke lui zijn dat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik zie dat Jeroentje Stevens een tongpiercing heeft...De man krijgt sterallures. Check ook die playbackfout bij 2:31. Duidelijk niet gefocused. Hij moet zich weer wat meer op zijn talent focussen in plaats van zich met randzaken bezighouden.
Frank te Hennepe.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:52 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Moet denk van de platenbons. Verderfelijke lui zijn dat.
Zanger Petro vindt het een goed nummer.quote:#
ZANGERPETRO
18 uur geleden
super Jeroen echt weet een geweldig mooi gevoelig nummer
Jeroen Stevens, de enige man die het licht áándoet als hij weggaat (1:08).quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:39 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Om alvast in de kerststemming te komen, met Jeroen Stevens in de gevangenis:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jeroen Stevens, de enige man die het licht áándoet als hij weggaat (1:08).
Talentenjachten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:00 schreef luckass het volgende:
Ik zag deze baas gisteren bij Popstars:
Heeft ie al clips op zijn naam?
geloof dat ik eerst mn handen nog vol heb aan talent van eigen bodem :pquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:35 schreef Falco het volgende:
Wat doet Mike Bernell als ie nèt uit bed komt? Hij trekt een witte trui aan en poseert voor een mooi covertje voor zijn nieuwste single 'Nur mit dir'
Niet helemaal toonvast, maar wel lekker om mee wakker te worden met die quasi-dreunende bas.
Pieuw, hoor die U-boot dan door dit liedje schallen. Voor de rest lekkere synthesizer met een gevoelige tekst.
Op de vogelschutz-verein treedt een Adriaan de Acrobaat-kloon op. Gründlichkeit op zijn best
Tot slot nog dit:
Sehr energiek, jawohl! Het zweet gutst bij Michael Wendler alle kanten uit als ie zingt over die prachtige vrijdagnachten.
Sorryquote:
groeien gapquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:00 schreef ShevaJB het volgende:
Hoezo zit hij trouwens op de verkeerde weg? Heeft hij de afslag richting het kamp gemist?
Drankjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |